Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nezkoumejte elektriku vašeho auta - hrozí infarkt...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3613
Stránka 1 z 1

Autor:  Šemik [ 14.2.07, 14:50 ]
Předmět příspěvku:  Nezkoumejte elektriku vašeho auta - hrozí infarkt...

Tak jsme si s Hansem dali pracovní pondělek s úterkem na Gargym a tady je pár postřehů...
Předchozí majitel byl "zdatný" elektrikář. Přečtěte si to a posuďtě sami...
Na některých spojích byly ty hrozné rychlospojky, dráty na ruční spínání ventilátoru chladiče byl k původním drátum s fastony co šly k termočidlu připojeny tak, že byly odholeny a okrouceny okolo těch fastonů a celé to bylo zalepené v lepence a samozřejmě byly tyto spoje řádné zoxidované - při měření přechoďáku mi měřák ukazoval 30, 460, 700 ohmů i že to nemá spoj vůbec žádný, to podle toho jak se s tim cuklo :shock: Po předělání s použitím relátka, pájených spojů, vodičů vhodného průřezu se teď Hans bojí, že po spuštění sahary se mu auto samo rozjede :wink: Dále byl s odporem na zapalovací cívce sériově zapojen ještě jeden 2ohmový odpor (ještě k tomu německej :? ), takže na cívce bylo za jízdy místo těch 8V asi tak 4-5V :? Ve fastonu co jde k objímce levého brzdového světla byl ze směru vodiče narván ještě jeden faston samec a tohle bylo narvané na nůž co je na objímce žárovky:evil: Jeden z ukostřovacích drátů zadních lamp měl odlomený jeden faston, takže dřívější majitel to vyřešil tak, že do nového fastonu zamačkl ten drát i se zbytkem toho původního fastonu :!: Dále všude jdou dráty odněkud nikam, končí v půli cesty (ustřižené :? ) někde byly spoje stylu zakroucených vodičů do sebe olepených lepenkou,..

Dále ta původní lišta v palubce byla taky pěkně zřízená - malovaná liháčem, díry pro vypínač a kontrolku větráku chladiče vyvrtány zcela excentricky... No prostě děs a hrůza. Takovýhle lidi, co dokážou tohle, bych snad střílel...

Hans sem snad umístí nějaké fotky, aby jste to taky viděli...

Autor:  Matthes [ 14.2.07, 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ja si to umim zive predstavit, me taky ceka dat dohromady eletriku u kamosovyho rapida. Sou tam veci jako o kterejch pises :shock: Treba se minulymu majiteli nevesel jeden drat pod sroub v pojistkovy skrince, tak ho skripnul mezi tu packu a pojistku, no des a hruza. U zadnich svetel je asi dvojnasobek dratu, o casti nemam paru co to vubec je :shock: No nektery lidi sou hrozny prasata ... :)

Autor:  ventYl [ 14.2.07, 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

ja som mal v aute ako specialne prislusenstvo elektricku bodovu zvaracku :lol:

z baterky siel hruby cierny vodic (bol namackany medzi konektor + na baterke a ocko napajacieho vodica), ktory sa stracal pod tapacierungom niekde v strede medzi zadnymi sedackami. Ked som robil nejake veci v interieri, riesil udrzbu sedadiel a tak, vytahal som komplet interier vonku a ten vodic siel popri stredovom tuneli na konzolu pedalov, kde bol nenapadne zahaknuty o jednu volnu dieru v konzole a jeho holy koniec bol ledabolo zaizolovany a volne visel par mm od kostry. Samozrejme poistka ziadna, takze sa nim dalo veselo zvarat. :twisted:

Autor:  Serifus [ 15.2.07, 00:55 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
ja som mal v aute ako specialne prislusenstvo elektricku bodovu zvaracku :lol:

z baterky siel hruby cierny vodic (bol namackany medzi konektor + na baterke a ocko napajacieho vodica), ktory sa stracal pod tapacierungom niekde v strede medzi zadnymi sedackami. Ked som robil nejake veci v interieri, riesil udrzbu sedadiel a tak, vytahal som komplet interier vonku a ten vodic siel popri stredovom tuneli na konzolu pedalov, kde bol nenapadne zahaknuty o jednu volnu dieru v konzole a jeho holy koniec bol ledabolo zaizolovany a volne visel par mm od kostry. Samozrejme poistka ziadna, takze sa nim dalo veselo zvarat. :twisted:


Proti zlodějům :lol: :lol: :lol:

Autor:  Serifus [ 15.2.07, 00:55 ]
Předmět příspěvku: 

A to jsem si myslel, jak to prasim já... :roll:

Autor:  hans [ 18.2.07, 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jenom pro představu konečně přidávám aspoň dvě fotky elektrických spojů v mém voze.
První je od ventilátoru chladiče:
[img=http://img79.imageshack.us/img79/6830/p1010131oj5.th.jpg]

A druhej ukazuje zbytek ulomenýho fastonu zamáčnutej v novym:
[img=http://img64.imageshack.us/img64/2068/p1010132it7.th.jpg]

Autor:  Bukaj [ 18.2.07, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Jenom pro představu konečně přidávám aspoň dvě fotky elektrických spojů v mém voze.
První je od ventilátoru chladiče:
[img=http://img79.imageshack.us/img79/6830/p1010131oj5.th.jpg]

A druhej ukazuje zbytek ulomenýho fastonu zamáčnutej v novym:
[img=http://img64.imageshack.us/img64/2068/p1010132it7.th.jpg]


No, to je tak, když to člověk opravuje na cestě - ten druhý obrázek znám z vlastní zkušenosti... :)

Autor:  deekay [ 18.2.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to tiez nemam velmi starostlivo spravene :oops: vzdy ked som nieco nove pridal tak vo faze testovania som len omotaval kabliky atd. a potom sa mi to uz nikdy nechcelo riesit, ked mi dosli konektory... :oops:

Autor:  elegant [ 18.2.07, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

No ja mám kabeláž tiež v beta verzii (mi visí stĺpec káblov z pod palubky), ale mám aj naplánované, že kedy sa na to pozrem :) .

Autor:  euromen [ 18.2.07, 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

taky teď na tom dělám.. neměl sem to tak šílený..ale taky to bylo dost....
http://img265.imageshack.us/img265/8369/p1000539no3.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/7942/p1000540pq1.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/3407/p1000541ig0.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/9018/p1000542uh8.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/9756/p1000543fc8.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/1329/p1000544qs4.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/7865/p1000545pw8.jpg
teď je to v mezi fázi.... urputně to předělávám a co de tahám znova...

Autor:  ventYl [ 20.2.07, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 



Toto by som mal spravit aj ja... aspon by som vytahal dalsich par metrov mrtvoliek, co idu odnikial nikam...

Autor:  deekay [ 20.2.07, 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

a v tejto faze mam najradsej ked dojde otec ze potrebuje za hodinu auto :lol: a pritom mame 2 :D

Autor:  Šemik [ 21.2.07, 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

No, ještě jsem zapoměl na jednu pěknou věc - kostřící drát 2W kontrolky ventilátoru chladiče měl průřez 2,5mm2 :lol:
Nemluvě o tom jak souměrně byly tato kontrolka + vypínač umístěny v palubní liště s ostatními :?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/