Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Alternátor
Pri vymene vacky sem zjistil ze mi rachoti altik. Tak sem tam dal zalozni, ale ma jenom cca tech 40A, pri svetlech i na volnobeh dobijeni nesviti, takze zatim v poho, na preklenuti doby, nez bude 55A altik po renovaci, to staci
Ted k otazkam ...
Co vsechno vymenit? Cumel sem na uhliky a loziska, ze maj po sezone. Ty medeny krouzky sou v poho Ale nejak mi neni jasny jak se dostat k tomu lozisku u vrtule je tam pres nej plech a ten je zanytovan
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.2.07, 17:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak ty nýty odbruš, nebo jinak odstraň a pak tam nanýtuješ nový.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
18.2.07, 18:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja je odvrtam, ale novy nevim, spis sem myslel naky sroubky maly, pac nyty zas takovy nesezenu, to sou takovy rozklepavaci, ne obyc na plech ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.2.07, 18:38 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Matthes píše: Ja je odvrtam, ale novy nevim, spis sem myslel naky sroubky maly, pac nyty zas takovy nesezenu, to sou takovy rozklepavaci, ne obyc na plech ...
Hele,dělám to tak že rozpůlím altík,velký ložisko u vrtule vyndám tak že ubrousím tři nýty a pak je nahradím šroubkama a ložisko na druhé staně při vyndání rotoru ti zůstane na tom rotoru tak stahovákém stáhnou a dát nový....
|
18.2.07, 18:43 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Také jsem vyměňoval ložiska a šroubky bych neriskoval za čas se mohou povolit a vyklepat a to by byl cajmrsk. Já to řešil trhacímy nejty a je to super jak originál Jen tak pro info to větší ložisko stojí 53Kč a to menší 50Kč.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
18.2.07, 19:40 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
David píše: Také jsem vyměňoval ložiska a šroubky bych neriskoval za čas se mohou povolit a vyklepat a to by byl cajmrsk. Já to řešil trhacímy nejty a je to super jak originál Jen tak pro info to větší ložisko stojí 53Kč a to menší 50Kč.
Nevím,u altíků kde sem měnil ložiska a dával sem tak šroubky tak se nic nestalo.......
|
18.2.07, 19:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Uvidim az rozeberu ... Diky za nazory
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.2.07, 19:44 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já tam taky dávám šroubky, ale pro jistotu je ještě trochu rozklepnu důlčíkem...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.2.07, 21:55 |
|
|
sudetak
Příspěvky: 35
|
Měl jsem na favo altíku odlomené oko na šponovák. Proto jsem zakoupil nové přední víko,které bylo i s ložiskem,ale bez
výše zmiňovaného plechu a ani tam nebyly dírky na nýty.Namontoval jsem to tak a fachčí.Je tam ten plech skutečně potřebný?
|
19.2.07, 11:28 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
sudetak píše: Měl jsem na favo altíku odlomené oko na šponovák. Proto jsem zakoupil nové přední víko,které bylo i s ložiskem,ale bez výše zmiňovaného plechu a ani tam nebyly dírky na nýty.Namontoval jsem to tak a fachčí.Je tam ten plech skutečně potřebný?
Je tam kvůli tomu, aby se do ložiska nedostávalo moc bordelu...
...ale jinak tam zapotřebí asi není - ložisko se opírá o hřídel rotoru...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
19.2.07, 13:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pozor na to zadní malé ložisko - nechce dolů za živýho boha, je třeba nějaký stahovák Třeba na kuláky postačuje
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.2.07, 14:05 |
|
|
Buldog
Příspěvky: 16 Bydliště: okr.Prostějov
|
Ahoj na mým přibližovadle je stále původní alternátor. Auto má najeto cca 160 tis. Nic v něm sice nerachotí(ložiska), ale říkám si, jestli už nebude před kolapsem. Rozdělat a zrepásnout nebo je to ještě v normě a vydrží?
_________________ Žlutá Š 105 LPG
|
19.2.07, 16:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Šemik píše: Pozor na to zadní malé ložisko - nechce dolů za živýho boha, je třeba nějaký stahovák Třeba na kuláky postačuje
Stahovaky mam
Buldog: muj ma lehce pres 100tisic a rachotil ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.2.07, 16:57 |
|
|
cmd
Příspěvky: 54
|
Neví někdo, jak ten alternátor rozdělat?
[quote="Matthes"][quote="Šemik"]Pozor na to zadní malé ložisko - nechce dolů za živýho boha, je třeba nějaký stahovák :wink: Třeba na kuláky postačuje[/quote]
Stahovaky mam :wink:
Buldog: muj ma lehce pres 100tisic a rachotil ... :?[/quote]
sundal jsem remenici, ten "větrací" plech pod řemenicí, 3 šroubky na obvodu, ale tím jsem skončil. Nejde mi ro "rozpůlit". Předpokládám, že by teď mela jít vytáhnout ta část na straně řemenice i s ložiskem a rotorem, ale bohužel mi to nejde a nejde.
Děkuji za rady.
|
21.2.07, 21:18 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Máš sundaný pero z hřídele? Jinak vezmi dva velké šroubováky proti sobě a snaž se to rozlousknout. Když to nepůjde, tak to opři o vrchní kryt a zvrchu zkus vyklepnout. Pozor ať nepomačkáš závit. Mlať do toho přes špalík dřeva nebu bronzu nebo něčeho takovýho.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.2.07, 21:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|