Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

š130 vybíjí
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3680
Stránka 1 z 2

Autor:  big.jedla [ 20.2.07, 11:15 ]
Předmět příspěvku:  š130 vybíjí

Ahoj, dědova š130 pořád vybíjí baterku. Zatím jsem neměl čas to nějak detailněji proměřit ale při vypnutém zapalování to vybíjí asi 2mA. To přece není moc na to aby mu to za týden vybilo baterku na 3V (fakt nekecám, má tu baterku cca 4 měsíce a už ji takhle zničil úplným vybitím)???? Někdy ještě zkusím změřit jestli mu to dobíjí.
Jinak v mém autě (š125) to při vypnutém zapalování žere 0A takže asi někde chyba bude co? Nemáte někdo tajný tip co v autě by mohlo brát přibližně ty 2mA???

Až přijede příště zkusím to proměřit na pojistkové skříňce ať se mi trošku zmenší výběr.

Autor:  Martin [ 20.2.07, 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

2mA ti nemůže vybít baterku, to je naprosto zanedbatelný odběr. Spíš ti nenabíjí alternátor. Pokud je baterka na 3V, tak už je na vyhození. Můžej ji zkusit nabít velmi malým proudem 0,06A na 16,5V, možná jí ještě zachráníš.

Autor:  Kachnis [ 20.2.07, 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

me bere auto 7mA, dela to radio a ruzny hovadiny, coi sem tam nacpal navic...zmer si kolik ti dava altik a potom to res..

Autor:  big.jedla [ 20.2.07, 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

no jo já vím, že než 2mA vybijou 44Ah baterku tak bude trvat tisíc let... :lol:
no jako sme ji hodili na nabíječku a funguje... ale stejně je podle mě tímhle zničená

Ono to je právě takový z*urvený auto. Děda ho koupil na inzerát... fakt nevím co ho k tomu vedlo. Takový nějaký pseudo tuning stylu co dům dal. Jen koupil, tak mu to furt vařilo - propálené těsnění pod hlavou. Zjistilo se že sou utopené vložky (jakože dooost utopené). Elektrika tam funguje kdoví jak protože to je úplně prapodivně zašmodrchané. Výfuk má zřejmě vyrabované přepážky a je na něm navařené úžasná provrtaná trubka takže zvuk hodně šílenej... jen z toho asi po pěti minutách bolí hlava. Kola z asi nějakého Renaulta přišroubované přes podložky, protože mají rozteč 4x70 (to bych si nikdy nedal, jaká je asi pravděpodobnost že se to neukroutí?). A každou chvíli na tom něco upadne. No za 16 tisíc (před cca půl rokem) to je fakt super auto no... akorát tak na vrakáč

Autor:  Jarda S. [ 20.2.07, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

ted řešim to samý akorát mi to žere 0,33A :twisted:

Autor:  michalkatka [ 20.2.07, 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
ted řešim to samý akorát mi to žere 0,33A :twisted:


0,33A t.j. 330mA, to jest fakt dosť, mne žere radio, central, hodiny.... 80mA a v pohode, ale auto používam dennodenne...

Autor:  petr petr [ 20.2.07, 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: š130 vybíjí

big.jedla píše:
Ahoj, dědova š130 pořád vybíjí baterku. Zatím jsem neměl čas to nějak detailněji proměřit ale při vypnutém zapalování to vybíjí asi 2mA. To přece není moc na to aby mu to za týden vybilo baterku na 3V (fakt nekecám, má tu baterku cca 4 měsíce a už ji takhle zničil úplným vybitím)???? Někdy ještě zkusím změřit jestli mu to dobíjí.
Jinak v mém autě (š125) to při vypnutém zapalování žere 0A takže asi někde chyba bude co? Nemáte někdo tajný tip co v autě by mohlo brát přibližně ty 2mA???

Až přijede příště zkusím to proměřit na pojistkové skříňce ať se mi trošku zmenší výběr.



A měřil jsi to při plně nabitém aku,nebo už když měla ty 3volty??????????????

Autor:  big.jedla [ 20.2.07, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

No já nevím děda si mi prostě stěžoval že musí na noc vyndavat baterku protože jinak ráno nenastartuje. Tak sem to změřil a vyšly mi ty 2mA což může být to radio no...
I když zase když to tak vemu.. děda jezdé auty škody (110,120,130... jooo on vystřídal všecky :) ) asi 40? let? A nikdy, opravdu nikdy se to nenačí startovat. Takže se ani moc nedivím že mu to teď v zimě nejde... ale jak to měl tak fest vybité, je fakt divné.

Autor:  Jarda S. [ 21.2.07, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Sadra17 píše:
ted řešim to samý akorát mi to žere 0,33A :twisted:


0,33A t.j. 330mA, to jest fakt dosť, mne žere radio, central, hodiny.... 80mA a v pohode, ale auto používam dennodenne...


rádio mam na kzety takže to nežere nic :roll: a žádnou přídavnou elektroniku tam nemam :twisted:

Autor:  Drak [ 22.2.07, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak si připoj ampérmetr a postupně vytahuj pojistky, u které se ti odběr ztratí, tak potom postupně vypojuj dráty ze svorkovnice a u kterýho to bude dělat, zjisti k čemu vede a máš to. Pokud se ti s tím nechce drbat, tak si kup za tři kila bateriovej odpojovač z náklaďáku a máš pokoj. Třeba toto:
Obrázek

Autor:  michalkatka [ 22.2.07, 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

odpojovač batérie je tiež riešenie, ale nie je to príliš ruský spôsob? (zakľučiť/vykľučiť)

radšej nájsť závadu a odstrániť ju...

Autor:  Bukaj [ 22.2.07, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Když mu to nedobíjí (vybíjí i za jízdy), tak mu asi odpojovač baterky moc nepomůže... :roll: .

Autor:  big.jedla [ 22.2.07, 15:16 ]
Předmět příspěvku: 

no tak ještě můžu odpojit po nastartování :lol: určitě by to vydrželo déle než teď
samozřejmě sem to měřil na dobité baterce

Autor:  michalkatka [ 22.2.07, 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

big.jedla píše:
no tak ještě můžu odpojit po nastartování :lol: určitě by to vydrželo déle než teď
samozřejmě sem to měřil na dobité baterce


baterku za chodu odpájať neodporúčam, hrozí prerazenie diódy, nemusia zniesť tú napäťovú špičku pri odpojení...

Autor:  big.jedla [ 22.2.07, 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

jo jasný, však to byl jen vtip k tomu odpojovači :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/