Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Dobijanie: 18,1V https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3718 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ventYl [ 23.2.07, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | Dobijanie: 18,1V |
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba? |
Autor: | Dave_Pv [ 23.2.07, 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dobijanie: 18,1V |
ventYl píše: Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba? Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. |
Autor: | ventYl [ 23.2.07, 14:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dobijanie: 18,1V |
Dave_Pv píše: ventYl píše: Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba? Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. :) cumim, cumim do andrta a nemam sajn, co by sa v nom mohlo pokazit... asi to otvorim a premeram kusok po kusku... |
Autor: | ventYl [ 23.2.07, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
samozrejme boli prehodene kable na alternatore veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat... |
Autor: | Martin [ 23.2.07, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
To si jezdil 1300km s 18,1V ? To snad nemyslíš vážně. To už musí být všechno v autě teoreticky mrtvý. |
Autor: | jizíček [ 23.2.07, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: samozrejme boli prehodene kable na alternatore veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat... mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ?? |
Autor: | jizíček [ 23.2.07, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak s ostudou musim podotknout ze jsem to taky mel spatne zapojeny a ja sem furt byl na prasky ze mi to spatne dobiji ... menil jsem co se dalo ... |
Autor: | ventYl [ 23.2.07, 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
jizíček píše: ventYl píše: samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock: veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat... mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ?? S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator. |
Autor: | jizíček [ 24.2.07, 06:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.[/quote] me slo jen o to jestli si to resil na favu nebo na skodovce... ten uz vim ze na skodovce... zajimalo me totiz jak si to mel zapojeny ... ale asi spatne jako ja ... |
Autor: | janmil [ 18.3.07, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dobijanie: 18,1V |
ventYl píše: Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba? Mal som takýto problém kedysi ešte na Š100. Zľahka presvitala kontrolka dobíjania a batériu bolo treba dolievať každý mesiac. Boli prerazené 2 diódy alternátora a prebíjalo to asi na 17 V. Po výmene diód to bolo OK. Nakoniec korešponduje to s tým, čo napísal "Dave_PV" |
Autor: | Drak [ 18.3.07, 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor. |
Autor: | ventYl [ 21.3.07, 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor. staci poriadne citat, co bolo medzitym dosli sme k tomu, ze boli prehodene vyvody z alternatora do regulatora, takze sa alternator budil plnym napatim siete |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |