Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Dobijanie: 18,1V
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3718
Stránka 1 z 1

Autor:  ventYl [ 23.2.07, 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Dobijanie: 18,1V

Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?

Autor:  Dave_Pv [ 23.2.07, 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobijanie: 18,1V

ventYl píše:
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?


Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. :)

Autor:  ventYl [ 23.2.07, 14:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobijanie: 18,1V

Dave_Pv píše:
ventYl píše:
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?


Měl jsem stejný problém. Dokonce mi shořeli i všechny žárovky. Vyměnil jsem úplně vše krom altíku a nic. Po výměně alternátoru už byla pohoda. Takže aby jsi neměl stejný problém. Nevím sice čím v tom altíku to bylo, ale bylo to ním. :)


cumim, cumim do andrta a nemam sajn, co by sa v nom mohlo pokazit... asi to otvorim a premeram kusok po kusku...

Autor:  ventYl [ 23.2.07, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:

veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...

Autor:  Martin [ 23.2.07, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

To si jezdil 1300km s 18,1V ? :shock: :?: To snad nemyslíš vážně. To už musí být všechno v autě teoreticky mrtvý.

Autor:  jizíček [ 23.2.07, 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:

veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...

mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ??

Autor:  jizíček [ 23.2.07, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

tak s ostudou musim podotknout ze jsem to taky mel spatne zapojeny :oops: :oops: a ja sem furt byl na prasky ze mi to spatne dobiji ... menil jsem co se dalo ...

Autor:  ventYl [ 23.2.07, 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

jizíček píše:
ventYl píše:
samozrejme boli prehodene kable na alternatore :shock:

veskera cest tomu regulatoru, ze to tych asi 1300 km prezil a baterke tiez, ze je vobec schopna nastartovat...

mohu se zeptat co mas za auto. jestli mas skodifku, tak jsi mel ten drat bliz k motoru pripojenej na regulator ??


S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.

Autor:  jizíček [ 24.2.07, 06:00 ]
Předmět příspěvku: 

S105GL r.v. 1986. Teda pre poriadok. Papierovo je to Skoda 105L, cize by do nej mal patrit povodny alternator 14V/38A, k comu prislucha magneto regulator, ale je vymeneny alternator za 14V/55A, k comu prislucha aj CDL regulator.[/quote]
me slo jen o to jestli si to resil na favu nebo na skodovce... ten uz vim ze na skodovce... zajimalo me totiz jak si to mel zapojeny ... ale asi spatne jako ja ... :lol:

Autor:  janmil [ 18.3.07, 16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobijanie: 18,1V

ventYl píše:
Niekto tu riesil stav, ze pri behu motora ma dobijacie napatie male. Ja som bol s autom vo autoumyvarke a vystriekali mi tam motor. Odvtedy zakapalo zopar veci v aute. Jednym z nich bol podla mojej (ako som neskor zistil - chybnej) mienky aj regulator, nakolko baterka sa skoro trvale prebijala napatim 18,1V. Regulator som vymenil, vsetko som zapojil ako bolo, no prebija to nadalej. Nahradny regulator je novy, vyrobeny 2/2007, cize si nemyslim, ze by bol vadny. Co este moze byt pobabrane? Je mozne, ze by bol vovnutri alternatora zvod medzi vystupnym napatim a budiacim vinutim a alternator budil sam seba?

Mal som takýto problém kedysi ešte na Š100. Zľahka presvitala kontrolka dobíjania a batériu bolo treba dolievať každý mesiac. Boli prerazené 2 diódy alternátora a prebíjalo to asi na 17 V. Po výmene diód to bolo OK. Nakoniec korešponduje to s tým, čo napísal "Dave_PV"

Autor:  Drak [ 18.3.07, 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor.

Autor:  ventYl [ 21.3.07, 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Zkus odpojit ty dva tenký drátky od alternátoru, nahrč to a změř napětí, pokud se ti alťas nabudí, tak v něm máš něco šlahlýho, když se nenabudí, tak buď krpa v el instalaci nebo zmetkovej regulátor.


staci poriadne citat, co bolo medzitym ;) dosli sme k tomu, ze boli prehodene vyvody z alternatora do regulatora, takze sa alternator budil plnym napatim siete ;)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/