Autor |
Zpráva |
.exe
Příspěvky: 16
|
Slaba baterie?
Tak dneska sednu do auta (Skoda Felicia 1.6mpi rv.97, 100tis. km), otocim klickem bez toho aniz bych jeste startoval (pouze rozsvicene kontrolky) a zacal se ozyvat z prave strany od ridice v mistech, kde jsou pojistky, takovy divny zvuk - tikot, klapot a ve finale samozrejme neslo nastartovat...uplne jakoby byla vybita baterka (nekolikrat jsem se pokusil nastartovat a vubec to ani nemelo silu) sotva se rozsvitily kontrolky, hodiny se vynulovaly...
pritom baterku sem nabijel (je z bauhausu uplne nova - 40Ah) cca pred mesicem a mrazy v praze taky nejsou...
S tim startovanim mam uz delsi dobu problemy (kdyz byly mrazy), tak me napada jestli 40Ah u baterie neni malo, predtim tam byla 60Ah a naprosto v pohode...nebo nemuzu mit naky spotrebic vetsi odber? poradte diky
|
28.2.07, 12:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
40Ah je tak do škodovky, myslím, že feldy by měly mít aspoň 55Ah. To tikání by se mi zdálo jako relátko, které neví kam se přepnout. Každopádně zkus dát jinou baterku nebo přes kabely z jiného auta a natočit. Pokud to půjde, vyměň baterku. Když ne, tak projdi relátka, jestli třeba jedno nevyskočilo z patice, pak by se ti třeba nesepnulo palubní napětí.
Spotřebiče s velkým odběrem tam určitě jsou, ale felda na to má jedno relé, které všechno větší při startování odpojí, jestli se nepletu. A kdyby ne, přijdeš na to zase při těch relátkách.
_________________ Mazda 323, červená
|
28.2.07, 14:19 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
u 1,6 stačí aby ti při startování spadly volty pod 10V a už nemusíš, opakuji nemusíš (ale můžeš) nastartovat a 40Ah baterka je rozhodně málo minimálně 55Ah
|
28.2.07, 15:18 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Skus pomerat napatie priamo na aku. Uvidis ci je tam problem. Dalej pri behu motora musis mat aspon 13,5 V. 40 Ah pre felcku 1,6 je dost malo. U noveho aku a v lete by to asi mohlo stacit, s prichodom zimy a staroby je to asi nedostatocne.
|
28.2.07, 15:34 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Re: Slaba baterie?
40 Ah je dost máo.brácha na feldě 1,6 má sedm let starou baterku 60 Ah a nemá stím problémy.rozhodně kup jinou baterku.
|
28.2.07, 16:29 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
40 Ah na natočení a běžnej provoz stačí, ale u MPi je už hromada el. navíc, takže si kup okolo 55, ale spíš bych si proběhl spojení kostřícíko kabely s motorem, silovýho plus, a kontaktů vůbec. Pokud máš baterku nabitou, tak natočit musí. Jestli ste dva, tak ať jeden drží klíček v poloze na startování a druhej skusí chytat na kabely od baterky, v místě, kde je přechodovej odpor se to celkem hřeje.
|
28.2.07, 20:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
i 40 ah baterka má proud 420 A stejně jako 55 ah takže v tom bych problém neviděl
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.07, 20:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: i 40 ah baterka má proud 420 A stejně jako 55 ah takže v tom bych problém neviděl
Simte, to zalezi na konkretni baterce, treba ten muj pokalenej perion ma jenom 300A Banner asi vo 60A vice ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.2.07, 20:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Sadra17 píše: i 40 ah baterka má proud 420 A stejně jako 55 ah takže v tom bych problém neviděl Simte, to zalezi na konkretni baterce, treba ten muj pokalenej perion ma jenom 300A Banner asi vo 60A vice ...
perion neni baterka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.07, 20:38 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nejde o proud, ale o kapacitu baterky, baterka špičkově snese dvakrát tolik, než co na ní píšou, pokud je festovně zmrzlej motor, tak si startér při prvním zatočení špičkově vezme klidně i 800 Ampér.
|
28.2.07, 21:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Nejde o proud, ale o kapacitu baterky, baterka špičkově snese dvakrát tolik, než co na ní píšou, pokud je festovně zmrzlej motor, tak si startér při prvním zatočení špičkově vezme klidně i 800 Ampér.
draku víš o co jde mít zátěžák a zmeřit to a máš hned jasno pokud nestojí za nic tak dám 150 A zátěž a vidíš hned 9V 7V 5V 4V a pokud to neudrží těcdh 9V nic nenasdtartuješ a kapacita? klidně 100%, MPi ti při 7 V bude točit, pojede ti i čerpadlo ale jiskra a benál nejde, když jsem zátěžák něměl, tak jsem vzal trojku svařovací drát, propojil +- a pokud jsem drát udržel v ruce baterka byla ihned na sběrném dvoře miloš
|
1.3.07, 12:17 |
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
Kristensen píše: u 1,6 stačí aby ti při startování spadly volty pod 10V a už nemusíš, opakuji nemusíš (ale můžeš) nastartovat a 40Ah baterka je rozhodně málo minimálně 55Ah
Sem si rikal, ze 40Ah bude stacit, protoze soused ma taky feldu, ale 1,3 a rikal mi ze by to melo byt ok. tak asi pujdu do jine baterky. Kazdopadne vsem diky za rady. Dam vedet jak to dopadlo
|
1.3.07, 13:48 |
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
Vašek Tábor píše: 40Ah je tak do škodovky, myslím, že feldy by měly mít aspoň 55Ah. To tikání by se mi zdálo jako relátko, které neví kam se přepnout. Každopádně zkus dát jinou baterku nebo přes kabely z jiného auta a natočit. Pokud to půjde, vyměň baterku. Když ne, tak projdi relátka, jestli třeba jedno nevyskočilo z patice, pak by se ti třeba nesepnulo palubní napětí. Spotřebiče s velkým odběrem tam určitě jsou, ale felda na to má jedno relé, které všechno větší při startování odpojí, jestli se nepletu. A kdyby ne, přijdeš na to zase při těch relátkách.
jak byly jednu dobu mrazy, tak sem taky nenastartoval a zkouseli jsme startovani pres kabely, a i kdyz jsme pridaval plyn, tak auto presto nenaskocilo...mohlo to byt tim relatkem?
|
1.3.07, 14:12 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
V tomto souhlasím s Drakem.Při startu u Fel. pracuje odlehčovací relé,takže odpojí /nepotřebné/ spotřebiče.Takže,pokud je baterka dobrá,bere ti oběr přechoďák,ať už na plusu,nebo mínusu.Tomu také odpovídá to cvakání relátek - nízké napětí.Takže-baterka,nebo spoje. čus
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
1.3.07, 16:46 |
|
|
.exe
Příspěvky: 16
|
vopaje píše: V tomto souhlasím s Drakem.Při startu u Fel. pracuje odlehčovací relé,takže odpojí /nepotřebné/ spotřebiče.Takže,pokud je baterka dobrá,bere ti oběr přechoďák,ať už na plusu,nebo mínusu.Tomu také odpovídá to cvakání relátek - nízké napětí.Takže-baterka,nebo spoje. čus
Tak to bylo nejspíš baterkou. Dneska jsme to zkouseli s uplne novou a vsechno ok. Zejtra si jdu koupit novou...jakou znacku byste me doporucili...Varta je draha..jsou dobe treba Silver Star nebo Akuma?
|
1.3.07, 21:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|