Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

smerovky a centralne
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=40
Stránka 1 z 1

Autor:  peto15 [ 19.1.06, 18:43 ]
Předmět příspěvku:  smerovky a centralne

prosim vas kam mam napojit vystup na smerovky??? na felde... diky

Autor:  Marty [ 19.1.06, 22:13 ]
Předmět příspěvku:  Smerovky

Odstran kryci panel u na podbehu u levy nohy ridice. Pod nim najdes dva (pocet zavisly na verzi a vybave vozu) konektory. Nas zajima konektor oznaceny XA. Najdi na nem piny X1 (cerno-bily vodic) a X2 (cerno zeleny vodic). Jeden je pro levou a druhy pro pravou smerovku. Ridici jednotka centralniho zamykani by mela spinat tyto vodice vuci + polu baterie...

Autor:  peto15 [ 20.1.06, 13:22 ]
Předmět příspěvku:  smerovky

no hej ale ako to tam mam zapojit??? lebo ta riadiaca jednotka dáva na vystup + 12 V... takze tam by som musel dat nieaké relatko nie? lebo keby to nahodim na kable a chcem aby mi blikali obi dve tak by som ich musel spojit a tym padom by nikdy neblikali normalne ( pri normalnom pouzivani, prava zvlast a lava zvlast).... alebo sa mylim??? diky

Autor:  Marty [ 21.1.06, 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Smerovky

Zalezi na tom, jake centralni zamykani mas. Ja montuju povetsine Jablotrony a tam jsou na smerovky uz rovnou 2 kabely oddelene uvnitr diodama nebo relatkem tak, aby blikali obe smerovky a pritom se navzajem neovlivnovali. Pokud mas na centralu jen jeden vystup, musis pouzit relatko, ktere ma 2 spinaci kontakty. Civku rele pak zapojis mezi vystup z centralniho a zemi a spinaci kontakty zapojis tak, ze jednu stranu spinacu spojis a pripojis na +12V (pres pojistku 10A) a na druhe strane ti zustanou 2 nezavisle kontakty ktere napojis na 2 kabely uz popsane. Druhou moznosti je zakoupit 2 diody alespon na 10A, anody spojit a zapojit na kabel kterym leze z centralu +12V na smerovky a katody pripojit ke dvema popsanym kabelum aby si dosahnul oddeleni obvodu smerovek.

Autor:  peto15 [ 21.1.06, 13:19 ]
Předmět příspěvku:  smerovky

jasne díky, aj som si to tak myslel ze to je... lebo ja mam iba jeden vystup, cize tam by bolo najlepsie pouzit to relatko, inak je to typ centralneho CZ4700DO... asi to necham tak ako to je... na svetlach... :) diky moc za rady

Autor:  Návštěvník [ 22.1.06, 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: smerovky

peto15 píše:
jasne díky, aj som si to tak myslel ze to je... lebo ja mam iba jeden vystup, cize tam by bolo najlepsie pouzit to relatko, inak je to typ centralneho CZ4700DO... asi to necham tak ako to je... na svetlach... :) diky moc za rady


Asi nejjednodussi a nejlevnejsi je pouzit 2 diody (treba 6A v past pouzdre) - mam to tak uz 6let a proste to funguje.....

Autor:  peto15 [ 24.1.06, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  smerovky

OK diky.... :)

Autor:  vopaje [ 9.2.06, 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Mám malé vylepšení k tomuto centrálu.Jedná se o zapojení samobliku /blikající LEDdioda/.Bude sloužit jako falešný alarm a signalizovat zamknutí.
Tato dioda se dá koupit jako komplet i s objímkou /kolem 100,-/, nebo si koupit diodu,odpor a objímku /cca30,-/.
Zapojení je jednoduché.ŘJ-čevený+12v - odpor - dioda - ŘJ-růžový kabel.
Umístění LED je libovolné,příkl.Fel.-krytka volného vypínače vedle spín.výstraž.světel.
čus

Autor:  peto15 [ 11.2.06, 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

no jasne to by bolo super ako signalizacia i ked mne tam blika a svieti kade co... :D takze ta dioda sa ma dat cez aky odpor?? a aka to ma byt dioda? svietiva alebo asi najskor blikajuca...? nespravi to tomu centralnemu nic? mas to vyskusane??? diky za radu...

Autor:  vopaje [ 11.2.06, 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ano,jedná se blikající LED-ku.Typem tě nebudu zatěžovat,je jich mnoho.V každé prodejně elektro součástek ti poradí.Jen řekni že je do auta /3-15V/,pak jsou ještě 3-5V-ty ne!
Použít můžeš barvu jak uznáš,hodí se červená o průměru 5mm./jsou i větší i menší/.A k tomu objímku také být nemusí ale lépe drží a nemusíš ji jinak fixovat /zajištovat/ proti vypadnutí.Lépe to vypadá a zakryje případné nerovnosti okolo díry.
Odpor stačí miniaturní 100-680Ohmu./poradí prodavač-i na který konec LETky odpor připájet/.
Ostatní už bylo popsané.Neboj veškeré vývody jsou diodově jištěny.

Jen mám jeden dotaz já-uzamknou se ti po uzavření a nastartování dveře, jak je to v návodu./cca po 30sec./
čus

Autor:  peto15 [ 11.2.06, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

k tomu dotazu: nie mne sa nezamykaju dvere po nastartovani... ja som nezapajal ten kabel na zapalovanie (bieločierny) ani na brzdu (oranzovy), myslim ze to je zbytocnost (nanajvys nedajboze pri nehode, budes mat vsetky dvere zamknute...?? to je podla mna hlupost)...
-mas taky isty typ CZ ako ja? (CZ 4700 DO)
- k tej diode, bude to urcite fungovat? lebo ten ruzovy kabel je na otvaranie dvery, ako nahle to ukostris (-) tak sa ti odomkne, takze tam je na tom kably plus (+)... , no a tym padom ak dam na katodu aj anodu diody plus (+) tak to spravi rozne veci nie??? cize to nebude fungovat, oprav ma ak sa mylim....??? :D :D

Autor:  vopaje [ 11.2.06, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ano,jedná se o stejný typ.Ten dotaz jsem měl z duvodu že toto zapojení nefunguje.V řídící jednotce to chápu,ale popsané připojení je asi neúplné,nebo nezprávné.Tato funkce /zamknutí při jízdě/ je ,,údajně,, z důvodu - při stání na červenou týpek přez zadní dveře lupne kufřík co je na sedačce.Hlavu,patu to má,ale spíž bych to řešil vypínačem na přístrojovce /toto má více vozů/.
Toto zapojení funguje na cca pěti autech.Všichni zpokojeni.Pokud máš zájem pošli mail,nafotím,nakreslím a pošlu.I vývod na směrová světla jsem řešil přez diody,protože je jen jeden vývod.Relátko jsem nepoužil, diody se zdály reálnější.
Já osobně preferuji a vlastním centrál z Jablotronu,je dražší,ale více možností.čus

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/