Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
pomoc https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=4115 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Šúlek [ 24.3.07, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | pomoc |
Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3- RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu? Vlado z Piešťan |
Autor: | slovacek.milos [ 24.3.07, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co to je prosímtě za chybu hall to myslíš jako helův snímač otáček bez signálu? to je v řídících jednotkách běžné a feldy jezdí jestli ti to dává benzín a jiskru, tak to musí asi jet, jak jsi vůbec poznal jiskru a benzín to bys musel vyšroubovat klapku a svíčky, pokud by nedával snímač otáček signál co píšeš ten hal, tak ti bude motor točit a jiskra ani benál nepůjde, řídící jednotka neví že se točí motor, to bude nějaká blbost, nedělali jste něco se setrvákem, fungují ti ventily, nemáš rozpadlé kolo rozvodů, zadřenou vačku, točí se ti vůbec palec v rozdělovači, nebo ti povyjel, miloš |
Autor: | Kristensen [ 24.3.07, 22:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: a co to je prosímtě za chybu hall to myslíš jako helův snímač otáček bez signálu? to je v řídících jednotkách běžné a feldy jezdí jestli ti to dává benzín a jiskru, tak to musí asi jet, jak jsi vůbec poznal jiskru a benzín to bys musel vyšroubovat klapku a svíčky, pokud by nedával snímač otáček signál co píšeš ten hal, tak ti bude motor točit a jiskra ani benál nepůjde, řídící jednotka neví že se točí motor, to bude nějaká blbost, nedělali jste něco se setrvákem, fungují ti ventily, nemáš rozpadlé kolo rozvodů, zadřenou vačku, točí se ti vůbec palec v rozdělovači, nebo ti povyjel, miloš Ten snímač se jmenuje Hallův snímač proto mu to píše Hall a ne nějakej helův jak píšeš ty. |
Autor: | roman heller [ 24.3.07, 23:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Felda Bmm 1,3 pokaždé hlásí chybu Hall..... |
Autor: | slovacek.milos [ 25.3.07, 09:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: slovacek.milos píše: a co to je prosímtě za chybu hall to myslíš jako helův snímač otáček bez signálu? to je v řídících jednotkách běžné a feldy jezdí jestli ti to dává benzín a jiskru, tak to musí asi jet, jak jsi vůbec poznal jiskru a benzín to bys musel vyšroubovat klapku a svíčky, pokud by nedával snímač otáček signál co píšeš ten hal, tak ti bude motor točit a jiskra ani benál nepůjde, řídící jednotka neví že se točí motor, to bude nějaká blbost, nedělali jste něco se setrvákem, fungují ti ventily, nemáš rozpadlé kolo rozvodů, zadřenou vačku, točí se ti vůbec palec v rozdělovači, nebo ti povyjel, miloš Ten snímač se jmenuje Hallův snímač proto mu to píše Hall a ne nějakej helův jak píšeš ty. si rozumíme ne?, prostě snímač otáček, mně akorát nedosvaklo že VAG je i v jiných jazicích jak v češtině, tak to v paměti závad může být různé vyjádřeno a je to Hallův, já toho tady komolím víc uvidíme co tomu nakonec bylo miloš |
Autor: | Šúlek [ 25.3.07, 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc |
Šúlek píše: Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3- RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu? Vlado z Piešťan Pokračujme s dialógom, už žene nedovolím písať, aby neboli sranda preklepy "hal" |
Autor: | slovacek.milos [ 25.3.07, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc |
Šúlek píše: Šúlek píše: Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3- RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu? Vlado z Piešťan Pokračujme s dialógom, už žene nedovolím písať, aby neboli sranda preklepy "hal" a už ses do toho díval jestli se ti točí palec v rozdělovači? a to že se nedá závada vymazat se mi stalo několikrát, řídící jednotku jsem musel nechat vyspat a VAG přeinstalovat já mám PC + kabel OBD 2 s nějakou krabicí dopracoval jsem se k tomu polacinu tak to může mít i své mouchy miloš |
Autor: | Šúlek [ 25.3.07, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc |
slovacek.milos píše: Šúlek píše: Šúlek píše: Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3- RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu? Vlado z Piešťan Pokračujme s dialógom, už žene nedovolím písať, aby neboli sranda preklepy "hal" a už ses do toho díval jestli se ti točí palec v rozdělovači? a to že se nedá závada vymazat se mi stalo několikrát, řídící jednotku jsem musel nechat vyspat a VAG přeinstalovat já mám PC + kabel OBD 2 s nějakou krabicí dopracoval jsem se k tomu polacinu tak to může mít i své mouchy miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 25.3.07, 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
imobilizer pracuje tak, že pokud tam dáš jiný klíč bez ima, tak ti to chytne zdechne, chytne zdechne a tak pořád dokola, a co teplota motoru máš BMM se dvěma čidly teploty to je jedno na termostatu a jedno vzaru v sání, nebo jedno na termostaru se čtyřmi piny a to jestli ti stříká palivo to tu někdo psal, že se ukostří při zaplém klíčku pin co jde do řj ze snímače otáček je tam plus mínus a ten signál tři piny, ono to pak trvale stříká, že jim to tak ukazoval mistr ve škole, ale toto nevím přesně jsem si to nijak nepoznamenal, no napiš jaký máš sistém stěma čidlama jedno nebo dvě, čidlo teploty má přímý vliv na množství nastříkaného paliva a pokud ti hlásí třeba 90 stunů a je mínus deset, tak ti to žádnou závadu nenahlasí do řj, to si musíš vyčíst na vagu měřené hodnoty, a co kabely VN a palec tos měřil odpor na palci je asi pět a kabely do 14 kiloohmů miloš |
Autor: | Šúlek [ 25.3.07, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: imobilizer pracuje tak, že pokud tam dáš jiný klíč bez ima, tak ti to chytne zdechne, chytne zdechne a tak pořád dokola, a co teplota motoru máš BMM se dvěma čidly teploty to je jedno na termostatu a jedno vzaru v sání, nebo jedno na termostaru se čtyřmi piny a to jestli ti stříká palivo to tu někdo psal, že se ukostří při zaplém klíčku pin co jde do řj ze snímače otáček je tam plus mínus a ten signál tři piny, ono to pak trvale stříká, že jim to tak ukazoval mistr ve škole, ale toto nevím přesně jsem si to nijak nepoznamenal, no napiš jaký máš sistém stěma čidlama jedno nebo dvě, čidlo teploty má přímý vliv na množství nastříkaného paliva a pokud ti hlásí třeba 90 stunů a je mínus deset, tak ti to žádnou závadu nenahlasí do řj, to si musíš vyčíst na vagu měřené hodnoty, a co kabely VN a palec tos měřil odpor na palci je asi pět a kabely do 14 kiloohmů miloš Ďakujem za konzultácie motor po 10 dňoch hladania ide-nalomený pin RJ Vlado |
Autor: | slovacek.milos [ 26.3.07, 07:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šúlek píše: slovacek.milos píše: imobilizer pracuje tak, že pokud tam dáš jiný klíč bez ima, tak ti to chytne zdechne, chytne zdechne a tak pořád dokola, a co teplota motoru máš BMM se dvěma čidly teploty to je jedno na termostatu a jedno vzaru v sání, nebo jedno na termostaru se čtyřmi piny a to jestli ti stříká palivo to tu někdo psal, že se ukostří při zaplém klíčku pin co jde do řj ze snímače otáček je tam plus mínus a ten signál tři piny, ono to pak trvale stříká, že jim to tak ukazoval mistr ve škole, ale toto nevím přesně jsem si to nijak nepoznamenal, no napiš jaký máš sistém stěma čidlama jedno nebo dvě, čidlo teploty má přímý vliv na množství nastříkaného paliva a pokud ti hlásí třeba 90 stunů a je mínus deset, tak ti to žádnou závadu nenahlasí do řj, to si musíš vyčíst na vagu měřené hodnoty, a co kabely VN a palec tos měřil odpor na palci je asi pět a kabely do 14 kiloohmů miloš Ďakujem za konzultácie motor po 10 dňoch hladania ide-nalomený pin RJ Vlado potom ti ale nesedí, žes měnil řj a závada se opakovala miloš |
Autor: | jiri vykrutik [ 28.3.07, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Poradí mi někdo? Chtěl bych si doma udělat nabíječku na autobaterii. Nemůžu sehnat žádné schéma. Dík za pomoc |
Autor: | Jarda S. [ 28.3.07, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
jiri vykrutik píše: Poradí mi někdo? Chtěl bych si doma udělat nabíječku na autobaterii. Nemůžu sehnat žádné schéma. Dík za pomoc trafo dioda odpor šup s tim do škatule a nabíječka je hotová |
Autor: | michalkatka [ 28.3.07, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: trafo dioda odpor šup s tim do škatule a nabíječka je hotová sadra, píšeš to ako hop klobáska zjem ťa a bez chleba a bez horčice..... v prvom rade si musíš ujasniť čo od tej nabíjačky chceš, ak chceš iba na dlhé, pomalé nabíjenie tzv formátovanie potrebuješ relatívne malé trafo cca 3kg, výstup okolo 15V 5A, k tomu nejaké 4 výkonové diódy, odpor ktorý to znesie, samozrejme to presne vyrátať, alebo integráč MAA 723 (stabilizátor napätia) k tomu výkonový tranzistor s dostatočným chladením a nastaviť ho na tých 14,4V aby si baterku neprebíjal. ak chceš nabíjačku aj pre rýchle nabíjanie, všeto je podobné akurát trafo má 5-10kg a diódy min 10A... ale ak dobre trafíš trafo a dáš mu iba jednu diódu aj tak môžeš vyrobiť slušnú nabíjačku... a samozjejme je dobré mať na tom aj merák prúdu a napätia.... |
Autor: | Martin [ 28.3.07, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Potřebuješ trafo jak psal michalkatka asi 15V stř., 5A, diodový můstek aspoň 10A (nebo 4 diody) a nějaký šikovný odpor. Vyšlo mi 2,5ohm pro pomalé nabíjení na maximální kapacitu do 16,5V. Pro rychlé nabíjení by to chtělo odpor menší. To je nejjednodušší nabíječka. Potom můžeš dělat něco s tranzistorem, ale bude na něm strašný výkon, tak ti to nedoporučuji. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |