Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

pomoc
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=4115
Stránka 1 z 2

Autor:  Šúlek [ 24.3.07, 12:07 ]
Předmět příspěvku:  pomoc

Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3-
RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu?
Vlado z Piešťan

Autor:  slovacek.milos [ 24.3.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

a co to je prosímtě za chybu hall to myslíš jako helův snímač otáček bez signálu? to je v řídících jednotkách běžné a feldy jezdí jestli ti to dává benzín a jiskru, tak to musí asi jet, jak jsi vůbec poznal jiskru a benzín to bys musel vyšroubovat klapku a svíčky, pokud by nedával snímač otáček signál co píšeš ten hal, tak ti bude motor točit a jiskra ani benál nepůjde, řídící jednotka neví že se točí motor, to bude nějaká blbost, nedělali jste něco se setrvákem, fungují ti ventily, nemáš rozpadlé kolo rozvodů, zadřenou vačku, točí se ti vůbec palec v rozdělovači, nebo ti povyjel, miloš

Autor:  Kristensen [ 24.3.07, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
a co to je prosímtě za chybu hall to myslíš jako helův snímač otáček bez signálu? to je v řídících jednotkách běžné a feldy jezdí jestli ti to dává benzín a jiskru, tak to musí asi jet, jak jsi vůbec poznal jiskru a benzín to bys musel vyšroubovat klapku a svíčky, pokud by nedával snímač otáček signál co píšeš ten hal, tak ti bude motor točit a jiskra ani benál nepůjde, řídící jednotka neví že se točí motor, to bude nějaká blbost, nedělali jste něco se setrvákem, fungují ti ventily, nemáš rozpadlé kolo rozvodů, zadřenou vačku, točí se ti vůbec palec v rozdělovači, nebo ti povyjel, miloš


Ten snímač se jmenuje Hallův snímač proto mu to píše Hall a ne nějakej helův jak píšeš ty. :lol:

Autor:  roman heller [ 24.3.07, 23:12 ]
Předmět příspěvku: 

Felda Bmm 1,3 pokaždé hlásí chybu Hall..... :)

Autor:  slovacek.milos [ 25.3.07, 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
slovacek.milos píše:
a co to je prosímtě za chybu hall to myslíš jako helův snímač otáček bez signálu? to je v řídících jednotkách běžné a feldy jezdí jestli ti to dává benzín a jiskru, tak to musí asi jet, jak jsi vůbec poznal jiskru a benzín to bys musel vyšroubovat klapku a svíčky, pokud by nedával snímač otáček signál co píšeš ten hal, tak ti bude motor točit a jiskra ani benál nepůjde, řídící jednotka neví že se točí motor, to bude nějaká blbost, nedělali jste něco se setrvákem, fungují ti ventily, nemáš rozpadlé kolo rozvodů, zadřenou vačku, točí se ti vůbec palec v rozdělovači, nebo ti povyjel, miloš


Ten snímač se jmenuje Hallův snímač proto mu to píše Hall a ne nějakej helův jak píšeš ty. :lol:


si rozumíme ne?, prostě snímač otáček, mně akorát nedosvaklo že VAG je i v jiných jazicích jak v češtině, tak to v paměti závad může být různé vyjádřeno a je to Hallův, já toho tady komolím víc uvidíme co tomu nakonec bylo miloš

Autor:  Šúlek [ 25.3.07, 09:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: pomoc

Šúlek píše:
Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3-
RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu?
Vlado z Piešťan

Pokračujme s dialógom, už žene nedovolím písať, aby neboli sranda preklepy "hal" 8)

Autor:  slovacek.milos [ 25.3.07, 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: pomoc

Šúlek píše:
Šúlek píše:
Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3-
RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu?
Vlado z Piešťan

Pokračujme s dialógom, už žene nedovolím písať, aby neboli sranda preklepy "hal" 8)


a už ses do toho díval jestli se ti točí palec v rozdělovači? a to že se nedá závada vymazat se mi stalo několikrát, řídící jednotku jsem musel nechat vyspat a VAG přeinstalovat já mám PC + kabel OBD 2 s nějakou krabicí dopracoval jsem se k tomu polacinu tak to může mít i své mouchy miloš

Autor:  Šúlek [ 25.3.07, 11:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: pomoc

slovacek.milos píše:
Šúlek píše:
Šúlek píše:
Nemôžem naštartovať feldu BMM1.3-
RJ vykazuje chybu Hall nedáva signál-nedá sa VAGom zmazať-Hall vrátane drôtov je dobrý. Iskra + benzín ide. Skúsil som inú RJ, tiež hneď vykázala chybu Hall bez signálu. Hall dostáva z RJ 12V a dáva signál do RJ - overené. Chyba bude asi v inom obvode a neviem na to prísť. Pokiaľ signál z Halla trvá, nikdy nenaštartujem. Kto vie poradiť ? Kto môže, alebo chce poskytnúť RJ na skúšku za odmenu?
Vlado z Piešťan

Pokračujme s dialógom, už žene nedovolím písať, aby neboli sranda preklepy "hal" 8)


a už ses do toho díval jestli se ti točí palec v rozdělovači? a to že se nedá závada vymazat se mi stalo několikrát, řídící jednotku jsem musel nechat vyspat a VAG přeinstalovat já mám PC + kabel OBD 2 s nějakou krabicí dopracoval jsem se k tomu polacinu tak to může mít i své mouchy miloš
miloši dakujem za rady,no to že Hal nedava signal na Vagu pri stojatom motore a neblokuje spustenie som sa dozvedel vcera moja chyba. Simos a M.Marelli sig.nedavaju a to ma zmýlilo.Dalej isky idu pekne v poradi 1342 sviečky boli položené na kryte ventilov.Benzin vidím že z trysky strieka ale moja otázka či je ho dosť na studený motor.Možno sa zasekuje tryska.Tu budem patrať.Dá sa tryska nejako vyčistiť?Motor pracoval 3 mesiace po GO ok a v poslednom case občas sa nedal spustiť alebo chytal ako keby boli sviečky vadé.Ešte dotaz ako imobilizer blokuje RJ nevie niekto? nikde sa to nedá zistiť.Vlado

Autor:  slovacek.milos [ 25.3.07, 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

imobilizer pracuje tak, že pokud tam dáš jiný klíč bez ima, tak ti to chytne zdechne, chytne zdechne a tak pořád dokola, a co teplota motoru máš BMM se dvěma čidly teploty to je jedno na termostatu a jedno vzaru v sání, nebo jedno na termostaru se čtyřmi piny a to jestli ti stříká palivo to tu někdo psal, že se ukostří při zaplém klíčku pin co jde do řj ze snímače otáček je tam plus mínus a ten signál tři piny, ono to pak trvale stříká, že jim to tak ukazoval mistr ve škole, ale toto nevím přesně jsem si to nijak nepoznamenal, no napiš jaký máš sistém stěma čidlama jedno nebo dvě, čidlo teploty má přímý vliv na množství nastříkaného paliva a pokud ti hlásí třeba 90 stunů a je mínus deset, tak ti to žádnou závadu nenahlasí do řj, to si musíš vyčíst na vagu měřené hodnoty, a co kabely VN a palec tos měřil odpor na palci je asi pět a kabely do 14 kiloohmů miloš

Autor:  Šúlek [ 25.3.07, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
imobilizer pracuje tak, že pokud tam dáš jiný klíč bez ima, tak ti to chytne zdechne, chytne zdechne a tak pořád dokola, a co teplota motoru máš BMM se dvěma čidly teploty to je jedno na termostatu a jedno vzaru v sání, nebo jedno na termostaru se čtyřmi piny a to jestli ti stříká palivo to tu někdo psal, že se ukostří při zaplém klíčku pin co jde do řj ze snímače otáček je tam plus mínus a ten signál tři piny, ono to pak trvale stříká, že jim to tak ukazoval mistr ve škole, ale toto nevím přesně jsem si to nijak nepoznamenal, no napiš jaký máš sistém stěma čidlama jedno nebo dvě, čidlo teploty má přímý vliv na množství nastříkaného paliva a pokud ti hlásí třeba 90 stunů a je mínus deset, tak ti to žádnou závadu nenahlasí do řj, to si musíš vyčíst na vagu měřené hodnoty, a co kabely VN a palec tos měřil odpor na palci je asi pět a kabely do 14 kiloohmů miloš

Ďakujem za konzultácie motor po 10 dňoch hladania ide-nalomený pin RJ Vlado

Autor:  slovacek.milos [ 26.3.07, 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

Šúlek píše:
slovacek.milos píše:
imobilizer pracuje tak, že pokud tam dáš jiný klíč bez ima, tak ti to chytne zdechne, chytne zdechne a tak pořád dokola, a co teplota motoru máš BMM se dvěma čidly teploty to je jedno na termostatu a jedno vzaru v sání, nebo jedno na termostaru se čtyřmi piny a to jestli ti stříká palivo to tu někdo psal, že se ukostří při zaplém klíčku pin co jde do řj ze snímače otáček je tam plus mínus a ten signál tři piny, ono to pak trvale stříká, že jim to tak ukazoval mistr ve škole, ale toto nevím přesně jsem si to nijak nepoznamenal, no napiš jaký máš sistém stěma čidlama jedno nebo dvě, čidlo teploty má přímý vliv na množství nastříkaného paliva a pokud ti hlásí třeba 90 stunů a je mínus deset, tak ti to žádnou závadu nenahlasí do řj, to si musíš vyčíst na vagu měřené hodnoty, a co kabely VN a palec tos měřil odpor na palci je asi pět a kabely do 14 kiloohmů miloš

Ďakujem za konzultácie motor po 10 dňoch hladania ide-nalomený pin RJ Vlado


potom ti ale nesedí, žes měnil řj a závada se opakovala miloš

Autor:  jiri vykrutik [ 28.3.07, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

Poradí mi někdo? Chtěl bych si doma udělat nabíječku na autobaterii. Nemůžu sehnat žádné schéma. Dík za pomoc

Autor:  Jarda S. [ 28.3.07, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

jiri vykrutik píše:
Poradí mi někdo? Chtěl bych si doma udělat nabíječku na autobaterii. Nemůžu sehnat žádné schéma. Dík za pomoc


trafo dioda odpor šup s tim do škatule a nabíječka je hotová

Autor:  michalkatka [ 28.3.07, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
trafo dioda odpor šup s tim do škatule a nabíječka je hotová


sadra, píšeš to ako hop klobáska zjem ťa a bez chleba a bez horčice.....

v prvom rade si musíš ujasniť čo od tej nabíjačky chceš, ak chceš iba na dlhé, pomalé nabíjenie tzv formátovanie potrebuješ relatívne malé trafo cca 3kg, výstup okolo 15V 5A, k tomu nejaké 4 výkonové diódy, odpor ktorý to znesie, samozrejme to presne vyrátať, alebo integráč MAA 723 (stabilizátor napätia) k tomu výkonový tranzistor s dostatočným chladením a nastaviť ho na tých 14,4V aby si baterku neprebíjal.

ak chceš nabíjačku aj pre rýchle nabíjanie, všeto je podobné akurát trafo má 5-10kg a diódy min 10A...

ale ak dobre trafíš trafo a dáš mu iba jednu diódu aj tak môžeš vyrobiť slušnú nabíjačku...

a samozjejme je dobré mať na tom aj merák prúdu a napätia....

Autor:  Martin [ 28.3.07, 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Potřebuješ trafo jak psal michalkatka asi 15V stř., 5A, diodový můstek aspoň 10A (nebo 4 diody) a nějaký šikovný odpor. Vyšlo mi 2,5ohm pro pomalé nabíjení na maximální kapacitu do 16,5V. Pro rychlé nabíjení by to chtělo odpor menší. To je nejjednodušší nabíječka. Potom můžeš dělat něco s tranzistorem, ale bude na něm strašný výkon, tak ti to nedoporučuji.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/