|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
problém se zapalováním a možnost záměny??
Autor |
Zpráva |
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
problém se zapalováním a možnost záměny??
při pokusu nastartovat se mi hřála cívka(puvodni š 100), a auto nestartuje, měl sem po ruce civku z fava tak sem ji zkusil auto naskočilo ale za minutu chcipolo a civka se taky hřeje...dá se cívka spálit? Mám ve škodě 100 s původní el.instalací motor fa136, kontaktní rozdělovač(š120) ale taky to mam zapojený do ty puvodní hlinikový krabičky MAGNETON, je to ten regulátor napětí, co má tři vývody... chci to vyměnit ...jakou mám sehnat cívku, čím nahradit ten Magneton, rozdělovač chci ponechat 120cítkový...děkuji
|
26.3.07, 22:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Re: problém se zapalováním a možnost záměny??
jackfree píše: při pokusu nastartovat se mi hřála cívka(puvodni š 100), a auto nestartuje, měl sem po ruce civku z fava tak sem ji zkusil auto naskočilo ale za minutu chcipolo a civka se taky hřeje...dá se cívka spálit? Mám ve škodě 100 s původní el.instalací motor fa136, kontaktní rozdělovač(š120) ale taky to mam zapojený do ty puvodní hlinikový krabičky MAGNETON, je to ten regulátor napětí, co má tři vývody... chci to vyměnit ...jakou mám sehnat cívku, čím nahradit ten Magneton, rozdělovač chci ponechat 120cítkový...děkuji
Pokuď chceš zacovat rozdělovač ze 120tky tak dej 120tkovou cívku.....jínak jestly se hřeje tak se podívej jestly nemáš speklý kladívka v rozdělovači.....
_________________
|
26.3.07, 22:35 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
a co ten regulator starej stovkovej, misto něj asi tu krabičku taky ze 120cky co?
|
26.3.07, 23:33 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
nebo co bnáší záměna za betkontaktní? mám tu favo na rozebrání, navím jestli to zvládnu přehodit, nesedí mi dráty...proste je to jinak zapojený a něco zkyde a něco neni kam dát..
|
26.3.07, 23:38 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Fa motor na zapalování 120 moc nepojede, záměna je jednoduchá, vyhodíš rozdělovač, dáš místo něj bezkontakt, cívku místo 120 favorit a převodník pulsů (se svorkama 15 1 G 31) Na 15 přijde plus, 31 a G je od rozdělovače a 1 k cívce.. Regulátor napětí nemá se zapalováním nic společnýho.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
Naposledy upravil Drak dne 27.3.07, 18:31, celkově upraveno 1
|
27.3.07, 05:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: problém se zapalováním a možnost záměny??
jackfree píše: při pokusu nastartovat se mi hřála cívka(puvodni š 100), a auto nestartuje, měl sem po ruce civku z fava tak sem ji zkusil auto naskočilo ale za minutu chcipolo a civka se taky hřeje...dá se cívka spálit? Mám ve škodě 100 s původní el.instalací motor fa136, kontaktní rozdělovač(š120) ale taky to mam zapojený do ty puvodní hlinikový krabičky MAGNETON, je to ten regulátor napětí, co má tři vývody... chci to vyměnit ...jakou mám sehnat cívku, čím nahradit ten Magneton, rozdělovač chci ponechat 120cítkový...děkuji
jinak si hraješ s ohěm dávat do stovky s kontaktním rozdělovačem cívku z fáva hrozí výbuch cívky musíš to udělat jak ti radí drak a je klid miloš
|
27.3.07, 06:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Favo cívka na kontaktní zapalování nepatří!!! Může bouchnout!!!
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
27.3.07, 07:31 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Díky moc za rady, jdu se do toho pustit...
|
27.3.07, 12:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|