Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

problém se zapalováním a možnost záměny??
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=4157
Stránka 1 z 1

Autor:  jackfree [ 26.3.07, 22:32 ]
Předmět příspěvku:  problém se zapalováním a možnost záměny??

při pokusu nastartovat se mi hřála cívka(puvodni š 100), a auto nestartuje, měl sem po ruce civku z fava tak sem ji zkusil auto naskočilo ale za minutu chcipolo a civka se taky hřeje...dá se cívka spálit? Mám ve škodě 100 s původní el.instalací motor fa136, kontaktní rozdělovač(š120) ale taky to mam zapojený do ty puvodní hlinikový krabičky MAGNETON, je to ten regulátor napětí, co má tři vývody... chci to vyměnit ...jakou mám sehnat cívku, čím nahradit ten Magneton, rozdělovač chci ponechat 120cítkový...děkuji

Autor:  roman heller [ 26.3.07, 22:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém se zapalováním a možnost záměny??

jackfree píše:
při pokusu nastartovat se mi hřála cívka(puvodni š 100), a auto nestartuje, měl sem po ruce civku z fava tak sem ji zkusil auto naskočilo ale za minutu chcipolo a civka se taky hřeje...dá se cívka spálit? Mám ve škodě 100 s původní el.instalací motor fa136, kontaktní rozdělovač(š120) ale taky to mam zapojený do ty puvodní hlinikový krabičky MAGNETON, je to ten regulátor napětí, co má tři vývody... chci to vyměnit ...jakou mám sehnat cívku, čím nahradit ten Magneton, rozdělovač chci ponechat 120cítkový...děkuji



Pokuď chceš zacovat rozdělovač ze 120tky tak dej 120tkovou cívku.....jínak jestly se hřeje tak se podívej jestly nemáš speklý kladívka v rozdělovači.....

Autor:  jackfree [ 26.3.07, 23:33 ]
Předmět příspěvku: 

a co ten regulator starej stovkovej, misto něj asi tu krabičku taky ze 120cky co?

Autor:  jackfree [ 26.3.07, 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

nebo co bnáší záměna za betkontaktní? mám tu favo na rozebrání, navím jestli to zvládnu přehodit, nesedí mi dráty...proste je to jinak zapojený a něco zkyde a něco neni kam dát..

Autor:  Drak [ 27.3.07, 05:43 ]
Předmět příspěvku: 

Fa motor na zapalování 120 moc nepojede, záměna je jednoduchá, vyhodíš rozdělovač, dáš místo něj bezkontakt, cívku místo 120 favorit a převodník pulsů (se svorkama 15 1 G 31) Na 15 přijde plus, 31 a G je od rozdělovače a 1 k cívce.. Regulátor napětí nemá se zapalováním nic společnýho.

Autor:  slovacek.milos [ 27.3.07, 06:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: problém se zapalováním a možnost záměny??

jackfree píše:
při pokusu nastartovat se mi hřála cívka(puvodni š 100), a auto nestartuje, měl sem po ruce civku z fava tak sem ji zkusil auto naskočilo ale za minutu chcipolo a civka se taky hřeje...dá se cívka spálit? Mám ve škodě 100 s původní el.instalací motor fa136, kontaktní rozdělovač(š120) ale taky to mam zapojený do ty puvodní hlinikový krabičky MAGNETON, je to ten regulátor napětí, co má tři vývody... chci to vyměnit ...jakou mám sehnat cívku, čím nahradit ten Magneton, rozdělovač chci ponechat 120cítkový...děkuji


jinak si hraješ s ohěm dávat do stovky s kontaktním rozdělovačem cívku z fáva hrozí výbuch cívky musíš to udělat jak ti radí drak a je klid miloš

Autor:  Martin [ 27.3.07, 07:31 ]
Předmět příspěvku: 

Favo cívka na kontaktní zapalování nepatří!!! Může bouchnout!!!

Autor:  jackfree [ 27.3.07, 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za rady, jdu se do toho pustit...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/