Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 03:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Vadný startér? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 42
Příspěvek Vadný startér?
Prosím o radu? Často se mi stává, že spouštěč otáčí motorem velmi pomalu - motor nenaskočí, a když to opakuji několikrát za sebou, vždy třeba napotřetí chytne - startér funguje jakoby normálně. Tak nevím co to může být? Vadné uhlíky ve startéru?


2.4.07, 14:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Uhlíky, komutátor, šluslé vinutí (ale to by spíš jelo houpavě), nebo někde velký přechoďák - často v kotvě...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.4.07, 14:53
Profil ICQ

Příspěvky: 16
Bydliště: okr.Prostějov
Příspěvek 
Můžou taky být vylágrovaný pouzdra ve kterých se otáčí rotor a rotor může drhnout o stator,ale to už je extrém ale možný.

_________________
Žlutá Š 105 LPG


2.4.07, 18:00
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
takže teda na 100% spouštěč, no já nevím jestli si troufám na nějakou jeho opravu...Hádám, že se do toho pustím a skončí to tak, že budu muset koupit novej :(


2.4.07, 18:30
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Než se pustíš do startéru, tak bys měl nejdřív překontrolovat silový vedení od baterky ke startéru, opucovat oba konce káblu, ukostření od baterky na kastlu, ukostření motoru (u 120 pod alternátorem, u fa na převodovce) a napětí baterky naprázdno a při startu, pak teprv běž dál.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


2.4.07, 19:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Drak píše:
Než se pustíš do startéru, tak bys měl nejdřív překontrolovat silový vedení od baterky ke startéru, opucovat oba konce káblu, ukostření od baterky na kastlu, ukostření motoru (u 120 pod alternátorem, u fa na převodovce) a napětí baterky naprázdno a při startu, pak teprv běž dál.


tak tak, súhlasím....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.4.07, 20:28
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz