Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fakticky už z toho zešílim!
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=4306
Stránka 1 z 2

Autor:  Šemik [ 6.4.07, 08:24 ]
Předmět příspěvku:  Fakticky už z toho zešílim!

Ahoj
Následující problém se netýká Rapida, ale ale vozu Leonid :shock: Jak jsem zde již opakovaně psal, má velký problém se zapalováním. Neustále se opalují kontakty přerušovače... Teď je to v takové fázi, že je musím vyndat každý den, očistit je šmirglem a zase je vrátit. Výměna za nové by to ještě spíše ještě zhoršila, neboť k dostání jsou výhradně turecké které jsou už na pohled nekvalitní, a praxe to jen potvrzuje :? Díky Bukajovi jsem sehnal ještě kontakty ruské (ale už ne sovětské) o kterých jsem slyšel že se kvalitou vyrovnají původním sovětským. Bohužel opak je pravdou :twisted: Kondenzátor má kapacitu skvělou, naměřil jsem 0.28uF. Další věcí jsou teplé starty - nechce chytit. Studený chytí na škrt, ale teplý tan napodruhé. Včera jsem si dal tu práci a nastavil mu předstih dle Tůmy (žigulská obdoba Andrta) na 7° jak má být. A že to není u žigula žádná sranda udělat předstih. Smutné je na tom to, že s předepsanyým předstihem je Leonid líný jako veš :cry: Dále jsem ho včera vybavil zapalovací cívkou s předřadným odporem a ze Š742 v marné a zoufalé naději, že větší energie jiskry by tomu teplému startu mohla pomoci. Kdepak. Třebaže při startu V-metr který jsem Leonidovi zabudoval neukáže méně než 10V, tím pádem to musí dělat blesk jako hrom, nechce a nechce chytit...

Co stím udělat? Já už z toho doopravdy zešílím, tohle musím řešit od jeho koupi v září 06 dodnes téměř denně!

Edit: Zapoměl jsem, že pokud to jede na volnoběh, tak otáčkoměr lítá od 0 do 2000 ot.min jak se mu zlíbí. Ale když je to pak v otáčkách, třeba při jízdě, tak už neblázní...

Autor:  zokot [ 6.4.07, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Taky by mě to zajímalo. Mě se taky opalují kontakty údajně je to kondenzátorem. Ale ty nový kondenzátory stojí za ho***. Původní je klasika.

Autor:  Šemik [ 6.4.07, 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

zokot píše:
Taky by mě to zajímalo. Mě se taky opalují kontakty údajně je to kondenzátorem. Ale ty nový kondenzátory stojí za ho***. Původní je klasika.


Jak který...
dostanou se fakt druhovýrobní (takový malinký) který fakt nestojí ani za zlámanou grešli :? Ale v nějakých mototechnách mají kondenzátory od TESLY které vypadají přesně jako ty originální :wink: A nejenom že tak vypadají, ony se taky tak chovají :wink: Vydrží...

Autor:  Martin [ 6.4.07, 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

A nebylo by možné zabudovat zapalování z Favorita? Už bys v životě neřešil kontakty a předstih.

Autor:  Šemik [ 6.4.07, 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
A nebylo by možné zabudovat zapalování z Favorita? Už bys v životě neřešil kontakty a předstih.


Tak slyšel jsem o tom, dokonce i viděl plánky jak na to, bohužel jisté technologie (třeba pájení mosazí) nejsou pro mne dostupné :cry: Potřeboval bych radu, co s tim může bejt.. Tohle přeci není normální..

Autor:  zokot [ 6.4.07, 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
zokot píše:
Taky by mě to zajímalo. Mě se taky opalují kontakty údajně je to kondenzátorem. Ale ty nový kondenzátory stojí za ho***. Původní je klasika.


Jak který...
dostanou se fakt druhovýrobní (takový malinký) který fakt nestojí ani za zlámanou grešli :? Ale v nějakých mototechnách mají kondenzátory od TESLY které vypadají přesně jako ty originální :wink: A nejenom že tak vypadají, ony se taky tak chovají :wink: Vydrží...


Máš pravdu. 2x jsem bláhově koupil ty malinký. Po pár dnech provozu se rozpadl. Tak teď je z něj alobal............

Autor:  Šemik [ 6.4.07, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

zokot píše:
Máš pravdu. 2x jsem bláhově koupil ty malinký. Po pár dnech provozu se rozpadl. Tak teď je z něj alobal............


:lol: holt kvalita....

Autor:  Šemik [ 6.4.07, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Tak aby toho nebylo málo, při dnešním čištění kontaktů se mi podařilo strhat jeden ze závitů v rozdělovači, do něhož se šroubuje šroub držící kontakty :twisted: No, na druhou stranu co taky může člověk čekat od závitu M4 který je v 1mm tlustém měkkém plíšku, že jo :?: Tak jsem rozdělovač vyndal celý, místo závitů na šrouby tam přiletuju svorníčky a zárověň ho aspoň celej vyčistim... Třeba to pomůže... :wink:

Autor:  Šemik [ 7.4.07, 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ne, nepomůže, navíc se to zhoršuje čím dál tím víc - na přejetí Plzně je třeba 2x vyčistit kontakty.... :twisted: napadá mě poslední věc i když nepravděpodobná - odškubnu od cívky drát k otáčkoměru, třeba je zrada v něm

Autor:  Matthes [ 7.4.07, 11:16 ]
Předmět příspěvku: 

Obavam se ze ti opravdu nezbyde nez tam dat skodovacky zapalovani :) K cemu potrebujes pajet mosazi? Nejde to nejak obejit?

Autor:  Šemik [ 7.4.07, 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Obavam se ze ti opravdu nezbyde nez tam dat skodovacky zapalovani :) K cemu potrebujes pajet mosazi? Nejde to nejak obejit?


Spojení konce hřídele favo rozdělovače s přiměřeně přiříznutou hřídelí žigulskýho rozdělovače :wink: To se má pájet mosazí :cry: No, nerad bych to zakřiknul, ale po odpojení točkoměru mám takový dojem, že by to mhlo být výrazně lepší - na jedny a ty samé kontakty dnes leonid najel už dobrých 6km a ještě nezaškubal :wink:

Autor:  Jarda S. [ 7.4.07, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

kdybys to řek před měsícem tak si moh mít druhý zapalování ze žigula :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 7.4.07, 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem ten problém řešil na jedné destě motor 1203, nakonec jsem ho ani nedořešil, ale je tam nová cívka, na jedné 120 jsme dali nakonec druhý rozdělovač, kabely VN i svíčky a opalovalo se to pořád až to nejelo, tam jsme pak dali rozdělovač z fáčka, zkusil bych tu cívku asi mezizávitový zkrat a je tam taková šleha, že se nabije kondík a ještě to nestačí a je tam další výboj který ty kontakty ničí miloš

Autor:  Šemik [ 7.4.07, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Cívka je tam už druhá. Původní byla bulharská se kterou to vyrobili, zkusil jsem ji nahradit PAL s odporem ze Š 742 (i když taky nebyla nová).. Nemyslím že bych měl to "štěstí " tam dát 2x za sebou špatnou cívku :D Navíc jsem tu cívku přeměřil ohmetrem, hodnoty byly v pořádku :wink: Stále začínám čím dál tím víc věřit tomu že to způsoboval točkoměr..

Autor:  slovacek.milos [ 7.4.07, 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Cívka je tam už druhá. Původní byla bulharská se kterou to vyrobili, zkusil jsem ji nahradit PAL s odporem ze Š 742 (i když taky nebyla nová).. Nemyslím že bych měl to "štěstí " tam dát 2x za sebou špatnou cívku :D Navíc jsem tu cívku přeměřil ohmetrem, hodnoty byly v pořádku :wink: Stále začínám čím dál tím víc věřit tomu že to způsoboval točkoměr..


jo ale na destě točkoměr nebyl, jak ti říkám já jsem to nikdy nezjistil, a cívku můžeš měřit jak chceš pokud není mezizávitový skrat kontaktní tak je zjistitelný jen osciloskopem, jednou na to přijít musíš, já jsem to dával za vinu italskému přerušovači, co byly nedávno běžně na trhu, no jedině z druhého žigula předělat všechno a pak kombinovat a bádat, přenést se ze stavu šílenství do klidu, já jsem šel na malucha s krumpáčem že mu zatnu do střechy a pomstím se mu, pak jsem se nějak zastavil, vymontoval jsem dynamo a na vrtačce dobíjelo, namotnoval do malucha a nic a tak několikrát dokola, je to sranda zažít šílenství miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/