Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Palubní počítač vs. LPG https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=51 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bery [ 21.1.06, 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | Palubní počítač vs. LPG |
Mám ve feldě 1,6 vstřikování plynu DGI. Rád bych tady rozpoutal diskuzi na téma možnosti propojení tohohle systému s palubním počítačem,co se dá dokoupit do feldy (TC-6).Je teď v doprodeji o pár stovek levnější,tak o něm uvažuju,ale nerad bych si koupil jenom "předraženej teploměr s počítadlem kilometrů a hodinama". Výrobce mi napsal,že počítač je určenej jenom pro benzínový motory,takže by nefungovaly veškrý funkce související se spotřebou a hotovo,ale podle mě to nějak jít prostě musí.Uvítám každej návrh,jak to zapojit.To vstřikování má vstřikovač řízenej délkou pulzu,akorát je jenom jeden a z něj vedou 4 hadičky do pasivních ventilků v sacím potrubí,takže v principu se signál pro ten vstřikovač možná moc neliší od signálu pro benzínový vstřiky.Jo a kdyby někdo věděl,v jakym rozsahu se dá ten počítač nastavit(co se týká spotřeby),tak to taky práskněte.Stačilo by mi,kdyby to ukazovalo při jízdě na plyn,na benzín to může ukazovat jakýkoliv bludy. |
Autor: | Voci [ 25.1.06, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Docela by mě zajímalo jestli někdo dodatečně montoval palubní počítač na Fel 1.3 - jednobod. Co je k tomu zapotřebí? |
Autor: | Návštěvník [ 25.1.06, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
No přece palubí počítač ![]() Voci píše: Docela by mě zajímalo jestli někdo dodatečně montoval palubní počítač na Fel 1.3 - jednobod. Co je k tomu zapotřebí? |
Autor: | Voci [ 26.1.06, 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky. ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 28.1.06, 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám dotaz.Nemontoval někdo budíky do Feldy 1,3 jednobotky.Z feldy 1,6. z otáčkoměrem?Protože mě ten otáčkoměr nefunguje tak jak má.Díky za radu. |
Autor: | Návštěvník [ 29.1.06, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co znamená to "nefunguje tak jak má"? Mě blbnul i původní origo otáčkoměr v 1,6 , ručička tak do 4 tisíc ukazovala 0,pak vyskočila na asi 4500 a při poklesu otáček zas padla na nulu.Pomohlo vyndat budíky,očistit a pocínovat kontakty,kde samotnej budík doléhá k plošňáku a propájet pro jistotu celej plošňák s výjimkou nejbližšího okolí integráče hodin. Funguje jako zamlada,akorát jsem asi moc narazil jeho rafičku na osičku a při delší jízdě s topením naplno se začne trošku zadrhávat,nejspíš drhne přímo kulatej střed rafičky o ciferník.Prostě se někde usadí a pokud se otáčky nezmění víc,jak o 100-200 nahoru nebo dolu,tak se nehne z místa.Ale dokud se zas nebudu vrtat v budíkách kvůli něčemu jinýmu,tak na to dlabu,kvůli tomuhle detailu do toho znova nepolezu.Stačí mi dobrej pocit,že jsem to opravil:-) Anonymous píše: Mám dotaz.Nemontoval někdo budíky do Feldy 1,3 jednobotky.Z feldy 1,6. z otáčkoměrem?Protože mě ten otáčkoměr nefunguje tak jak má.Díky za radu. |
Autor: | Návštěvník [ 30.1.06, 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to mám to samé. při volno běhu nic až tomu dám tak ručička vyskočí na 4,5 otáček a když trochu uberu tak klesne na nulu. Děkuji moc za radu a jestli byste mě mohl napsat váš e-mail rád bych si svámi pokecal normálně o feldě jestli jste fanatik tunningový aspoň trochu Petr. Anonymous píše: Co znamená to "nefunguje tak jak má"? Mě blbnul i původní origo otáčkoměr v 1,6 , ručička tak do 4 tisíc ukazovala 0,pak vyskočila na asi 4500 a při poklesu otáček zas padla na nulu.Pomohlo vyndat budíky,očistit a pocínovat kontakty,kde samotnej budík doléhá k plošňáku a propájet pro jistotu celej plošňák s výjimkou nejbližšího okolí integráče hodin. Funguje jako zamlada,akorát jsem asi moc narazil jeho rafičku na osičku a při delší jízdě s topením naplno se začne trošku zadrhávat,nejspíš drhne přímo kulatej střed rafičky o ciferník.Prostě se někde usadí a pokud se otáčky nezmění víc,jak o 100-200 nahoru nebo dolu,tak se nehne z místa.Ale dokud se zas nebudu vrtat v budíkách kvůli něčemu jinýmu,tak na to dlabu,kvůli tomuhle detailu do toho znova nepolezu.Stačí mi dobrej pocit,že jsem to opravil:-) Anonymous píše: Mám dotaz.Nemontoval někdo budíky do Feldy 1,3 jednobotky.Z feldy 1,6. z otáčkoměrem?Protože mě ten otáčkoměr nefunguje tak jak má.Díky za radu. |
Autor: | ka-spel [ 18.3.08, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palubní počítač vs. LPG |
Bery píše: Mám ve feldě 1,6 vstřikování plynu DGI. Rád bych tady rozpoutal diskuzi na téma možnosti propojení tohohle systému s palubním počítačem,co se dá dokoupit do feldy (TC-6). Mám tu samou feldu. Po instalaci sekvence lpg palubák přestal měřit spotřebu jak na benzínu, tak lpg. Už jsem to zjišťoval, ale měřit to nebude, protože na 1. vstřik, kde je čidlo průtokoměru je připojen drát do lpg řj a došlo tak k vyřazení čidla průtokoměru. Pokud tam bude lpg, tak to měřit už nebude. Bohužel. |
Autor: | slovacek.milos [ 18.3.08, 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palubní počítač vs. LPG |
ka-spel píše: Bery píše: Mám ve feldě 1,6 vstřikování plynu DGI. Rád bych tady rozpoutal diskuzi na téma možnosti propojení tohohle systému s palubním počítačem,co se dá dokoupit do feldy (TC-6). Mám tu samou feldu. Po instalaci sekvence lpg palubák přestal měřit spotřebu jak na benzínu, tak lpg. Už jsem to zjišťoval, ale měřit to nebude, protože na 1. vstřik, kde je čidlo průtokoměru je připojen drát do lpg řj a došlo tak k vyřazení čidla průtokoměru. Pokud tam bude lpg, tak to měřit už nebude. Bohužel. tak prútokoměr tam asi nebude to by nešlo, to máš napojeno na elektriku k prvnímu vstřiku a podle doby vstřiku si počítač vyhodnotí množství spotřebovaného paliva miloš |
Autor: | ka-spel [ 19.3.08, 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palubní počítač vs. LPG |
slovacek.milos píše: tak prútokoměr tam asi nebude to by nešlo, to máš napojeno na elektriku k prvnímu vstřiku a podle doby vstřiku si počítač vyhodnotí množství spotřebovaného paliva miloš Máš samozřejmě pravdu - průtokoměr to není. Jen jsem tím chtěl říct, že připojením řj plynu na první vstřik dojde přerušení impulzů do palubáku a už to měřit spotřebu nebude. Nevím, jak to mají řešeno jiní výrobci lpg, ale údajně landi renzo funci měření spotřeby na pc zachovává a umí to i na lpg. |
Autor: | Ivarek [ 19.3.08, 16:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já nevím,ale co by se stalo kdyby se ten snímač od pp dal na jinej vstřik? |
Autor: | ka-spel [ 19.3.08, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ivarek píše: No já nevím,ale co by se stalo kdyby se ten snímač od pp dal na jinej vstřik? Podle výrobce pp to má být na prvním. Proč, to nevím. ![]() |
Autor: | Ivarek [ 19.3.08, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo,vím že to dávaj na první ale nějak nechápu proč. |
Autor: | big.jedla [ 19.3.08, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechce někdo vyzkoušet tohle a pak mi říct jestli se podle toho dá aspoň trošku hlídat spotřeba? http://home.tiscali.cz/emteesweb/indikator.htm http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... f=30&t=634 |
Autor: | slovacek.milos [ 20.3.08, 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Palubní počítač vs. LPG |
ka-spel píše: slovacek.milos píše: tak prútokoměr tam asi nebude to by nešlo, to máš napojeno na elektriku k prvnímu vstřiku a podle doby vstřiku si počítač vyhodnotí množství spotřebovaného paliva miloš Máš samozřejmě pravdu - průtokoměr to není. Jen jsem tím chtěl říct, že připojením řj plynu na první vstřik dojde přerušení impulzů do palubáku a už to měřit spotřebu nebude. Nevím, jak to mají řešeno jiní výrobci lpg, ale údajně landi renzo funci měření spotřeby na pc zachovává a umí to i na lpg. zapojeno je to tak že máš odpojeno relátko na vstřikování, aby ti to ukazovalo tak bys to relátko musel uvést do původního stavu a sehnat nějaké relátko co odpojí čtyři kontakty a odpojil bys vstřiky miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |