Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Palivomer favorit 92
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=5299
Stránka 1 z 2

Autor:  ventYl [ 21.6.07, 08:36 ]
Předmět příspěvku:  Palivomer favorit 92

tak je tu dalsia z radu drobnych zavad ;)

palivomer na favorite si ukazuje viacmenej, co chce. Niekedy ukazuje priblizne to, co by mal, niekedy poskakuje medzi 0 a hodnotou, ktoru by mal ukazovat a niekedy medzi maximom a tym, co by mal ukazovat. Je funkcne totozny s palivomerom v 120tke? Je mozne, ze to bude nejaka zavada na koncovych zariadeniach, alebo je treba chybu hladat v kabelazi? Take spravanie meraka som este nevidel.

Autor:  Šemik [ 21.6.07, 09:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivomer favorit 92

ventYl píše:
tak je tu dalsia z radu drobnych zavad ;)

palivomer na favorite si ukazuje viacmenej, co chce. Niekedy ukazuje priblizne to, co by mal, niekedy poskakuje medzi 0 a hodnotou, ktoru by mal ukazovat a niekedy medzi maximom a tym, co by mal ukazovat. Je funkcne totozny s palivomerom v 120tke? Je mozne, ze to bude nejaka zavada na koncovych zariadeniach, alebo je treba chybu hladat v kabelazi? Take spravanie meraka som este nevidel.


karburátorý favo má palivoměr funkčne shodný se Š120.

K tomu chování - favo mívá vydřenou snímací část přímo co je v komletu s plovákem v nádrži (ty drátky jako po nich jezdí jezdec).

Ale komplet plováku není záměnný s kompletem plováku ze Š120 :shock:

Autor:  ventYl [ 21.6.07, 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivomer favorit 92

Šemik píše:
ventYl píše:
tak je tu dalsia z radu drobnych zavad ;)

palivomer na favorite si ukazuje viacmenej, co chce. Niekedy ukazuje priblizne to, co by mal, niekedy poskakuje medzi 0 a hodnotou, ktoru by mal ukazovat a niekedy medzi maximom a tym, co by mal ukazovat. Je funkcne totozny s palivomerom v 120tke? Je mozne, ze to bude nejaka zavada na koncovych zariadeniach, alebo je treba chybu hladat v kabelazi? Take spravanie meraka som este nevidel.


karburátorý favo má palivoměr funkčne shodný se Š120.

K tomu chování - favo mívá vydřenou snímací část přímo co je v komletu s plovákem v nádrži (ty drátky jako po nich jezdí jezdec).

Ale komplet plováku není záměnný s kompletem plováku ze Š120 :shock:


takze vymena palivomera, alebo jazdenie na odhad... diky :)

Autor:  deekay [ 21.6.07, 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

jj, radil by som ti to vymenit, stoji to asi 200sk,
mne sa stalo ze sa ten jazdec zasekol uplne a stale mi ukazovalo polku nadrze. a ja somar som si neuvedomil ze to nie je perpetum mobile a dosiel mi benzin :D

Autor:  Paradigm [ 21.6.07, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

ked mam tak polku nadrze tak mi rucicka lieta od nuly do maxima. Chcel som vymenit plavak ale v autosuciastkach mi povedali ze pre BMM neexistuje, ze jedine komplet nove cerpadlo :roll:

Autor:  michalkatka [ 22.6.07, 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Paradigm píše:
ked mam tak polku nadrze tak mi rucicka lieta od nuly do maxima. Chcel som vymenit plavak ale v autosuciastkach mi povedali ze pre BMM neexistuje, ze jedine komplet nove cerpadlo :roll:


kompletný plavák aj s čerpadlom mám...

Autor:  Petr [ 27.6.07, 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

Zkusil bych ještě než koupíš nový podívat se na kontakty těch 4 kabelů co vedou nahoru na plovák. Odendej plechové víčko pod zadní sedačkou - jsou pod ním. Zahýbej s nima, nebo je očisti a prostříkni třeba kontoxem. Mohlo by to pomoci.

Autor:  PJDefort [ 4.5.08, 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

hoj mám taky problém s palivoměrem. Je to fávo 93 karbec...při zkoušení odpojování drátů podle knížky ukazoval normálně plná, prázdná..ale když mám benzin od půlky a míň (což je furt), tak to strašně lítá...sem tam bliká i rezerva...to by nevadilo zas tolik jako to, že rezervě se svítí jak chce..a nikdy nevim když je to pod čtvrt nádrže kolik tam je..jednou mi dokonce došlo béňo když to ukazovalo teprv na začátku červeného pole a rezerva ani nesvítila..ona třeba někdy svítí..pak vypnu motor a znova zapnu a už nesvítí třeba dalších 20km..je to plovákem? nebo spíš budíkem..

Autor:  michalkatka [ 4.5.08, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
hoj mám taky problém s palivoměrem. Je to fávo 93 karbec...při zkoušení odpojování drátů podle knížky ukazoval normálně plná, prázdná..ale když mám benzin od půlky a míň (což je furt), tak to strašně lítá...sem tam bliká i rezerva...to by nevadilo zas tolik jako to, že rezervě se svítí jak chce..a nikdy nevim když je to pod čtvrt nádrže kolik tam je..jednou mi dokonce došlo béňo když to ukazovalo teprv na začátku červeného pole a rezerva ani nesvítila..ona třeba někdy svítí..pak vypnu motor a znova zapnu a už nesvítí třeba dalších 20km..je to plovákem? nebo spíš budíkem..


to lietanie ručičky robí vadná dynamická brzda na budíku, ale tá kontrolka rezervy je najskôr vadný kontakt na plaváku...

Autor:  PJDefort [ 4.5.08, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

no a to že došel benzín když to ukazovalo teprv na začátku červeného pole tak to by mohlo být čím? a je velkej problém vyměnit budík palivoměru??

Autor:  michalkatka [ 4.5.08, 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
no a to že došel benzín když to ukazovalo teprv na začátku červeného pole tak to by mohlo být čím? a je velkej problém vyměnit budík palivoměru??


to znamaná že plavák sa zasekol na kontakte kde má začať svietiť hladné oko, a nižšie už nešiel...
budík vymeniť nieje problém ak máš ten istý, starý a nový model je iný... musíš rozobrať palubku, prístrojovku tiež, nič zložité to nieje...

Autor:  PJDefort [ 4.5.08, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

já budu potřebovat ten černý na nový model ale pro karburátor...snad se podaří mi ho sehnat...a asi teda rovnou i novej plovák když řikáš, že se tam asi zasek.. no tak plovák tak 400kč ale budík vůbec nevim co za něj...doufám, že moc ne :lol:

ještě trošku mimo téma...ale je to taky budík :-D je to otáčkoměr a dělá to, že když jedu na jakýkoliv stupeň třeba na trojku tak vystoupá na nějaký 2000 otáček, pak chvíli stojí ale rychlost stále stoupá a pak začne také stoupat normálně dál...výsledek je, že jedu na trojku při 3000 otáčkách asi 65km/h...taky budík na výměnu?...zase když ale zpomaluju tak klesá normálně bez záseku...tzn 60km/h při 3000ot.

Autor:  michalkatka [ 4.5.08, 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

pjdefort píše:
já budu potřebovat ten černý na nový model ale pro karburátor...snad se podaří mi ho sehnat...a asi teda rovnou i novej plovák když řikáš že se tam asi zasek.. no tak plovák tak 400kč ale budík vůbec nevim co za něj...doufam, že moc ne :lol:


samotný mechanizmus budíka mám, nový typ karb mám, otázne je ako to dostať k tebe....

Autor:  michalkatka [ 4.5.08, 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

otáčkomer je treba premazať osičku, ak to nepomôže je vadná zasa dynamická brzda....

Autor:  PJDefort [ 4.5.08, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

tak vim, že u tebe se najde všecko...ale já na to nespěchám...to začnu shánět až o prázdninách...teď musim řešit důležitější věci a holt nejezdit se skoro prázdnou nádrží :-) a to poštovný od tebe by bylo neúnosný..poptám se tu po mototechnách :-) ale dík

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/