Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 04:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Co to může být??? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek Co to může být???
Ctěl jsem se rozjet a najednou to chcíplo a už nechytlo.Startér točí jak divej a nic.Otevřel jsem kapotu a zjistil,že mám spadlý filtrbox z karbecu.Nasadil jsem ho zpět a nic.Nechal jsem to vklidu 4hod. jestli to není chlastlé a nic.Tak jsem se podíval jestli háže jiskru a nic. Je to favoritácký motor i zapalování. Nemám s tím zkušenosti u favo zapalování,ale chci se zeptat: Když zapnu klíček do polohy kdy svítí kontrolky a přiblížím kontakt od indučku(co jde k víčku rozdělovače) ke kostře a budu točit klikou(motorem) mělo by to hodit jiskru ne???A to neháže,co to může být??
A při nastavování základního předstihu se přizemnuje kabel od indučky nebo kabel k 1válci??
Kdysi jsem to věděl,ale chci se radši ujistit. :?
Zítra ,vlastně už dneska bych se nato chtěl mrknout,tak bych potřeboval vědět na co se mám zaměřit..Děkuji


18.8.07, 23:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Co to může být???
na favoritovom zapaľovaní nastavíš predzápal jedine so stroboskopom, je to bezkontaktné zapaľovanie... a či hádže iskru zistíš jedine odskúšaním priamo na sviečke, keď točíš motorom tak musí pripojená sviečka opretá o blok, alebo hlavu hádzať iskru, ak nehádže, skús ten VN kábel s rozdeľovača napojiť priamo na indučku, ak potom hádže chyba je v rozdeľovači, alebo palci, ak nehádže, tak odpoj s ETZ tie dva tenšie konektory (stredné kontakty) a na drôtoch odmeraj odpor cievky v rozdeľovači, mala by mať niečo medzi 3 až 7 Kohm, ak má tak je vadná etz, ak nemá tak je vadná tá cievočka... (ak má 0, alebo nekonečno môžu byť kábliky k tej cievke prerušené, alebo v skrate)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.8.07, 00:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Co to může být???
ešte odmeraj či etz dosáva napätie, myslím že čierny je plus... :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.8.07, 00:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Sundej víčko z rozdělovače, vyndej palec a podívej se do něj jestli není přestřiženej nebo jen nastřiženej ten nálitek kterej tam je proto aby se palec neotáčel. Potm ho dej zpět a na těle rozdělovače je důlek, kterej ti označuje kde je první válec, tak otáčej motorem dokud nebude ryska na palci proti tomu důlku, až tam bude tak se podívej na rysku na řemenici měla by být někde na stupnici, 0 je vpředu první čárka a jde to po 5ti stupních směrem dozadu. Pokud ta ryska na řemenici se bude pohybovat mezi 0-10 stupni, tak předstihem to nebude. Je to jen taková základní kontrola v nouzi.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.8.07, 09:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně jak píše michal, ETZ totiž hlídá otáčky motoru a dává jiskru až od určitých otáček, takže na stojícím motoru to nevyzkoušíš.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.8.07, 09:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz