Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Co to může být??? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6030 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dyno [ 18.8.07, 23:41 ] |
Předmět příspěvku: | Co to může být??? |
Ctěl jsem se rozjet a najednou to chcíplo a už nechytlo.Startér točí jak divej a nic.Otevřel jsem kapotu a zjistil,že mám spadlý filtrbox z karbecu.Nasadil jsem ho zpět a nic.Nechal jsem to vklidu 4hod. jestli to není chlastlé a nic.Tak jsem se podíval jestli háže jiskru a nic. Je to favoritácký motor i zapalování. Nemám s tím zkušenosti u favo zapalování,ale chci se zeptat: Když zapnu klíček do polohy kdy svítí kontrolky a přiblížím kontakt od indučku(co jde k víčku rozdělovače) ke kostře a budu točit klikou(motorem) mělo by to hodit jiskru ne???A to neháže,co to může být?? A při nastavování základního předstihu se přizemnuje kabel od indučky nebo kabel k 1válci?? Kdysi jsem to věděl,ale chci se radši ujistit. Zítra ,vlastně už dneska bych se nato chtěl mrknout,tak bych potřeboval vědět na co se mám zaměřit..Děkuji |
Autor: | michalkatka [ 19.8.07, 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Co to může být??? |
na favoritovom zapaľovaní nastavíš predzápal jedine so stroboskopom, je to bezkontaktné zapaľovanie... a či hádže iskru zistíš jedine odskúšaním priamo na sviečke, keď točíš motorom tak musí pripojená sviečka opretá o blok, alebo hlavu hádzať iskru, ak nehádže, skús ten VN kábel s rozdeľovača napojiť priamo na indučku, ak potom hádže chyba je v rozdeľovači, alebo palci, ak nehádže, tak odpoj s ETZ tie dva tenšie konektory (stredné kontakty) a na drôtoch odmeraj odpor cievky v rozdeľovači, mala by mať niečo medzi 3 až 7 Kohm, ak má tak je vadná etz, ak nemá tak je vadná tá cievočka... (ak má 0, alebo nekonečno môžu byť kábliky k tej cievke prerušené, alebo v skrate) |
Autor: | michalkatka [ 19.8.07, 00:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Co to může být??? |
ešte odmeraj či etz dosáva napätie, myslím že čierny je plus... |
Autor: | Kristensen [ 19.8.07, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sundej víčko z rozdělovače, vyndej palec a podívej se do něj jestli není přestřiženej nebo jen nastřiženej ten nálitek kterej tam je proto aby se palec neotáčel. Potm ho dej zpět a na těle rozdělovače je důlek, kterej ti označuje kde je první válec, tak otáčej motorem dokud nebude ryska na palci proti tomu důlku, až tam bude tak se podívej na rysku na řemenici měla by být někde na stupnici, 0 je vpředu první čárka a jde to po 5ti stupních směrem dozadu. Pokud ta ryska na řemenici se bude pohybovat mezi 0-10 stupni, tak předstihem to nebude. Je to jen taková základní kontrola v nouzi. |
Autor: | Martin [ 19.8.07, 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně jak píše michal, ETZ totiž hlídá otáčky motoru a dává jiskru až od určitých otáček, takže na stojícím motoru to nevyzkoušíš. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |