Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Větrák topení Fel 1,6- nefunkční https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6061 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vlastik [ 21.8.07, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | Větrák topení Fel 1,6- nefunkční |
Dobrý den Včera jsem si při jízdě zapnul větrák topení v mém autíčku a ejhle- přestal se při rychlém přepnutí na čtvrtý stupeň otáčet. Zkontroloval jsem samozřejmě pojistku, jestli není přepálená a nahradil jí jinou (pozice F3, hodnota 25 A) a větrák se ani nehne. Nefunguje ani na jeden stupeň. Prosím, nevíte někdo kde by mohla být chyba??? Předem děkuji- Vlastik |
Autor: | slovacek.milos [ 21.8.07, 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
vlastiku chyba je v té kostce co máš u ventilátoru v motoru najdeš podle kabelu, vytáhni ven a vyměn miloš |
Autor: | Vlastik [ 21.8.07, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj Miloši Kostce? Jaká je funkce té kostky? Na kolik cca přijde? Jinak děkuji za radu- zítra zkusím a dám vědět, jak jsem dopadl. Vlastik |
Autor: | slovacek.milos [ 21.8.07, 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
snad do pětistovky v té kostce máš odporové dráty a je právě ve ventilátoru aby se to chladilo ty odpory ti ladí rychlost ventilátoru miloš |
Autor: | Vlastik [ 22.8.07, 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem se dnes pustil do opravy. Po vyjmutí akumulátoru jsem se konečně dostal ke zmiňované "kostce" s odporovým vynutím. Po pohledové kontrole jsem nenašel nic abnormálního. Zkontroloval jsem tedy všechny konektory na připojení "kostky" a konekrory samotného motoru větráku. Po sestavení do původního stavu a ¨připojení akumulátoru jsem netrpělivě usedl do auta. A světe div se, ono to funguje Asi byla chyba někde v konektoru a nebo se motor větráku vlivem přetížení "zasekl". Každopádně teď vše k mé spokojenosti funguje jak má. S pozdravem zase o něco šťastnější Vlastik |
Autor: | slovacek.milos [ 22.8.07, 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vlastik píše: Tak jsem se dnes pustil do opravy. Po vyjmutí akumulátoru jsem se konečně dostal ke zmiňované "kostce" s odporovým vynutím. Po pohledové kontrole jsem nenašel nic abnormálního. Zkontroloval jsem tedy všechny konektory na připojení "kostky" a konekrory samotného motoru větráku. Po sestavení do původního stavu a ¨připojení akumulátoru jsem netrpělivě usedl do auta. A světe div se, ono to funguje Asi byla chyba někde v konektoru a nebo se motor větráku vlivem přetížení "zasekl". Každopádně teď vše k mé spokojenosti funguje jak má. S pozdravem zase o něco šťastnější Vlastik když jsou vedra tak raději používej dvojku jak jedničku, na jedničku se ten odporový drát hodně hřeje a špatně chladí a pak to dostává záhul s instalovaným pilovým a pachovým filtresm miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |