Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Dobíjení baterie ve Favoritu 94
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6285
Stránka 1 z 1

Autor:  Lukáš [ 3.9.07, 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Dobíjení baterie ve Favoritu 94

Chtěl jsem se Vás zeptat na tuto věc: U Favorita mi nedobíjela baterie (stale nedobiji) nekdy kdyz jsem startoval tak se rozsvitila kontrolka baterka, takze v poradku, ale nekdy ne. V posledni dobe uz nesvitila vubec. Docetl jsem se ze to zpusobuje regulator napeti a sberne uhliky, tak jsem to vymenil ale problem je stale stejny, nejde to... Jeste jsem cetl neco o prepolovani. Nemohl by mi nekdo rici co bych mel jeste udelat a popripade jak co zkontrolovat nez dojdu k zaveru ze je vadny alternator? Dekuji

Autor:  slovacek.milos [ 3.9.07, 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobíjení baterie ve Favoritu 94

Lukáš píše:
Chtěl jsem se Vás zeptat na tuto věc: U Favorita mi nedobíjela baterie (stale nedobiji) nekdy kdyz jsem startoval tak se rozsvitila kontrolka baterka, takze v poradku, ale nekdy ne. V posledni dobe uz nesvitila vubec. Docetl jsem se ze to zpusobuje regulator napeti a sberne uhliky, tak jsem to vymenil ale problem je stale stejny, nejde to... Jeste jsem cetl neco o prepolovani. Nemohl by mi nekdo rici co bych mel jeste udelat a popripade jak co zkontrolovat nez dojdu k zaveru ze je vadny alternator? Dekuji


zapni klíček a na altík ti vedou dva dráty jeden z baterky a jeden na konektor změř kolik to má voltů má tam být 12 V, na tom stím konektorem, pokud ti to nebudí tak to ani nedobíjí miloš

Autor:  Nepér [ 3.9.07, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kontrolka se po zapnutí zapalování musí rozsvítit, když ne, je třeba jí vyměnit. Ona je tom totiž potřeba k nabuzení alternátoru (myslim). Po nastartování motoru může ještě svítit, ale po zvýšení otáček někde okolo 1000 ot/min musí zhasnout a už se nesmí rozsvítit, leda by to chcíplo. Když se rozsvítí během jízdy, znamená to, že je mezi vystupem pomocného a výkonového usměrňovače rozdíl napětí, což by nemělo být.

Autor:  Vít [ 3.9.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Kontrolka se po zapnutí zapalování musí rozsvítit, když ne, je třeba jí vyměnit. Ona je tom totiž potřeba k nabuzení alternátoru (myslim). Po nastartování motoru může ještě svítit, ale po zvýšení otáček někde okolo 1000 ot/min musí zhasnout a už se nesmí rozsvítit, leda by to chcíplo. Když se rozsvítí během jízdy, znamená to, že je mezi vystupem pomocného a výkonového usměrňovače rozdíl napětí, což by nemělo být.
mě zhasíná až kolem 2000 otáček... dobíjí to OK

Autor:  Nepér [ 3.9.07, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

nojo, já sám nevim, kolik to přesně je... prostě když se to protočí, zhasne

Autor:  roman heller [ 3.9.07, 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak kontrolka dobíjení je tam nutná,jinak se nebudí altík....jinak to kdy zhasne kontrolka po nastartování záleží na regulátoru.....při tom starým co měl na sobě hliníkový žebrování zhasínala kolem 2000rpm.....

Autor:  Drak [ 4.9.07, 05:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jednoduchá kontrola, ten tenší drát ukostři a musí se rožnout kontrolka, když ne, vyměň žárovku, když jo, alternátor.

Autor:  cyz [ 4.9.07, 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Alternátor bych nevyhazoval, zkus ještě proměřit diody, jedna nebo víc může být špatná.

Autor:  Lukáš [ 4.9.07, 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vymenil zarovku a stale nic

Autor:  Martin [ 4.9.07, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

A zkusil si uzemnit ten konektor co je u alternátoru? Jestli se kontrolka rozsvítí.

Autor:  Lukáš [ 5.9.07, 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ktery ten hrubsi nebo tenci?

Autor:  cyz [ 5.9.07, 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tenčí!!! Kdybys ukostřil ten silný tak bys něco viděl, ten je spojený s baterkou :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/