Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Dobíjení baterie ve Favoritu 94 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6285 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lukáš [ 3.9.07, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Dobíjení baterie ve Favoritu 94 |
Chtěl jsem se Vás zeptat na tuto věc: U Favorita mi nedobíjela baterie (stale nedobiji) nekdy kdyz jsem startoval tak se rozsvitila kontrolka baterka, takze v poradku, ale nekdy ne. V posledni dobe uz nesvitila vubec. Docetl jsem se ze to zpusobuje regulator napeti a sberne uhliky, tak jsem to vymenil ale problem je stale stejny, nejde to... Jeste jsem cetl neco o prepolovani. Nemohl by mi nekdo rici co bych mel jeste udelat a popripade jak co zkontrolovat nez dojdu k zaveru ze je vadny alternator? Dekuji |
Autor: | slovacek.milos [ 3.9.07, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dobíjení baterie ve Favoritu 94 |
Lukáš píše: Chtěl jsem se Vás zeptat na tuto věc: U Favorita mi nedobíjela baterie (stale nedobiji) nekdy kdyz jsem startoval tak se rozsvitila kontrolka baterka, takze v poradku, ale nekdy ne. V posledni dobe uz nesvitila vubec. Docetl jsem se ze to zpusobuje regulator napeti a sberne uhliky, tak jsem to vymenil ale problem je stale stejny, nejde to... Jeste jsem cetl neco o prepolovani. Nemohl by mi nekdo rici co bych mel jeste udelat a popripade jak co zkontrolovat nez dojdu k zaveru ze je vadny alternator? Dekuji zapni klíček a na altík ti vedou dva dráty jeden z baterky a jeden na konektor změř kolik to má voltů má tam být 12 V, na tom stím konektorem, pokud ti to nebudí tak to ani nedobíjí miloš |
Autor: | Nepér [ 3.9.07, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kontrolka se po zapnutí zapalování musí rozsvítit, když ne, je třeba jí vyměnit. Ona je tom totiž potřeba k nabuzení alternátoru (myslim). Po nastartování motoru může ještě svítit, ale po zvýšení otáček někde okolo 1000 ot/min musí zhasnout a už se nesmí rozsvítit, leda by to chcíplo. Když se rozsvítí během jízdy, znamená to, že je mezi vystupem pomocného a výkonového usměrňovače rozdíl napětí, což by nemělo být. |
Autor: | Vít [ 3.9.07, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Kontrolka se po zapnutí zapalování musí rozsvítit, když ne, je třeba jí vyměnit. Ona je tom totiž potřeba k nabuzení alternátoru (myslim). Po nastartování motoru může ještě svítit, ale po zvýšení otáček někde okolo 1000 ot/min musí zhasnout a už se nesmí rozsvítit, leda by to chcíplo. Když se rozsvítí během jízdy, znamená to, že je mezi vystupem pomocného a výkonového usměrňovače rozdíl napětí, což by nemělo být. |
Autor: | Nepér [ 3.9.07, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
nojo, já sám nevim, kolik to přesně je... prostě když se to protočí, zhasne |
Autor: | roman heller [ 3.9.07, 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak kontrolka dobíjení je tam nutná,jinak se nebudí altík....jinak to kdy zhasne kontrolka po nastartování záleží na regulátoru.....při tom starým co měl na sobě hliníkový žebrování zhasínala kolem 2000rpm..... |
Autor: | Drak [ 4.9.07, 05:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jednoduchá kontrola, ten tenší drát ukostři a musí se rožnout kontrolka, když ne, vyměň žárovku, když jo, alternátor. |
Autor: | cyz [ 4.9.07, 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Alternátor bych nevyhazoval, zkus ještě proměřit diody, jedna nebo víc může být špatná. |
Autor: | Lukáš [ 4.9.07, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem vymenil zarovku a stale nic |
Autor: | Martin [ 4.9.07, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A zkusil si uzemnit ten konektor co je u alternátoru? Jestli se kontrolka rozsvítí. |
Autor: | Lukáš [ 5.9.07, 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ktery ten hrubsi nebo tenci? |
Autor: | cyz [ 5.9.07, 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tenčí!!! Kdybys ukostřil ten silný tak bys něco viděl, ten je spojený s baterkou |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |