Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
otáčkoměr favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6332 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | czrider [ 6.9.07, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | otáčkoměr favorit |
Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500 |
Autor: | Kristensen [ 6.9.07, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčkoměr favorit |
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500 V první řadě projdi kostry palubovky a zda na cívce držej všechny kabely, pokud to bude OK tak je to v budíku a to asi bude nejlepší vyměnit. |
Autor: | michalkatka [ 7.9.07, 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčkoměr favorit |
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500 ten nový otáčkomer je s karburátorovej verzie, alebo jednobod BMM??? |
Autor: | Kaliban123 [ 7.9.07, 08:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením |
Autor: | michalkatka [ 7.9.07, 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kaliban123 píše: Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením u BMM berie otáčkomer signál s RJ, neviem či impulzy, alebo napätie? a u karbovej verzie to berie s indučky... ![]() |
Autor: | Kaliban123 [ 7.9.07, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Kaliban123 píše: Když jsme u těch otáčkoměrů a rozdílů mezi karbem a bmm v čem se liší? By mě to celkem zajímalo hlavně z toho důvodu, že mám favorita karb a dával jsem si do auta palubku a přístrojovku z feldy s otáčkoměrem a v pohodě mi funguje takže mě překvapuje že je v tom nějaký rozdíl. Jediné co hapruje je že při volnoběhu dokáže ručička ukazovat 7000rpm a když se jí chce tak klidně i víc prostě lítá jak vzteklá, ale to možná bude nedokonalým připojením u BMM berie otáčkomer signál s RJ, neviem či impulzy, alebo napätie? a u karbovej verzie to berie s indučky... ![]() No právě proto mě překvapuje že mi to funguje přece feldy mají taky ŘJ ![]() |
Autor: | michalkatka [ 7.9.07, 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kaliban123 píše: feldy mají taky ŘJ ![]() budem mať možnosť to vyskúšať, hodím BMM budíky do mojeho karbecového.... |
Autor: | Kaliban123 [ 7.9.07, 09:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsem zvědav na výsledek pokusu. Já totiž ani netuším jestli ty moje budíky nejsou upravované dostal jsem auto (favorita) kde to tak už bylo a celá svorkovnice je předělaná tak aby tam šly zapojit favo konektory jenže kdo se v tom má teď vyznat navíc občas zlobí palivoměr tak že ukazuje pořád plnou nádrž, ale stačí vypnout a zapnout zapalování a v pohodě. |
Autor: | wordy [ 7.9.07, 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám novy typ na karbecovom,a vpohode ide.na novom verzy je srob na nastavenie otácok,ale na starom to neni.na diagnostike som to nastavoval,a az potom montoval, |
Autor: | patrik-hp [ 7.9.07, 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčkoměr favorit |
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500 Kup novej otáčkoměr. |
Autor: | czrider [ 8.9.07, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčkoměr favorit |
czrider píše: Dobrý den, mám takový problém u mého favoritu (4/93) neukazuje správně otáčkoměr když dám plyn skoro na podlahu a motor se nedá už pomalu poslouchat tak otáčkoměr ukazuje 2500 otáček. A na volnoběh se rafička pohybuje u nějakých 200 otáček. Neví někdo co s tím? A je to ještě verze s karburátorem ale otáčkoměr je už novější (vyznačené zelené pole otáček od 2000 do 3500 Problém vyřešen byl rozladěn jen potenciometr co je zezadu na budíku nechápu že ho někdo nezákapnul barvou proti otáčení. Děkuji všem za rady, nakonec stačilo jen pootočit šroubováčkem ![]() |
Autor: | Nepér [ 8.9.07, 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nojo, ale o kolik? Já to srovnával na generátoru... chce to obdelníky, se ss složkou. Převod Hz -> ot /min je pak přes 30, takže 50Hz -> 1500ot/min 100Hz -> 3000ot/min ... |
Autor: | czrider [ 9.9.07, 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Nojo, ale o kolik? Já to srovnával na generátoru... chce to obdelníky, se ss složkou. Převod Hz -> ot /min je pak přes 30, takže 50Hz -> 1500ot/min 100Hz -> 3000ot/min ... Já to nastavoval podle rychloměru. Zvedl jsem auto na špalky a měl jsem zjištěno kolik otáček má mít na dvojku při rychlosti třeba 30km/h . Ale až pojedu na emise tak si to schválně nechám zkalibrovat od nich. |
Autor: | Nepér [ 9.9.07, 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tachometru se dá věřit ještě míň, jeho předepsaná tolerance je +3 až +8% ![]() |
Autor: | Jindrich26 [ 19.9.07, 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |