Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zapojení otáčkoměru Š 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6361
Stránka 1 z 2

Autor:  WRC [ 8.9.07, 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Zapojení otáčkoměru Š 120

Potřeboval bych vědět při pohledu na otáčkoměr ze zadu a dirou pro žárovičku nahoru jak je zapojeni na té svorkovnici. Vim že je tam +12V ze spínačky 15 , kostra , a 1 od indučky, ale nevim jak je připojit na budík. Díky moc.

Autor:  Šemik [ 8.9.07, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Pokus - omyl. Otáčkoměr to vydrží, byly různé druhy lišící se zapojením

Autor:  WRC [ 8.9.07, 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Pokus - omyl. Otáčkoměr to vydrží


seš si jistej?

Autor:  Šemik [ 8.9.07, 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, několik jsem jich takhle zapojoval. Hale, jeden co mám tady - žárovka nahoře, kontakty před očima, tak zleva doprava 1, plus, minus :wink:

Autor:  WRC [ 8.9.07, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak dikes

Autor:  Šemik [ 8.9.07, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Není zač :wink:

Autor:  Martin91 [ 8.9.07, 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

to normálně zkus nějak dát vydrží to

Autor:  Speeder [ 16.9.07, 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

Hele dneska jsem si chtěl zapojit otáčkoměr. Taky jsem dával pokus omyl. Myslim, že jsem zkusil všechny kombinace a nic. Jenom při pár kombinacích se mi rafička cukala na nule. Určitě nemůže bejt kantáre? Já už jsem ho vyndal, že ho dám otcovi, aby na tu elektriku kouknul. No nevim. Nezdá se mi to.

Autor:  Šemik [ 16.9.07, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

No, ty kulaté bývají hodně spolehlivé, ale jestli jsi zapojoval ten z hranaté sdružené palubky tak tam bych se tomu nedivil, valná většina těhle palubek co jsem dostal do ruky měla otáčkoměr v nebíčku... :D

Autor:  Speeder [ 16.9.07, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

No je to ten kulatej plastovej. Konektory dole, žárovka nahoře.

Autor:  ventYl [ 16.9.07, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
No, ty kulaté bývají hodně spolehlivé, ale jestli jsi zapojoval ten z hranaté sdružené palubky tak tam bych se tomu nedivil, valná většina těhle palubek co jsem dostal do ruky měla otáčkoměr v nebíčku... :D


mne otackomer funguje ;)

Autor:  Radic [ 16.9.07, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
Šemik píše:
No, ty kulaté bývají hodně spolehlivé, ale jestli jsi zapojoval ten z hranaté sdružené palubky tak tam bych se tomu nedivil, valná většina těhle palubek co jsem dostal do ruky měla otáčkoměr v nebíčku... :D


mne otackomer funguje ;)


me taky...ale ted sem ho musel trochu protahnout az nakonec stupnice....rukou samozrejme :D

Autor:  ventYl [ 17.9.07, 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
ventYl píše:
Šemik píše:
No, ty kulaté bývají hodně spolehlivé, ale jestli jsi zapojoval ten z hranaté sdružené palubky tak tam bych se tomu nedivil, valná většina těhle palubek co jsem dostal do ruky měla otáčkoměr v nebíčku... :D


mne otackomer funguje ;)


me taky...ale ted sem ho musel trochu protahnout az nakonec stupnice....rukou samozrejme :D


ja s tym problem nemam, ked to vytocim na volnobeh, lieta az v cervenom a pri zabere kludne dobehne az k 5500...
jedine, co sa mi stava, ze ked vypnem zapalovanie a dotaca sa motor, niekedy mi rucicka vyskoci az na koniec stupnice a padne dole. to sa mi na 105ke nestavalo.
ked som mal vybitu baterku, robilo mi to dokonca to, ze po pokuse o nastartovanie sa proste rucicka ustalila na 4000 ot/min. a stala tam aj napriek tomu, ze motor bol vypnuty.

Autor:  Radic [ 17.9.07, 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
ja s tym problem nemam, ked to vytocim na volnobeh, lieta az v cervenom a pri zabere kludne dobehne az k 5500...
jedine, co sa mi stava, ze ked vypnem zapalovanie a dotaca sa motor, niekedy mi rucicka vyskoci az na koniec stupnice a padne dole. to sa mi na 105ke nestavalo.
ked som mal vybitu baterku, robilo mi to dokonca to, ze po pokuse o nastartovanie sa proste rucicka ustalila na 4000 ot/min. a stala tam aj napriek tomu, ze motor bol vypnuty.


kdyz vypinas ten motor nemas zaply nejaky vetrak? treba od topeni. A s tema 4000ot/min se me to stalo taky. Asi je to nejaky indikator ze je baterka vybita uplne :D ale to nam snad nekdo objasni :lol:

Autor:  michalkatka [ 17.9.07, 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
ja s tym problem nemam, ked to vytocim na volnobeh, lieta az v cervenom a pri zabere kludne dobehne az k 5500...
jedine, co sa mi stava, ze ked vypnem zapalovanie a dotaca sa motor, niekedy mi rucicka vyskoci az na koniec stupnice a padne dole. to sa mi na 105ke nestavalo.
ked som mal vybitu baterku, robilo mi to dokonca to, ze po pokuse o nastartovanie sa proste rucicka ustalila na 4000 ot/min. a stala tam aj napriek tomu, ze motor bol vypnuty.


toto robí nejaký elektromotor, ako sa dotáča tak sa správa ako dynamo a napätie pomaly klesá a vlastnoť IO v otáčkomeri je že pri nižšom napájaní ručička ukazuje nezmysly, ja som to vyriešil diódou na napájaní vetráku chladiča...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/