Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

jak dlouho nechat zaple zapalovani favorit ??
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6420
Stránka 1 z 1

Autor:  DRYVER [ 12.9.07, 12:23 ]
Předmět příspěvku:  jak dlouho nechat zaple zapalovani favorit ??

Jde o to ze kamaradovi sem zapojoval autoradio tak aby hralo az pri zaplem klicku. A ptal se jak dlouho muze treba stat na parkovistu a mit pustene radio - teda i zaplej klicek. Ma facko strikacku.

Autor:  Radic [ 12.9.07, 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

neper to kdesi psal tak snad poradi ale bylo to v radu desitek minut...ja bych radio zapojil spis aby slo zapnout kdykoliv.

Autor:  DRYVER [ 12.9.07, 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

Neper ma jestli se nepletu karbec a tohle je strikacka tak proto se ptam. On to mel prvne napojeno ze to hraje porad ale radio mu vybijelo baterku a vzdy odpojoval ty konektory zezadu tak sme zkusili tohle a treba to uz vybijet nebude. - 'Tonouci se stebla chyta' Bylo to nejrychlejsi, nejlevnesi, a nejjednodusi reseni. Cas ukaze kde je pravda :D

Autor:  krysolet007 [ 12.9.07, 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

Uplně stejný problém sem řešil já, rádio žralo baterku. Tak sem to zapojil přes klíček a je to bez problémů, akorát když shasnu motor tak nemužu poslouchat hudební prodkuci, ale to se dá přežít. Hlavně že to startuje kdykoli potřebuju :lol: Škoda že to nejde zapojit jako třeba ve fabii, když shasneš motor, rádio pořád hraje. Vypne se až když vytahneš klíček...

Autor:  cyz [ 12.9.07, 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Některé rádia toto dělají....já to mám naštěstí bez problémů. Nejspíš bych to řešil nějakým vypínačem. To že je zapnuté zapalování by u BMM nemělo nijak vadit (pokud ECU nemá signály z hallova snímače tak je zapalování i vstřik odpojený) ale každopádně to máš další odběr navíc.

Autor:  Drak [ 12.9.07, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

U bezkontaktního zapalování to je jedno, horší je to u kontaktního ve chvíli, kdy jsou sepnutý kontakty, to se pak cívka nepěkně hřeje a když dá někdo ke kontaktnímu přerušovači cívku z modurita, tak zažije během pěti minut vyasfaltování motoru on-line.

Autor:  DRYVER [ 12.9.07, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tohle je mi znamo ze u kontaktu se to nesmi. Dokonce sem uz takhle vymalovany motor videl :lol: :lol: . Spis sem myslel jestli to nevadi treba nejak te jednotce, potenciometru na klapce ... a taky co na to dobijeni a budici proud v altiku??

Autor:  Drak [ 12.9.07, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

jde jenom o odběr z baterky, zařízení sou stavěný na zátěž.

Autor:  CROWACK [ 12.9.07, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

kámošovi sem zapojoval rádio tím stylem, že aby nežralo baterku, tak hlavní přívod + byl vedenej jednak od 1. pojistky, tak i od 2. pojistky a u rádia byl přepínač. normálně fungovalo z druhé pojistky (jenom při zaplym zapalování) a když chtěl poslouchat na parkovišťu tak přepnul přepínač a rádio fungovalo z první pojistky furt.

Autor:  michalkatka [ 12.9.07, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

ja som sa ešte k tomu nedostal, ale chcem si rádi zapojiť tak aby hralo pri deaktivovanom alarme, keď auto zaalarmujem rádio sa vypne... nemám na to čas keď som musel meniť piesty :oops:

Autor:  DRYVER [ 12.9.07, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
ja som sa ešte k tomu nedostal, ale chcem si rádi zapojiť tak aby hralo pri deaktivovanom alarme, keď auto zaalarmujem rádio sa vypne... nemám na to čas keď som musel meniť piesty :oops:


Cos provedl motoru zes menil pisty?? :shock:

Autor:  michalkatka [ 12.9.07, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
michalkatka píše:
ja som sa ešte k tomu nedostal, ale chcem si rádi zapojiť tak aby hralo pri deaktivovanom alarme, keď auto zaalarmujem rádio sa vypne... nemám na to čas keď som musel meniť piesty :oops:


Cos provedl motoru zes menil pisty?? :shock:


menil som 135kové za 136kové, nie kôli výkonu, ale kôli spotrebe LPG...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/