Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

indikace nouzového režimu BMM (dříve "tlakový spí
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6496
Stránka 1 z 1

Autor:  cyz [ 17.9.07, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  indikace nouzového režimu BMM (dříve "tlakový spí

Nevíte někdo jesli se dá sehnat nějaký tlakový spínač který by se hodil na snímání tlaku paliva u mono-motronicu? Tuším že pracovní tlak má být 0,09-0,1MPa, tak nějaký takový který by spínal třeba při 0,07 nebo tak nějak. Chtěl jsem nějakým způsobem zprovoznit kontrolku škrtící klapky na něco co neumí diagnostikovat BMM a tohle mě napadlo (případně jestli vás nenapadá něco jiného)

Autor:  Kristensen [ 17.9.07, 17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

cyz píše:
Nevíte někdo jesli se dá sehnat nějaký tlakový spínač který by se hodil na snímání tlaku paliva u mono-motronicu? Tuším že pracovní tlak má být 0,09-0,1MPa, tak nějaký takový který by spínal třeba při 0,07 nebo tak nějak. Chtěl jsem nějakým způsobem zprovoznit kontrolku škrtící klapky na něco co neumí diagnostikovat BMM a tohle mě napadlo (případně jestli vás nenapadá něco jiného)

No počkej ty se ptáš na snímač tlaku paliva ale mícháš do toho škrtící klapku to nechápu.

Autor:  cyz [ 17.9.07, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

Kristensen píše:
cyz píše:
Nevíte někdo jesli se dá sehnat nějaký tlakový spínač který by se hodil na snímání tlaku paliva u mono-motronicu? Tuším že pracovní tlak má být 0,09-0,1MPa, tak nějaký takový který by spínal třeba při 0,07 nebo tak nějak. Chtěl jsem nějakým způsobem zprovoznit kontrolku škrtící klapky na něco co neumí diagnostikovat BMM a tohle mě napadlo (případně jestli vás nenapadá něco jiného)

No počkej ty se ptáš na snímač tlaku paliva ale mícháš do toho škrtící klapku to nechápu.


Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)

Autor:  Drak [ 18.9.07, 05:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to ti pude změřit asi hodně špatně, tlak v potrubí je hodně proměnnej v závislosti na zatížení motoru, při zátěži by ti asi ta kontrolka svítila furt, spíš jako lepší nápad by bylo použít ju na kontrolu filtru vzduchu, kde se dává čidlo podtlaku mezi sání motoru a filtr, jak je filtr zasranej, tak se zvetší podtlak a čidlo sepne.

Autor:  michalkatka [ 18.9.07, 06:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

cyz píše:
Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)


neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je :( , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...)
ja by som skôr išiel týmto smerom.

Autor:  cyz [ 18.9.07, 11:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

michalkatka píše:
cyz píše:
Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)


neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je :( , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...)
ja by som skôr išiel týmto smerom.


Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju.

Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám.

Autor:  michalkatka [ 18.9.07, 11:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

cyz píše:
michalkatka píše:
cyz píše:
Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)


neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je :( , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...)
ja by som skôr išiel týmto smerom.


Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju.

Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám.


neviem či to bolo už z továtne, ale RJ túto vlastnosť má, možno stačí na konektore násjť ten správny pin a máš to...

Autor:  cyz [ 18.9.07, 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

michalkatka píše:
cyz píše:
michalkatka píše:
cyz píše:
Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)


neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je :( , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...)
ja by som skôr išiel týmto smerom.


Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju.

Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám.


neviem či to bolo už z továtne, ale RJ túto vlastnosť má, možno stačí na konektore násjť ten správny pin a máš to...


To by bylo úplně super. Máte někdo zkušenosti s technickou podporou firmy Bosch? Že bych tam zkusil napsat, jestli to má vůbec smysl...nebo zkusím přímo podporu Škoda auto, ti jsou prý velice ochotní.

Autor:  michalkatka [ 18.9.07, 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

cyz píše:
michalkatka píše:
cyz píše:
michalkatka píše:
cyz píše:
Míchám do toho kontrolku se symbolem škrtící klapky (diagnostika ecotronicu), na BMM není zapojená a chtěl bych ji nějak využít...a tohle mě napadlo (že by prostě signalizovala nedostatečný tlak paliva, např. při poruše čerpadla nebo ucpaném filtru)...pokud vím tak mono-motronic v.1.2.3. už možnost vyblikání nemá (podle toho co vím tak tu měly pouze do vezre 1.2.1)


neviem ktorý ale RJ BMM ma vývod ktorý je aktivovaný ak je RJ v núdzovom režime ten by mal byť vyvedený na kontrolku test, ale nie je :( , vlastne signalizuje poruchu hocijakého snímača ak je mimo hodnoty. (lambda, teplota, potenciometer...)
ja by som skôr išiel týmto smerom.


Tohle uměly jenom mono-motronicy verze 1.2.1. tzn. první 40kW montované do 1/94. Schválně si to ještě jednou prostuduju.

Edit.: Tak se omlouvám ne 1.2.1 ale 1.2.2. Myslíš jako že to takto bylo již z továrny? Schéma favority 94 nemám.


neviem či to bolo už z továtne, ale RJ túto vlastnosť má, možno stačí na konektore násjť ten správny pin a máš to...


To by bylo úplně super. Máte někdo zkušenosti s technickou podporou firmy Bosch? Že bych tam zkusil napsat, jestli to má vůbec smysl...nebo zkusím přímo podporu Škoda auto, ti jsou prý velice ochotní.


to neviem, ale v škode záleží na tom na koho natrafíš...

Autor:  cyz [ 19.9.07, 14:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

Tak na technické podpoře Škoda Auto mi poděkovali za důvěru ve značku Škoda a poslali mě do autorizovaného servisu kde mi prý to zapojení na indikaci nouzového režimu udělají což asi nebude to pravé ořechové. Takže opravdu nevíte někdo jakým způsobem by toto šlo zapojit?

Autor:  michalkatka [ 19.9.07, 18:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

cyz píše:
Tak na technické podpoře Škoda Auto mi poděkovali za důvěru ve značku Škoda a poslali mě do autorizovaného servisu kde mi prý to zapojení na indikaci nouzového režimu udělají což asi nebude to pravé ořechové. Takže opravdu nevíte někdo jakým způsobem by toto šlo zapojit?


niekde pozriem, mal by som mať podrobný rozpis aj s blokovými schémami RJ Bosch, snáď to ešte nájdem...

Autor:  cyz [ 20.9.07, 05:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlakový spínač

michalkatka píše:
cyz píše:
Tak na technické podpoře Škoda Auto mi poděkovali za důvěru ve značku Škoda a poslali mě do autorizovaného servisu kde mi prý to zapojení na indikaci nouzového režimu udělají což asi nebude to pravé ořechové. Takže opravdu nevíte někdo jakým způsobem by toto šlo zapojit?


niekde pozriem, mal by som mať podrobný rozpis aj s blokovými schémami RJ Bosch, snáď to ešte nájdem...


Tak se po tom pls. zkous mrknout. dík

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/