Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
teplomer a svetla https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=660 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | balki [ 21.4.06, 07:18 ] |
Předmět příspěvku: | teplomer a svetla |
Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik |
Autor: | Bukaj [ 21.4.06, 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: teplomer a svetla |
balki píše: Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik To je celý nějaký divný - že ukazuje jinak při zapnutých a jinak při vypnutých světlech Hledal bych problém v elektrice (ukostření přístrojů, kontrolky světel,...). Ještě co je to za auto? Je-li to stodváca (105 - 136), pak ručka teploměru by měla být svisle (na předělu černého a bílého pole) při zahřátém motoru (80°C) |
Autor: | colaczech [ 21.4.06, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim jak u novych hranatych budiku,ale u kulatych pomohlo,kdyz se teplomer ukostril samostatne. Takze zkusit tu kostru a uvidis. |
Autor: | Kevin [ 21.4.06, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | Zahada |
Jednoznacne zkontroluj a oprav ukostreni pristrojovky. Proud pres kontrolky vyvola napetovy ubytek a tim se rozhodi napetove urovne pro budiky. Kvalita kontaktu se meni vibracema a tak budik lita. Kdyz svetla zhasnes, nesviti kontrolky a proud nekolik miliamper pro budiky problem nedela... Nepoblikavaji ti taky kontrolky ??? |
Autor: | Viky [ 21.4.06, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zahada |
Kevin píše: Jednoznacne zkontroluj a oprav ukostreni pristrojovky. Proud pres kontrolky vyvola napetovy ubytek a tim se rozhodi napetove urovne pro budiky. Kvalita kontaktu se meni vibracema a tak budik lita. Kdyz svetla zhasnes, nesviti kontrolky a proud nekolik miliamper pro budiky problem nedela... Nepoblikavaji ti taky kontrolky ??? |
Autor: | Šemik [ 22.4.06, 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto je zcela jistě velmi špatné ukostření motoru. Vyčisti v benzínu to měděný lanko u motoru a místa kde má kontakt a bude naprosto OK |
Autor: | petrpetr [ 22.4.06, 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Toto je zcela jistě velmi špatné ukostření motoru. Vyčisti v benzínu to měděný lanko u motoru a místa kde má kontakt a bude naprosto OK Já jsem přesvědčený že má špatnou kostru přístrojovka,světla nemají nic z motorem společnýho. |
Autor: | Nepér [ 22.4.06, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
petrpetr píše: Já jsem přesvědčený že má špatnou kostru přístrojovka,světla nemají nic z motorem společnýho. No, přímo sice né, ale na motoru je alternátor, který napájí ta světla. Kostra alternátoru, stejně jako kostra toho čidla (=kostra motoru) je spojená s autem v jednom místě a tam mohou vznikat úbytky napětí, které to rozhodí. |
Autor: | Šemik [ 23.4.06, 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlepší bude vyčistit kontakty všude a bude po problému |
Autor: | rakyroky [ 24.4.06, 06:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: teplomer a svetla |
balki píše: Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik Jen pro info Cim vic je vystup cidla teplomeru bliz k0(-),tim vic teplomer ukazuje=cime vetsi teplota motoru tim ma cidlo mensi odpor.Kdyz se drat od cidla primo ukostri,ukazuje teplomer maximum.Kdyz na nej pripojis + ,ukazuje minimum.Z teto informace se da vychazet pri zjistovani zavady.Bud neni kostra,nebo je tam nekde zkrat.Prolez kabelaz a kostry pro jistotu oprav v celem voze.Dela to hodne,kdyz je vse ukostrene tak jak ma. _________________ Š Favorit 40KW BMM |
Autor: | balki [ 24.4.06, 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: teplomer a svetla |
Dik za odpovede.nemoze byt zly nahodou regler.niekto sa zmienil ci neblikaju kontrolky.kontrolky blikaju pri volnobehu-je to vidiet,ale oni blikaju aj pri otackach-otackami sa blikanie zvysuje,preto nieje to vidiet |
Autor: | Návštěvník [ 27.4.06, 09:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: teplomer a svetla |
[m |
Autor: | Nepér [ 29.4.06, 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na 99% je to uzemnění přístrojového štítu, dříve jsem si toho nevšiml, ale je pravda, že při rozsvícení potkávacích světel (nic jiného na to nemá vliv) se pohne ručka teploměru asi o 1 mm nahoru, způsobuje to proud žároviček, osvětlujících přístrojový štít, tento proud pak má za následek úbytek napětí mezi zemí auta a zemí toho štítu. No a tento úbytek pak způsobí posunutí ručičky. |
Autor: | Návštěvník [ 3.5.06, 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | teplomer a svetla |
Neper u tebe 1 mimlimeter ale u mne 5 milimetrov |
Autor: | Nepér [ 3.5.06, 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, tak jestli ti to dělá přesně to, jak popisuju (jen na potkávací světla), tak je problém v ukostření palubky, dej tam pořádnej drát. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |