Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

MPi 1,3 aku
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6617
Stránka 1 z 1

Autor:  slovacek.milos [ 25.9.07, 20:14 ]
Předmět příspěvku:  MPi 1,3 aku

no zas záhada, pokud zatížím aku 150 A testérem tak napětí spadne až na 5,5 V což by MPi nemělo chytit ani omylem, je tam akuma 55 co nechtěla točit v 1,9, ráno je kosa a chatne to nabrnk miloš

Autor:  cyz [ 25.9.07, 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: MPi 1,3 aku

slovacek.milos píše:
no zas záhada, pokud zatížím aku 150 A testérem tak napětí spadne až na 5,5 V což by MPi nemělo chytit ani omylem, je tam akuma 55 co nechtěla točit v 1,9, ráno je kosa a chatne to nabrnk miloš


A nenaskočí to třeba až poté co odpojíš startér, čímž se zvýší napětí a motor naskočí jakoby setrvačností? I když na to je asi moc málo času....nevím. Záhada :)

Autor:  Kristensen [ 25.9.07, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: MPi 1,3 aku

cyz píše:
slovacek.milos píše:
no zas záhada, pokud zatížím aku 150 A testérem tak napětí spadne až na 5,5 V což by MPi nemělo chytit ani omylem, je tam akuma 55 co nechtěla točit v 1,9, ráno je kosa a chatne to nabrnk miloš


A nenaskočí to třeba až poté co odpojíš startér, čímž se zvýší napětí a motor naskočí jakoby setrvačností? I když na to je asi moc málo času....nevím. Záhada :)


Jo tak přesně tohle se mě povedlo na jedný Šáde, nevim co jsem kde přehodil ale dokud jsi startoval tak nevrčela a ve chvíli kdy jsi pustil klíček tak chytla. Už jsem byl z toho na prášky nemohl jsem po sobě najít chybu tak jsem to vytrhal a znova a už to pak nedělalo, měnil jsem startér (repas) altík (repas) rozdělovač a to velký relé na dobíjení.

Autor:  cyz [ 25.9.07, 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: MPi 1,3 aku

Kristensen píše:
cyz píše:
slovacek.milos píše:
no zas záhada, pokud zatížím aku 150 A testérem tak napětí spadne až na 5,5 V což by MPi nemělo chytit ani omylem, je tam akuma 55 co nechtěla točit v 1,9, ráno je kosa a chatne to nabrnk miloš


A nenaskočí to třeba až poté co odpojíš startér, čímž se zvýší napětí a motor naskočí jakoby setrvačností? I když na to je asi moc málo času....nevím. Záhada :)


Jo tak přesně tohle se mě povedlo na jedný Šáde, nevim co jsem kde přehodil ale dokud jsi startoval tak nevrčela a ve chvíli kdy jsi pustil klíček tak chytla. Už jsem byl z toho na prášky nemohl jsem po sobě najít chybu tak jsem to vytrhal a znova a už to pak nedělalo, měnil jsem startér (repas) altík (repas) rozdělovač a to velký relé na dobíjení.


To se ti povedlo přepojit cívku tak že po dobu startování byla vyzkratovaná nebo tak nějak se to dá...mě se zase podařilo tímto způsobem zapojit cívku tak že motor běžel jenom po dobu startování a když jsem pustil klíček do polohy 1 tak to zdechlo :D

Autor:  Martin [ 25.9.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: MPi 1,3 aku

cyz píše:
To se ti povedlo přepojit cívku tak že po dobu startování byla vyzkratovaná nebo tak nějak se to dá...mě se zase podařilo tímto způsobem zapojit cívku tak že motor běžel jenom po dobu startování a když jsem pustil klíček do polohy 1 tak to zdechlo :D


Přesně to se mi taky stalo, když jsem do auta dával zapalování z fava. Teď to používám při stání na rušných místech jako imobilizér.

Autor:  slovacek.milos [ 26.9.07, 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: MPi 1,3 aku

cyz píše:
slovacek.milos píše:
no zas záhada, pokud zatížím aku 150 A testérem tak napětí spadne až na 5,5 V což by MPi nemělo chytit ani omylem, je tam akuma 55 co nechtěla točit v 1,9, ráno je kosa a chatne to nabrnk miloš


A nenaskočí to třeba až poté co odpojíš startér, čímž se zvýší napětí a motor naskočí jakoby setrvačností? I když na to je asi moc málo času....nevím. Záhada :)


ne ne hned na drc, tak mi to nedalo a znovu jsem to proběřoval při tom zatížení 150 A to spadne hned na 9V a za dvě vteřiny je to postupně na 5.5 V tak to asi logiku má že to chytne hned, že to má to napětí a jak bych to dél točilo tak by to asi nechytlo a redukovaný starter je tam miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/