Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Startér ve Felicii https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6926 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | hendryks [ 14.10.07, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | Startér ve Felicii |
Zdravím všechny!!Mám problém s Felicií r.v.96 1,3 BMM.Stává se mi,že třeba desetkrát po sobě v pohodě nastartuji,ale po jedenáctý se mi jen rozsvítí kontrolky,ale starter nic.Na drátu od spínačky ke startéru je normálně 12V,ale ani ťuk.Někdo mi radil,že někde mezi motorem a kastlí je mědnej pásek kvůli ukostření,kterej může být zaoxidovanej.Tak nevím,poradil by někdo??Díky!! |
Autor: | vopaje [ 15.10.07, 05:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč. U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep. Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus |
Autor: | hendryks [ 15.10.07, 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč. U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep. Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus TAk díky...Ono mě zblblo to,že ani cívka necvakne, prostě se chová jako bez některýho z pólů... |
Autor: | slovacek.milos [ 15.10.07, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
hendryks píše: vopaje píše: Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč. U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep. Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus TAk díky...Ono mě zblblo to,že ani cívka necvakne, prostě se chová jako bez některýho z pólů... pavle já tě zdravím taky , chybíš stěma autama je to čím dál horší , no já bych to viděl zas v uhlíku, pokud se jedná o starý starter tak je cívka ukostřena přes uhlík a pokud se správně nedotýká lamely tak ani tuk, já bych ho vyhodil vyčistil a dal druhé uhlíky a chytne druhý dech miloš |
Autor: | vopaje [ 16.10.07, 05:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloš-ulíky byla také jedna z mnoha věcí,po kterých jsem šel.Ale když si vemeš v porovnání starý starter třeba ze Š100 -vyměnil uhlíky,přejel rotor,přefutroval vložky prostě vyměnil co se dalo a měl jsi delší dobu pokoj.Co dnes na novém startéru?Náhradní díl rotor,nebo celý starter.A čep s táhlem cívka-pastorek nevyměníš. Takže rada,že pokud jsou uhlíky,rotor a cívka v pohodě a stále starter nejde,ač to zní blbě-dát nový.čus |
Autor: | petr petr [ 16.10.07, 07:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: hendryks píše: vopaje píše: Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč. U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep. Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus TAk díky...Ono mě zblblo to,že ani cívka necvakne, prostě se chová jako bez některýho z pólů... pavle já tě zdravím taky , chybíš stěma autama je to čím dál horší , no já bych to viděl zas v uhlíku, pokud se jedná o starý starter tak je cívka ukostřena přes uhlík a pokud se správně nedotýká lamely tak ani tuk, já bych ho vyhodil vyčistil a dal druhé uhlíky a chytne druhý dech miloš Viděl bych to taky tak, než jít hned koupit nový radši se nejdřív podívat na uhlíky a na kontakty na cívce startéru,jestli tam náhodou není nějaký špatný kontakt. |
Autor: | slovacek.milos [ 16.10.07, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: Miloš-ulíky byla také jedna z mnoha věcí,po kterých jsem šel.Ale když si vemeš v porovnání starý starter třeba ze Š100 -vyměnil uhlíky,přejel rotor,přefutroval vložky prostě vyměnil co se dalo a měl jsi delší dobu pokoj.Co dnes na novém startéru?Náhradní díl rotor,nebo celý starter.A čep s táhlem cívka-pastorek nevyměníš. Takže rada,že pokud jsou uhlíky,rotor a cívka v pohodě a stále starter nejde,ač to zní blbě-dát nový.čus jo už to chápu já mám hlavu ve starém starteru a tady se probírá redukovaný do toho nelezu teda vůbec, máme ho na favouši nový cína za 900 kč a denně startuje takový prcek a běžně ten stříbrný lesklý je za 1250 a zatím nou problém miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |