Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Startér ve Felicii
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=6926
Stránka 1 z 1

Autor:  hendryks [ 14.10.07, 23:33 ]
Předmět příspěvku:  Startér ve Felicii

Zdravím všechny!!Mám problém s Felicií r.v.96 1,3 BMM.Stává se mi,že třeba desetkrát po sobě v pohodě nastartuji,ale po jedenáctý se mi jen rozsvítí kontrolky,ale starter nic.Na drátu od spínačky ke startéru je normálně 12V,ale ani ťuk.Někdo mi radil,že někde mezi motorem a kastlí je mědnej pásek kvůli ukostření,kterej může být zaoxidovanej.Tak nevím,poradil by někdo??Díky!! :(

Autor:  vopaje [ 15.10.07, 05:57 ]
Předmět příspěvku: 

Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč.
U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep.
Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus

Autor:  hendryks [ 15.10.07, 07:50 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč.
U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep.
Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus

TAk díky...Ono mě zblblo to,že ani cívka necvakne, prostě se chová jako bez některýho z pólů...

Autor:  slovacek.milos [ 15.10.07, 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

hendryks píše:
vopaje píše:
Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč.
U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep.
Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus

TAk díky...Ono mě zblblo to,že ani cívka necvakne, prostě se chová jako bez některýho z pólů...


pavle já tě zdravím taky , chybíš stěma autama je to čím dál horší , no já bych to viděl zas v uhlíku, pokud se jedná o starý starter tak je cívka ukostřena přes uhlík a pokud se správně nedotýká lamely tak ani tuk, já bych ho vyhodil vyčistil a dal druhé uhlíky a chytne druhý dech miloš

Autor:  vopaje [ 16.10.07, 05:18 ]
Předmět příspěvku: 

Miloš-ulíky byla také jedna z mnoha věcí,po kterých jsem šel.Ale když si vemeš v porovnání starý starter třeba ze Š100 -vyměnil uhlíky,přejel rotor,přefutroval vložky prostě vyměnil co se dalo a měl jsi delší dobu pokoj.Co dnes na novém startéru?Náhradní díl rotor,nebo celý starter.A čep s táhlem cívka-pastorek nevyměníš.
Takže rada,že pokud jsou uhlíky,rotor a cívka v pohodě a stále starter nejde,ač to zní blbě-dát nový.čus

Autor:  petr petr [ 16.10.07, 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
hendryks píše:
vopaje píše:
Vada je ve startéru.Hoď ho do svěráku a bez zatížení ti poběží bez problému.Ale jakmile ho přibrzdíš,přestane fungovat.Volnoběžka a její součást je v háji a to bohužel jako náhradní díl není.Takže buďto nový,nebo vrakáč.
U hledání této závady stráveno moře hodin,měněno plno věcí./relátka,ukostření,imo.,vedení a plno dalších věcí/. A přitom je to vychozený čep.
Jinak všechny zdravím,vzlášť Miloše!. čus

TAk díky...Ono mě zblblo to,že ani cívka necvakne, prostě se chová jako bez některýho z pólů...


pavle já tě zdravím taky , chybíš stěma autama je to čím dál horší , no já bych to viděl zas v uhlíku, pokud se jedná o starý starter tak je cívka ukostřena přes uhlík a pokud se správně nedotýká lamely tak ani tuk, já bych ho vyhodil vyčistil a dal druhé uhlíky a chytne druhý dech miloš


Viděl bych to taky tak, než jít hned koupit nový radši se nejdřív podívat na uhlíky a na kontakty na cívce startéru,jestli tam náhodou není nějaký špatný kontakt.

Autor:  slovacek.milos [ 16.10.07, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
Miloš-ulíky byla také jedna z mnoha věcí,po kterých jsem šel.Ale když si vemeš v porovnání starý starter třeba ze Š100 -vyměnil uhlíky,přejel rotor,přefutroval vložky prostě vyměnil co se dalo a měl jsi delší dobu pokoj.Co dnes na novém startéru?Náhradní díl rotor,nebo celý starter.A čep s táhlem cívka-pastorek nevyměníš.
Takže rada,že pokud jsou uhlíky,rotor a cívka v pohodě a stále starter nejde,ač to zní blbě-dát nový.čus


jo už to chápu já mám hlavu ve starém starteru a tady se probírá redukovaný do toho nelezu teda vůbec, máme ho na favouši nový cína za 900 kč a denně startuje takový prcek a běžně ten stříbrný lesklý je za 1250 a zatím nou problém miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/