Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

forman na LPG nechytl ani omylem
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7148
Stránka 1 z 4

Autor:  slovacek.milos [ 25.10.07, 20:23 ]
Předmět příspěvku:  forman na LPG nechytl ani omylem

forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš

Autor:  Matthes [ 25.10.07, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Nejake problemy v eletrice, kdyz tocis starterem, hazi svicky jiskru? Nejaky maly zkrat pri startu ... :shock:

Autor:  Šemik [ 25.10.07, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

přepojený drát od startéru k cívce.. :P byl na tom druhém kontaktu cívky a při startu šlo na cívku z obou konců primáru plus.

Ale mmnt, favo tenhle drát vlastně nemá co.. nebo má? :roll:

Autor:  michalkatka [ 25.10.07, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: forman na LPG nechytl ani omylem

slovacek.milos píše:
forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš


kostra motora... ten silný mínus čo ide s baterky cez kasňu na motor, tak na kasni to malo zlý kontakt...

Autor:  slovacek.milos [ 26.10.07, 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš

Autor:  michalkatka [ 26.10.07, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


ja sa vzdávam... :cry:

Autor:  spartra [ 26.10.07, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

mě to nechtělo chytit na benal,když mě zarostlo víko ac pumpy :roll: tak když jsem naposle slyšel drcu, mě prdla mebrána lpg :roll:

Autor:  Kristensen [ 26.10.07, 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

Stříkačka nebo karbec?

Autor:  slovacek.milos [ 26.10.07, 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Stříkačka nebo karbec?



karbec miloš

Autor:  petr petr [ 26.10.07, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


Vadná vložka spínačky při startu zmizlo napájení zapalka ??????

Autor:  slovacek.milos [ 26.10.07, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

petr petr píše:
slovacek.milos píše:
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


Vadná vložka spínačky při startu zmizlo napájení zapalka ??????


ale to bys poznal když dáš multimetr na cívku že tam zmizne při startu napětí miloš

Autor:  Neex [ 26.10.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

možná je to hloupost ale co věnec na setrvačníku... uvolněný nebo vylámané zuby a startér nemá kde zabrat nebo zabírá nerovnoměrně... proto to roztlačit jde na první drc.

Autor:  slovacek.milos [ 27.10.07, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
možná je to hloupost ale co věnec na setrvačníku... uvolněný nebo vylámané zuby a startér nemá kde zabrat nebo zabírá nerovnoměrně... proto to roztlačit jde na první drc.



nene motor točí jak je psáno v příručce z roku 1950 motor se protáčí ale nechce vskočit miloš

Autor:  Neex [ 27.10.07, 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Neex píše:
možná je to hloupost ale co věnec na setrvačníku... uvolněný nebo vylámané zuby a startér nemá kde zabrat nebo zabírá nerovnoměrně... proto to roztlačit jde na první drc.



nene motor točí jak je psáno v příručce z roku 1950 motor se protáčí ale nechce vskočit miloš


já to beztak jen zkusil... :oops: ..jsem si říkal že třeba to je chyták že je to v sekci elektrika ale může to být mechanická závada... tak ne no :D

Autor:  spartra [ 27.10.07, 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

jedině, že by nějaký chuj zašrouboval ventil na lpg a bezin :idea:

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/