Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Startér a startování https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7301 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Miro2 [ 2.11.07, 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | Startér a startování |
můj problém začal už před nějakou dobou kdy mi na Mařence (120GLS) odešel startér ( když se zastavil ve špatné poloze tak už se neroztočil sám a jinak se točil hodně neochotně ) přišla výměna za jiný použitý, ten fungoval cca 1 - 2 měsíce ale také se točil dost neochotně a subjektivně se mi zdálo, že se to zhoršuje ( jednou se pak nechtěl roztočitvůbec ), poté několik startů ok ( pořád ale líný ) výměna za další strtér vykuchnutý z nějaké ko škodárny, po založení ok, roztáčel se jak měl, ale nezasouval/ špatně se zasouval pastorek, když motor chtil startér zůstal viset ( vyzkousen 3x ), docela me to nastvalo tak jsem sel od toho asi na 4 hodky a kdyz se vratim a chci vyzkouset nastartovat jeste jednou... po otoceni klicku cvak a nic... vyzkousel jsem to asi 3x a kdyz jsem pri poslednim pokusu podrzel klicek dele 3-4s tak bylo cítět spálenou izolaci... myslel jsem ze je dalsi start kaput a sehnal jsem pekny 100pro fcni po repasi a dnes jej zalozil, vysledek otocim klickem cvak a nic ..., zkousel jsem to s rozsvicenymi svetly a vubec nepohasly pri pokusu o nastartovani. Muzete mi poradit co delat dal ? Diky Miro |
Autor: | Matthes [ 2.11.07, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co kostra motoru? Jinak tedy zapojeni OK? Neni vybehany venec ze by se to kousalo. |
Autor: | Šemik [ 2.11.07, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No když jsi startér sám nerepasoval, těžko mu můžeš věřit. repasuj si jeden sám a bude to OK Není to nic těžkého ani přespříliš nákladného |
Autor: | Miro2 [ 2.11.07, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Co kostra motoru? Jinak tedy zapojeni OK? Neni vybehany venec ze by se to kousalo. zapojení je ok zapojil jsem je vzdycky stejne a kontakty by taky mely byt ok to jsem testoval co se týče věnce, jak to poznám ? předpokládám že kdyby byl tak mě to vůbec nepotěší |
Autor: | Miro2 [ 2.11.07, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: No když jsi startér sám nerepasoval, těžko mu můžeš věřit. repasuj si jeden sám a bude to OK Není to nic těžkého ani přespříliš nákladného ale i tak že by byly všechny tři špatné... jak bych mohl startér vyzkoušet nezaložený ? |
Autor: | Matthes [ 2.11.07, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miro2 píše: ale i tak že by byly všechny tři špatné... jak bych mohl startér vyzkoušet nezaložený ? Jako ja ... na baterce ven z auta, ale tak nevyzkousis nova bronzova loziska. Hlavne spinani a napajeni kotvy |
Autor: | Miro2 [ 2.11.07, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Miro2 píše: ale i tak že by byly všechny tři špatné... jak bych mohl startér vyzkoušet nezaložený ? Jako ja ... na baterce ven z auta, ale tak nevyzkousis nova bronzova loziska. Hlavne spinani a napajeni kotvy to mi doslo ze na baterce, ale jako co kam zapojit, a co to ma udelat kdyz to tak zapojim |
Autor: | Matthes [ 2.11.07, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miro2 píše: Matthes píše: Miro2 píše: ale i tak že by byly všechny tři špatné... jak bych mohl startér vyzkoušet nezaložený ? Jako ja ... na baterce ven z auta, ale tak nevyzkousis nova bronzova loziska. Hlavne spinani a napajeni kotvy to mi doslo ze na baterce, ale jako co kam zapojit, a co to ma udelat kdyz to tak zapojim Minus kostra, to je jasny. Na tom maly valecku das plus na ten horni sroub. Potom maly dratkem brnknes o ten maly kontak na valecku (sou tam dva ) a starter musi vysunout pastorek a roztocit se |
Autor: | Jiri [ 2.11.07, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
no sice jej vyzkousi ... ale on se takhle roztoci kazdy starter ale pak kdyz je zatizen tak nic moc... ja bych sel nejdriv po dratech.... zkontrolovat ukostreni co je pres silntblok pak kontakty na baterce ten venec to kdyz mas ten starter venku tak tam necim posvit dovnitr a uvidis ale ja dobre kdyz budes koukat a nekdo ti otoci rucne s motorem aby si to zkontroloval na celem obvode... ale nejdriv bych kouknul po dratech... |
Autor: | Miro2 [ 2.11.07, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Miro2 píše: Matthes píše: Miro2 píše: ale i tak že by byly všechny tři špatné... jak bych mohl startér vyzkoušet nezaložený ? Jako ja ... na baterce ven z auta, ale tak nevyzkousis nova bronzova loziska. Hlavne spinani a napajeni kotvy to mi doslo ze na baterce, ale jako co kam zapojit, a co to ma udelat kdyz to tak zapojim Minus kostra, to je jasny. Na tom maly valecku das plus na ten horni sroub. Potom maly dratkem brnknes o ten maly kontak na valecku (sou tam dva ) a starter musi vysunout pastorek a roztocit se to jsem potreboval vedet dik, jen mi jeste neni jasne ten maly dratek kterym mam prejet po malem kontaktu... ma byt na kostre nebo + |
Autor: | Šemik [ 2.11.07, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na plus Ty dva male kontakty tam jsou 15a a 50, musis ho dat na 50 |
Autor: | ferrari [ 2.11.07, 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale pozor, ja som mal dva, či tri štartéry, kt. bez problémov fachali na voľno, no pod zaťažou nie...teda skúškou na voľno, na baterke zistiš hlavne, či sa vysuva pastorok a či zopne rotor...ale nepresvedčíš sa o tom, aký má výkon... ...čo takto požičať si 100% ne dobrý sštartér od kámoša? Ale tiež by som šiel po tom ukostrení, bo je ozaj malá pravdepodobnosť, že 3 budú zlé (aj keď mne sa to presne tak stalo - mal som to presne, presne takto - 3 štartéry, každý šiel na voľno, no v zábere veľmi ťažko...jeden išiel, kýnm bol studený motor a keď bol zohriaty ani za Svätého)... |
Autor: | Miro2 [ 5.11.07, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky všem za rady, asi to bude další KO startér po výměně za starý, který špatně točí, se problém vytratil a nastartovat opět jde... |
Autor: | alda [ 6.11.07, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startér a startování |
Miro2 píše: můj problém začal už před nějakou dobou kdy mi na Mařence (120GLS) odešel startér ( když se zastavil ve špatné poloze tak už se neroztočil sám a jinak se točil hodně neochotně ) přišla výměna za jiný použitý, ten fungoval cca 1 - 2 měsíce ale také se točil dost neochotně a subjektivně se mi zdálo, že se to zhoršuje ( jednou se pak nechtěl roztočitvůbec ), poté několik startů ok ( pořád ale líný ) výměna za další strtér vykuchnutý z nějaké ko škodárny, po založení ok, roztáčel se jak měl, ale nezasouval/ špatně se zasouval pastorek, když motor chtil startér zůstal viset ( vyzkousen 3x ), docela me to nastvalo tak jsem sel od toho asi na 4 hodky a kdyz se vratim a chci vyzkouset nastartovat jeste jednou... po otoceni klicku cvak a nic... vyzkousel jsem to asi 3x a kdyz jsem pri poslednim pokusu podrzel klicek dele 3-4s tak bylo cítět spálenou izolaci... myslel jsem ze je dalsi start kaput a sehnal jsem pekny 100pro fcni po repasi a dnes jej zalozil, vysledek otocim klickem cvak a nic ..., zkousel jsem to s rozsvicenymi svetly a vubec nepohasly pri pokusu o nastartovani. Muzete mi poradit co delat dal ? Diky Miro Já se trápil taky s několika repasovanými startéry a nakonec jsem se naštval a koupil funglovku. Od té doby paráda a nemusím se bát, že nenastartuju. |
Autor: | zokot [ 7.11.07, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Startér a startování |
alda píše: Miro2 píše: můj problém začal už před nějakou dobou kdy mi na Mařence (120GLS) odešel startér ( když se zastavil ve špatné poloze tak už se neroztočil sám a jinak se točil hodně neochotně ) přišla výměna za jiný použitý, ten fungoval cca 1 - 2 měsíce ale také se točil dost neochotně a subjektivně se mi zdálo, že se to zhoršuje ( jednou se pak nechtěl roztočitvůbec ), poté několik startů ok ( pořád ale líný ) výměna za další strtér vykuchnutý z nějaké ko škodárny, po založení ok, roztáčel se jak měl, ale nezasouval/ špatně se zasouval pastorek, když motor chtil startér zůstal viset ( vyzkousen 3x ), docela me to nastvalo tak jsem sel od toho asi na 4 hodky a kdyz se vratim a chci vyzkouset nastartovat jeste jednou... po otoceni klicku cvak a nic... vyzkousel jsem to asi 3x a kdyz jsem pri poslednim pokusu podrzel klicek dele 3-4s tak bylo cítět spálenou izolaci... myslel jsem ze je dalsi start kaput a sehnal jsem pekny 100pro fcni po repasi a dnes jej zalozil, vysledek otocim klickem cvak a nic ..., zkousel jsem to s rozsvicenymi svetly a vubec nepohasly pri pokusu o nastartovani. Muzete mi poradit co delat dal ? Diky Miro Já se trápil taky s několika repasovanými startéry a nakonec jsem se naštval a koupil funglovku. Od té doby paráda a nemusím se bát, že nenastartuju. Funglovka je 100% jistota, ale ty prachy......... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |