Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Baterie a Favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7330 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lukáš [ 4.11.07, 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Baterie a Favorit |
Chtel jsem se zeptat na tuto vec: Mam Favorita a dnes jsem se dival na baterku kde je magicke oko a zjistil jsem ze nesviti, tedy baterka je nabita na polovinu, vice ne...zajimalo by me tohle: Jak je to mozne kdyz kontrolka dobijeni sviti tak jak ma, remen je naply k alternatoru taky dobre..nevite cim to muze jinak byt? Mel jsem na oprave to auto, protoze jsem mel problem s dobijenim, ale bylo to opraveno a oko svitilo dobre, az dnes jsem si vsiml ze to oko nesviti. By se mozna dalo zjistit jestli tam neni nekde skrat nebo trvaly odber proudu kdybych odpojil + kabel u pojistkove skrinky a pripojil ho pres ampermetr ne? Ma tam tect nejaky proud kdyz je motor vyply a vsechny spotrebice krom hodin? V pripade ze bych tam neco nameril tak by byla asi nekde chyba... v pripade ze ne tak je treba hledat chybu na alternatoru ne? Dik za odpoved |
Autor: | Šemik [ 4.11.07, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lepší bude měřit přímo u akumulátoru. Nějaký klidový proud tam může být, ale tak do max. 50mA vic už je napikaču. Změř taky rovnou kolik to dobíjí |
Autor: | Lukáš [ 4.11.07, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak mam zmerit kolik to dobiji? |
Autor: | Šemik [ 4.11.07, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě na baterku dej Vmetr, nastartuj a sleduj hodnotu napětí. Měr na volnoběh beze všeho, se světly a totéž na zvýšené otáčky |
Autor: | Lukáš [ 4.11.07, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok a jake tam maji byt hodnoty aby to bylo OK? dik |
Autor: | Šemik [ 4.11.07, 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na volnoběh se světly to může mít klidně okolo 12V, v otáčkách se světly nad 14V |
Autor: | Kaliban123 [ 4.11.07, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám při zapnutých světlech 13,9V |
Autor: | Šemik [ 4.11.07, 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, by chtělo Kachnisovu tuningovou diodu |
Autor: | Šemik [ 4.11.07, 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady si to pročti http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1946 |
Autor: | michalkatka [ 4.11.07, 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
už nie raz som sa stretol ža boli skúšané odbery pri odstavenom aute, bolo skúšané dobíjanie (to ak je v rozmedzí 12-14V by som ďalej neriešil), skúšané kostry, spotrebiče, dokonca dávali testovať LPG jednotku a tá mala v stanby režime odber 2mA, nakoniec to vždy vyriešila nová batéria.... |
Autor: | Lukáš [ 4.11.07, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem to byl ted promerit a nameril jsem tyto hodnoty: Napeti pri vypnutem motoru s pripojenyma svorkama: 12,8V Napeti pri volnobehu bez svetel: 14,27V Napeti pri volnobehu se svetly: 14,12V Proud pri vypnutem motoru (vse vypnute): 0A - to se mi nejak nezda... nejaky odber to prece musi mit i minimalni... ale asi nema podle meraku... divne.. Proud se zapnutymi svetly: 9A Je to v poradku nebo ne? dik |
Autor: | Martin [ 4.11.07, 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Napětí máš pěkný. Ten proud si asi měřil na rozsahu 20A, zkus 200mA. |
Autor: | Lukáš [ 4.11.07, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
ne ne... meril jsem to na malem rozsahu a nic... leda ze by to bylo pres 20A, coz je samozrejme kravina... ale fakt daval jsem rozsahy porad dolu a nenameril jsem nic coz mi nejak nejde do hlavy protoze ty hodiny musi mit nejaky odber co tam mam.. a i kdyby nebyly hodiny tak to prece neco musi brat... divne... |
Autor: | Šemik [ 4.11.07, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen taková malá poznámka, měřil jsi proud sériově s akumulátorem? Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí |
Autor: | Lukáš [ 4.11.07, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
seriove... odpojil jsem + a vedl to pres merak.. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |