Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ventilator chladica https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7545 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kofi [ 16.11.07, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Ventilator chladica |
Chcem sa len opytat ako ma spravne spinat ventilator na chladici, ci ma bezat aj po vypnuti kluca v zapalovani (napr. ako vo felicii a inych autach) alebo sa vypne po vypnuti kluca. Takto to funguje mne ze to vypne spolu s klucom, aj ked je spinac na chladici zopnuty a ventilator bezi. Vdaka za info. |
Autor: | David [ 16.11.07, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ventilator chladica |
kofi píše: Chcem sa len opytat ako ma spravne spinat ventilator na chladici, ci ma bezat aj po vypnuti kluca v zapalovani (napr. ako vo felicii a inych autach) alebo sa vypne po vypnuti kluca. Takto to funguje mne ze to vypne spolu s klucom, aj ked je spinac na chladici zopnuty a ventilator bezi. Vdaka za info. |
Autor: | kofi [ 16.11.07, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nie je to lepsie ak to pekne dobezi samo a potom to vypne tep. spinac na chladici? |
Autor: | David [ 16.11.07, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě by to bylo lepší mužeš to předělat že na ten termospíneč napojíš nezávislej kabel se stálím proudem a je to ale já to neřeším. |
Autor: | kofi [ 16.11.07, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasne. Vdaka, uz som rozmyslal, ze ten drot prehodit inam, alebo priviest novy so stalym napajanim. |
Autor: | David [ 16.11.07, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
kofi píše: jasne. Vdaka, uz som rozmyslal, ze ten drot prehodit inam, alebo priviest novy so stalym napajanim. |
Autor: | Šemik [ 16.11.07, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale k čemu to? Proč by měl větrák běžet i když je motor vypnutý, čili nevyrábí další odpadní teplo a může si to chladnout samo bez spotřeby elektriky? Jak u Rapida tak u Pastelky to mám zapojeno tak, že po vypnutí klíčku se to vypne - je to přes relé, přičemž silovka je stále pod proudem z pravní pojistky a ovládačka je z druhé pojistky |
Autor: | Nepér [ 16.11.07, 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to vypadá, jako když to auto přemýšlí i po vyndání klíčku, samo si pustí větrák a samo ho vypne... prostě inteligentní vůz. Jinak u fáček záleží na roku, starší jsou přes klíček, novější stále, myslim. Praktický význam, mimo simulace inteligentního vozu (Š.K.I.T.T.), to zřejmě nemá. |
Autor: | Kristensen [ 17.11.07, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
To že ti ventilátor běží po vypnutí klíčku význam nemá, protože to ochladí jen vodu v chladiči ale v motoru ne-e, je potřeba vrčet na místě po celou dobu co ti ventilátor běží, až se vypne tak pak teprve vypni motor. Potom to nějakej význam, to že se ventoš točí, má ale jinak ne. K čemu ti je že se ti při vypnutým motoru ochladí chladič když v hlavě ti stoupne teplota klidně o 10-20 stupňů (záleží podle auta) takže je potřeba tu ochlazovanou nechat kolovat a pak vypnout. |
Autor: | David [ 17.11.07, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Ono to vypadá, jako když to auto přemýšlí i po vyndání klíčku, samo si pustí větrák a samo ho vypne... prostě inteligentní vůz. Jinak u fáček záleží na roku, starší jsou přes klíček, novější stále, myslim. Praktický význam, mimo simulace inteligentního vozu (Š.K.I.T.T.), to zřejmě nemá. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.11.07, 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
na feldě běží a je to čím dál horší co jsem dal nové spínače tak i 4 minuty po dojezdu možná i ty chladiče stojí za pendrek chladící kapalina to mění málokdo a tak to vypadá, v létě jsem měl perličku borec nechal si měnit na formanu , chladič, ventilátor, těsnění pod hlavou, řemen, čerpadlo, čidlo, teploměr, víčko expansky, a pořád mu v koloně lezla teplota na 100 tak přijel za mnou že jsou všichni automechanici blbci co na to říct? ani jsem se nesnažil mu vysvětlit že je vůl, řekl jsem mu že bude nutno vyměnit motor a jel pryč miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |