Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
umisteni AKU https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7637 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | Kachnis [ 23.11.07, 01:20 ] |
Předmět příspěvku: | umisteni AKU |
vzhledem k tomu, ze v OSTANIch se o5natulo umisteni AKU u lpg aut, zajimaj me nazory pro a proti,takova uvaha... 1.Aku v motoru nad trubkou motoru : minus je ve velky zatezi az na konci auta... 2. aku na stene motoru : hmotnost je vys nez varinta 1. ale neni tak vzadu...teplo od vyfuku je pitomost, slusny lidi maj susplechy... 3.Aku je v kufru, tzn.na strane spolujezdce se vyrizne itvor jako pro konzolu brzd, prodlouzi se podlaha kufru smerem do kabiny( vychazi to vejs nez ma spolujezdec nohy,takze spolujezdci nevadi),timpadem v kufru se zabere trochu mista ( o neco min nez zaberou brzdy,aku neni tak velkej) vyhoda: hmotnost vpredu tam kde chybi,odlehceni zadku, nevyhoda : tahat kabel ke starteru,popr. i kostru.... co vy na to??? |
Autor: | Kristensen [ 23.11.07, 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je sice pravda šustplech, ale ten je dole nad vejfukem ale já myslel že ta baterka je poměrně blízko u litinovejch parohu a ty dvě trubky co vedou dolu taky nejsou zakrytý. No jinak jako jsem pto ten kufr ale pořád mě odrazuje ten dlouhej kabel. |
Autor: | Martin 007 [ 23.11.07, 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Není jenom nevýhoda to tahání kabelu, ale taky jaký kabel to má být...páč jako 3 metroví lano s dvojnásobným průřezem svářecího aspoń podle mě je docela paráda a nemluvim o tom kolik se tam ztratí VOLTES... A s tim přesouváním zátěže na přední kola bych to zase tak nepřeháněl jo... |
Autor: | Kachnis [ 23.11.07, 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je jasan s tim ubytkem, ale vetsina tw utrpela elektrovzdelani a taxi tospocitaj, no a zbytku by to moh nekdo spocitat..treba Semik, hodi se mu k maturite a me to usetri vypocet |
Autor: | Martin 007 [ 23.11.07, 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Že by jako při 300A ubylo na 3 metrech třeba 0.5 V ju ??? Tak Šemiku |
Autor: | Šemik [ 23.11.07, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tedy vycházejme z předpokladu, CU lanko, 7m délky, 360A. Pro 16mm2 by úbytek na vedení byl 2.80V Pro 25mm2 by úbytek na vedení byl 1.79V Pro 35mm2 by úbytek na vedení byl 1.28V Pro 50mm2 by úbytek na vedení byl 0.89V Pro 70mm2 by úbytek na vedení byl 0.64V Tak, dál to už počítat nebudu |
Autor: | Kachnis [ 23.11.07, 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim, ze to uplne staci jinak jeste by nam semik mohl rict ktery vodic snese tech 300A vcetne vsech koeficientu ( vodic ve svazku 15ti dratu, teplota 30st.celsia... uz si to nepametam... |
Autor: | Matthes [ 23.11.07, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: myslim, ze to uplne staci jinak jeste by nam semik mohl rict ktery vodic snese tech 300A vcetne vsech koeficientu ( vodic ve svazku 15ti dratu, teplota 30st.celsia... uz si to nepametam... Kup si Cu trubku na plynovy kotle, ten vetsi prumer, vyvrtej diru z kabiny do kufru. Trubku potahnes z kufru od baterky dozadu ke starteru. Zadne prehrivani, jen by asi lehce zavazela v interieru. Jinak sem dal posledni moznost ale moc se mi to nelibi |
Autor: | Kachnis [ 23.11.07, 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Jinak sem dal posledni moznost ale moc se mi to nelibi to znamena ze jsi lehce ovlivnitelny a nemas svuj nazor jinak ta trubka je takovy VOLE reseni |
Autor: | Matthes [ 23.11.07, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: to znamena ze jsi lehce ovlivnitelny a nemas svuj nazor jinak ta trubka je takovy VOLE reseni Ja ti jen chtel udelat radost |
Autor: | Kachnis [ 23.11.07, 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, tak to si uplne nejvic nejlepsejsejsi kamos na svete a sem rad, ze mam kdesi v republice taktospriznedou dusi, ktera by mi autem probouchala Cu trubku, jen abych byl stastny si lepsi nez Jezisek |
Autor: | Martin [ 23.11.07, 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řeknu ti svůj názor. Podle mě je úplná blbost dávat baterku dopředu. Kabel bude muset mít stašně velký průřez a budeš ho muset táhnout přes celé auto. Teď si představ těch míst, kde se může kabel prodřít, prošoupat nebo jinak poškodit. Myslím si, že té baterce je daleko lepší vzadu, než vepředu i z hlediska teploty. Však ke správnému nabití baterky potřebuješ, aby byla baterka v teple, tak proč ji schválně strkat do chládku? Vždyť to je přesný opak než co potřebuje. Pokud ji máš u přepážky, tak ji šoupni nad příčku a máš ideální místo, ani teplo, ani zima. Vždyť někteří lidé kvůli lepšímu dobíjení dávají tu baterku nad příčku i když LPG nemají. Asi už jsi rozhodnut, ale aspoň nad tím popřemýšlej. |
Autor: | Kristensen [ 23.11.07, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
na tej příčce jsem to neviděl, jestli máte někdo foto tak hoďte sem, rád se kouknu |
Autor: | Kachnis [ 23.11.07, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasan, o tech mistech na prodreni vim, o prurezu taky vim.. myslim, ze baterce by v kufru bylo lip nez na puvodnim miste pod autem. no a hlavne sem tohle reseni nasel kdysi kdesi na netu v rapidu a fakt me to nadchlo...jde mi hlavne o hmotnost... ta je pro me jejvetsi plus prebijejici ty elektricky minusy... |
Autor: | Kristensen [ 23.11.07, 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nevim jestli těch 10kg nebo kolik má baterka i kdyby třeba 20kg jestli je někde poznáš. No teď jsem koukal tak 45 má 11kg a 50 má 12kg |
Stránka 1 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |