Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kontakty na AKU vzdy od kyseliny https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7756 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | karol279 [ 30.11.07, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | Kontakty na AKU vzdy od kyseliny |
Ahoj vsem, neviete preco sa mi za kazdym, ked chcem vyndat baterii z auta von mam problem s + kontaktom? Vzdy je od kyseliny. Mam ju prebijanu od alternatora ??? da sa s tym nieco robit? Na novu bateriu teraz moc niesu peniaze a bojim sa ze by dopadla tak isto diki |
Autor: | Šemik [ 30.11.07, 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou |
Autor: | Martin [ 30.11.07, 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kontakty na AKU vzdy od kyseliny :cry: |
karol279 píše: Mam ju prebijanu od alternatora ??? To se dá jednoduše zjistit, když změříš napětí při běžícím motoru. Ale nemyslím si, že by to způsobovalo tvůj problém. |
Autor: | Kristensen [ 30.11.07, 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou Musíš to upřesnit Musíš psát že to má všechno pořádně očistit připojit utáhnout a pak teprve namazat. Neřikám že zrovna on ale je spousta telat kterým kdyby jsi napsal že maj namazat kontakty tak hned poletěj sundaj tu objímku s kabelem, namatlaj samotnej kontakt jak jen to pujde a pak to teprve připojej, pak se třeba nestačet divit že jim najednou auto třeba ani nejde natočit a za 2 minuty zase jo a pak zase ne atd |
Autor: | Šemik [ 30.11.07, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Šemik píše: Není jen zoxidovaný? Tomu zabráníš namazáním kontaktů vazelínou Musíš to upřesnit Musíš psát že to má všechno pořádně očistit připojit utáhnout a pak teprve namazat. Neřikám že zrovna on ale je spousta telat kterým kdyby jsi napsal že maj namazat kontakty tak hned poletěj sundaj tu objímku s kabelem, namatlaj samotnej kontakt jak jen to pujde a pak to teprve připojej, pak se třeba nestačet divit že jim najednou auto třeba ani nejde natočit a za 2 minuty zase jo a pak zase ne atd No to je vlastně fakt, příště se přemůžu a rozepíšu se |
Autor: | cyz [ 30.11.07, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská. |
Autor: | karol279 [ 30.11.07, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská. Nie nic z nej neprska, ani nevyteka kyselina... A k tej vazeline.. najprv som ocistil kontakty, aj som kupil novy uzemnovaci vodic a aj svorky, ale namazal som len tie kontakty na baterke. Tak teraz ked sa dobyje tak to namazem cele a som zvedavy... jasne ze som ju nemal spinavu.. vzdy ked som to zbadal snazil som sa to odstranit, len mi to uz liezlo na nervy ze vzdy je to tam zahumusene. A k tomu altiku? asi na akej hranici by mala byt bateria pri zapnutom motore.. 12 - 14V ? diki |
Autor: | michalkatka [ 30.11.07, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
karol279 píše: cyz píše: V jakém stavu je baterka? Jestli z toho vyložené vytéká kyselina tak by to mohlo být proraženým článkem který při startování vaří...mohlo by se stát že z něho trochu kyseliny vyprská. Nie nic z nej neprska, ani nevyteka kyselina... A k tej vazeline.. najprv som ocistil kontakty, aj som kupil novy uzemnovaci vodic a aj svorky, ale namazal som len tie kontakty na baterke. Tak teraz ked sa dobyje tak to namazem cele a som zvedavy... jasne ze som ju nemal spinavu.. vzdy ked som to zbadal snazil som sa to odstranit, len mi to uz liezlo na nervy ze vzdy je to tam zahumusene. A k tomu altiku? asi na akej hranici by mala byt bateria pri zapnutom motore.. 12 - 14V ? diki napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V... |
Autor: | karol279 [ 30.11.07, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V.. Citace: tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi.. |
Autor: | michalkatka [ 30.11.07, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
karol279 píše: napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V.. Citace: tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi.. pri štarte ak máš dobrú baterku a štartér tak na by nemalo klesnúť pod 9 - 8V |
Autor: | karol279 [ 30.11.07, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: karol279 píše: napätie na baterke by nemalo prekročiť 14,5V.. Citace: tak si to premeriam, a pri startovani neviete na kolko by malo klesnut? to len tak pre info. lebo to s tym asi nesuvisi.. pri štarte ak máš dobrú baterku a štartér tak na by nemalo klesnúť pod 9 - 8V diki, a mam este jednu otazku, ale tato je uz uplne od veci.. Menil som rozdelovac, chcem ho nastavit, no nehadze mi vobec iskru. Kondenzator je uplne novy, inducke by nic nemalo byt.. na co sa mam zamerat ?? |
Autor: | Martin [ 30.11.07, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na přerušovaš, pokud přerušuje, tak musí házet jiskru. (za předpokladu dobré indučky) A to napětí by mělo být v rozsahu 13,5-14,5V při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech. |
Autor: | karol279 [ 30.11.07, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Na přerušovaš, pokud přerušuje, tak musí házet jiskru. (za předpokladu dobré indučky) A to napětí by mělo být v rozsahu 13,5-14,5V při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech. a ako to zistim? zatial som amaterom v tychto veciach, tak berte ohlad ale chcem si to spravit sam, aspon sa niecomu priucim |
Autor: | Martin [ 30.11.07, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sundej víčko rozdělovače, palec a ten plastový kryt, na šroub řemenice motoru dej klíč 32, otáčej motorem a sleduj, jestli se kladívko přerušuje. Když je největší mezera, tak by měla být myslím 0,35 až 0,45mm. |
Autor: | Šemik [ 30.11.07, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak píše Martin, jen ten šroub řemenice je 30 ne 32 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |