Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nestartuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7805
Stránka 1 z 1

Autor:  catback [ 3.12.07, 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Nestartuje

Zdravim,mám felinu 40kW s továrním imobilizérem,ne v klíči.Když to odblokuju před startem,a začnu otáčet klíčem do startovací polohy,od pojistek se ozývá zvláštní tikání a je to z takový pakárny označení číslem 18 nebo 13 za pojistkama.Baterkou to neni zvuk je dobrý ale nechitá???????Jo a ještě při tom tikání skáče ručička paliva dolů???

Autor:  Kristensen [ 3.12.07, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

zkus při startu zahýbat s těma relátkama co tikaj jestli to náhodou nechytne, pokud ne tak je nejspíš v háji relátko, jestli je to felda tak tišťákem to nejspíš nebude protože ta má už skládanej z takovejch plíšků

Autor:  Drak [ 3.12.07, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Eště špitni rok výroby, typ (LX, GLX, SLX, atd) a který přesně to relé je, kolikátý a v které řadě.

Autor:  slovacek.milos [ 3.12.07, 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje

catback píše:
Zdravim,mám felinu 40kW s továrním imobilizérem,ne v klíči.Když to odblokuju před startem,a začnu otáčet klíčem do startovací polohy,od pojistek se ozývá zvláštní tikání a je to z takový pakárny označení číslem 18 nebo 13 za pojistkama.Baterkou to neni zvuk je dobrý ale nechitá???????Jo a ještě při tom tikání skáče ručička paliva dolů???


tak s imobilizérem to nemá nic společného pokud je problém s imo tak chytne, zdechne a pořád dokola, ale co to píšeš? ty odblokuješ imobilizer tovární v klíči a jak to prosímtě děláš? , a nepíšeš jestli ti motor točí nebo ne třeba baterka KO žes nechal světla miloš

Autor:  Kristensen [ 3.12.07, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

on nejspíš myslí takovej ten los čipos co přiložíš k nějakýmu protikusu a ona přestane blikat dioda.

Autor:  catback [ 3.12.07, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

-je to 95 a úplně bez výbavy.Tak tři týdny zpátky,ještě než jsem zajel do garáže to chcíplo a nešlo nic,elektrika nic ani rádio,jen blikal ten imouš,tak jsem zkusil projít všechny pojistky a pak v tom relé cvaklo,pomalinku se začli rosvícet kontrolky baterka,ručka a na 2pokus to chytlo.Teď se to rosvítí škytá,škytá a nic,baterka je už slabší protože jsem to zkoušel do kola. Jinak moc dík zítra to zkusim s tím zahýbánim.(jo a píšu že imo neni v klíči:))

Autor:  Kristensen [ 3.12.07, 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

ještě než to zkusíš tak zkus kontakty na baterce jestli nejsou povolený, občas se to stane.

Autor:  cyz [ 4.12.07, 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych se podíval na přívod elektřiny do spínačky....ty tlusté dráty, jestli to tam není povolené.

Autor:  Drak [ 4.12.07, 06:58 ]
Předmět příspěvku: 

Eště by pomohl typ toho imibilizéru a co rozpojoval, třeba při zakódovaným imobilizéru kontrolky svítí a auto nechytá, nebo kontrolky nesvítí vůbec, startér netočí a tak. Zkus z toho přečíst značku, pokud se jedná o tovární s alarmem, tak by měl být u baterky, buď Laserline nebo META System.

Autor:  slovacek.milos [ 4.12.07, 18:08 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
ještě než to zkusíš tak zkus kontakty na baterce jestli nejsou povolený, občas se to stane.


už mi to taky došlo jsem to špatně přečetl a vidím to na taky na ten kontakt u plusu červený tlustý, zaoxidovaný povolený prasklý, tam bych začal motor točí ale na přístrojích chybí štáva, a běžnou závadou je i KO pojistkové desky, ale ten imobilizér, kdoví co tam zas někdo vykoumal co všechno se snažil odpojit a za pár let to může i takto dopadnou, zrovna dneska jsem měl na tlumeném světle tu nůžkovou svorku co se na ima používají a svštlo svítilo nesvítilo, jednou jsem v důsledku takového ima měl podobnou závadu že čerpadlo jelo nejelo napětí na něm OK ale proud KO v důsledku vadného přerušení přívodu na čerpadlo u levé nohy řidiče v tom sloupku miloš

Autor:  Kristensen [ 4.12.07, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

já se zase jednou nasmál s jedním alarmem, přijel chlap že mu už 2 dny v kuse svítí blinkry a že neví co s tím, že na noc odpojil baterku. No ale potřeboval jezdit tak s tím jezdil celej den, světla už v sobě dolíčky od rozpálenejch žárovek, všude kde zastavil tak to nechal vrčet aby mu to nevycuclo baterku, no sranda jako prase, vzal jsem jeho klíče od auta do ruky, koukám klíček na alarm tak jsem ho pod kapotou zamknul a byl klid :lol: :lol: :lol:

Autor:  vopaje [ 5.12.07, 06:04 ]
Předmět příspěvku: 

Catbaku,podle tvého popisu to vypadá na přechoďák /nedostatečný spoj/.Určitě /jak radí kolegové/ zkontroluj veškeré spoje zda jsou dotažené a nejsou zaoxidované.Dále v pojistkovnici zkontroluj přívod /čer.drát s očkem/ a dosednutí všech konektorů na horní straně pojistkovnice./musíš předem odjistit plas.lištu směrem do boku/.Pozor na jednu věc.Bod kde naměříš napětí,může být přesto vadný a to zdůvodu,jak jsem psal,velkého přechoďáku.čus Pavel

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/