Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Akumulátor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=8079 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | p20k [ 20.12.07, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | Akumulátor |
Zdar autaři chtěl bych se zeptat když měřím napětí na baterce bez čehokoliv zapnutého tak tam je 12,61V, když zapnu zapalování je tam 12,09V je to ještě v pohodě a nebo to už mele z posledního? Baterka je tam asi 4roky bezúdržbová BOSCH. |
Autor: | Matthes [ 20.12.07, 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spis zmer napeti kdyz se startuje. |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Spis zmer napeti kdyz se startuje. Ale ne digitalnim multimetrem, klasickým anologovým ručičkovým |
Autor: | p20k [ 20.12.07, 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Spis zmer napeti kdyz se startuje. když se startuje tak to spadne asi na 11,69V. Se startérem to zatočí docela dobře chytne taky v pohodě, ale když se zahřeje a vypne sytič tak ty otáčky spadnou. Na emisích mě nastavily otáčky 650 a teď padají na 500 ale nechcípne to jen se zapne kontrolka mazání a trochu pohasnou žárovky (když třeba stojím na křižovatce). Když už motor běží tak by to mělo být v pohodě. |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď |
Autor: | p20k [ 20.12.07, 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: 11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď ne digitálním analogový bohužel nemám A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu). |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
p20k píše: Šemik píše: 11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď ne digitálním analogový bohužel nemám A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu). No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem. A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral |
Autor: | p20k [ 20.12.07, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem. A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral [/quote] To máš pravdu, že ten Vmetr měří po skocích a nestačí zareagovat na rychlý změny to mě nenapadlo Myslel jsem to tak, že když to nastartuju a jedu třeba 15km a všechno se to zahřeje a vypne sytič, tak chvilku vydrží na 600ot a po nějaké době, když dlouho jsem na křižovatce tak kontrolky a světla začnou pohasínat a drží 500ot a postupně se začne rozsvěcet kontrolka mazání ale dobíjení ne a vůbec nechcípne. Tak jestli na ty otáčky má vliv baterka, protože po nestartování teoreticky tolik asi ne, nebo se pletu? Mám to seřízený na analyzátoru. |
Autor: | Nepér [ 20.12.07, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zvedni si ty otáčky trochu... |
Autor: | p20k [ 20.12.07, 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Zvedni si ty otáčky trochu... A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky? |
Autor: | Kristensen [ 20.12.07, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda taky měřím při startu digitálním a ten to docela stihá páč to většinou ukazuje 8-10voltů a pokud náhodou by ten start byl opravdu jen na cvrknutí tak stačí vytáhnout kabel od svíčky a startovat a taky se to dovíš, těch 5 vteřin uplně na to stačí. |
Autor: | deekay [ 20.12.07, 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
p20k píše: Nepér píše: Zvedni si ty otáčky trochu... A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky? nie |
Autor: | Neex [ 20.12.07, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: p20k píše: Nepér píše: Zvedni si ty otáčky trochu... A nebude potřeba potom seřídit bohatost, když zvednu ty otáčky? nie a seš si tím opravdu jistý? já to vidím jinak... |
Autor: | Neex [ 20.12.07, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
bohatost se bude muset upravit... kdyby to bylo jen 100 otáček dejme tomu ale 200 je dost. Víš co se stane když zvedneš o tolik otáčky šroubem dorazu klapky? Ochudíš tím volnoběžnou směs. Proč? Protože podtlak na kanál volnoběhu už nebude působit v takové míře čili musíš šroub bohatosti mírně povolit aby přitékalo více směsi a bohatost se dostala na stejnou hodnotu. |
Autor: | škodař [ 20.12.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: p20k píše: Šemik píše: 11.7V při startování je tedy mnohem víc než v pohodě Ehm, měřil jsi to analogovym Vmetrem, viď ne digitálním analogový bohužel nemám A může to mít vliv po nastartování na ty otáčky, když už je to živený z alternátoru? A startérem to motá dobře akorád malinko se stlumí žárovky (jen trochu). No, tak to při startování nemáš 11.7V, ale daleko méně. Digitální Vmetr narozdíl od analogového není schopen zobrazit aktuální napětí bez prodlevy. Prostě ten digitál nestačil změřit napětí během startu protože pak už to bylo živené alternátorem. A co jsi myslel tím vlivem čeho na co? To jsem nějak nepobral |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |