Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Svíčky na Favorita
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=8326
Stránka 1 z 2

Autor:  Vitezslav [ 6.1.08, 19:02 ]
Předmět příspěvku:  Svíčky na Favorita

Jaké jsou nejlepší svíčky na Favorit 135 L karburátor?

Autor:  Kaliban123 [ 6.1.08, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

ty které doporučuje výrobce

Autor:  Vitezslav [ 6.1.08, 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

Myslíš ty co se vyraběly před 17 lety?

Autor:  slovacek.milos [ 6.1.08, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Myslíš ty co se vyraběly před 17 lety?


ne NGK zajdi do prodejny tam ti je vyberou v katalogu a objednají, včera jsem byl za kámošem co dělá auta na vesnici a díly, taky přešel po mojí radě na NGK a problém se svíčkama ani reklamace nemá a šlapou, podle peněz se dá koupit cokoliv ale kup si jednokontaktní na více kontaktní a bezkontaktní je stavěno až MPi miloš

Autor:  Jarda S. [ 6.1.08, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

www.brisk.cz :wink: je tam tabulka

Autor:  cyz [ 6.1.08, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Pro 135L karbec jsou doporučené NGK BP6EFS

Autor:  Vitezslav [ 6.1.08, 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jak se pohybujou ty NGK cenově?

Autor:  cyz [ 7.1.08, 00:15 ]
Předmět příspěvku: 

zkus se podívat na netu po e-shopech

edit: díval jsem se, tak jedna asi 70Kč.

Autor:  slovacek.milos [ 7.1.08, 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Pro 135L karbec jsou doporučené NGK BP6EFS


já tam mám zas č.5 ne 6a tuším BCP to je fak nejlepší v obchodu najít podle aktuálního katalogu a objednat a nenechat se zvyklat když řekne prodavač mám tu ještě lepší podobné a tak, nedávno jsem prodal bourací kladivo pionjar, před prodejí jsem ho čistil a ladil, no pořád to nebylo ono, starty, občas střelba, sem tam to chcíplo, tak NGK to vytrhla a borec mi psal že je velice spokojený, že dobře chytá, nějaký ing.geolog na odebírání vzorků hornin, nebo kdo si i pamatujete za komunistů když se dala do pincka japonská svíčka z motorové pily to bylo o něčem jiném než pořád měnit a čistit ty naše pal 5,6,7,9, prostě si myslím že když dáš třeba brisk nové tak to jede o poznání lépe, ale ten efekt se časem ztratí, nebo kdysi boš super plus to se každému zdálo že ho něco tlačí a za 2000 km řadová svíčka a ty NGK jsou prostě nějak promakanější miloš

Autor:  cyz [ 7.1.08, 08:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ty co uvádíš by měly být pro 135BMM a ecotronic....s těma Brisk DR15TC (ty 3elektrodové) mám najeto už asi 10 000km a pořád jsou v pohodě, sice ten efekt že to líp jede který byl spíš minimální se ztratil ale spotřeba zatím zůstala o poznání menší než u předchozích BOSCH, na meziměsto jedu klidně za 5l/100km, dálnice tak 7 i s naloženým autem, dělá to tak 1l/100km rozdíl

Autor:  DJblueFISH [ 7.1.08, 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčky na Favorita

Ahoj, doporučil bych se podívat ještě tady podle katalogu NGK:
http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=660&t=pkwzuendkerzen&lmf=SKODA&h=SKODA&m=135+Favorit
Nebo ještě tady:
http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf

Obrázek
Obrázek
S pozdravem ><((('>

Autor:  slovacek.milos [ 7.1.08, 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Ty co uvádíš by měly být pro 135BMM a ecotronic....s těma Brisk DR15TC (ty 3elektrodové) mám najeto už asi 10 000km a pořád jsou v pohodě, sice ten efekt že to líp jede který byl spíš minimální se ztratil ale spotřeba zatím zůstala o poznání menší než u předchozích BOSCH, na meziměsto jedu klidně za 5l/100km, dálnice tak 7 i s naloženým autem, dělá to tak 1l/100km rozdíl


to jsem jen tak mrknul do autodat, já mám i ten aktuální katalog, ale na co, napíšu email co chci a zítra pane už vám ty svíčky přišly, jsem psal že jsem za poslední období snad dvou let zaznamenal problémy se svíčkama a určitě jsem psal o jedné fábii tam brisky nadělaly takové peklo snad po dvou tisícíh to bylo počteníčko v té řídící jednotce a co tam byl manuál na odstranění závad to bych to auto rozebíral ještě dnes miloš

Autor:  cyz [ 7.1.08, 13:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak příště je zkusím, až mi odejdou ty brisky. matka měla brisky ve Formanu snad 40 000km jenom na krátkých pojížďkách, potom jsem je vytáhnul vypadaly ještě slušně ale měnil jsem je preventivně. Ty brisky jsem chtěl vyzkoušet ty víceelektrodové a docela mě potěšila ta spotřeba - myslíš že s těma NGK bude stejná?

Autor:  slovacek.milos [ 7.1.08, 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Tak příště je zkusím, až mi odejdou ty brisky. matka měla brisky ve Formanu snad 40 000km jenom na krátkých pojížďkách, potom jsem je vytáhnul vypadaly ještě slušně ale měnil jsem je preventivně. Ty brisky jsem chtěl vyzkoušet ty víceelektrodové a docela mě potěšila ta spotřeba - myslíš že s těma NGK bude stejná?


víš myslet znamená ho**o vědět no musíš vyzkoušet, já je chci dát ještě sousedovi, no to je horor neš vyjede z garáže ze škodou 120, tůrování, pětkrát startuje, poskakuje, zkoušel jsem mu i přidat benzínu a laborovat s předstihem, no jak se ochladí konec, no kdyby chvilku počkal místo těch pěti startů, ale on ne miloš

Autor:  cyz [ 7.1.08, 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Teda špatně - v tom druhém formanu byly NGK, ne brisky. Někdy je zkusím a uvidím. Měl jsem je i ve 130ce a startovalo to teda dobře tak snad sousedovi pomůžou...otázka jestli ten jeho motor ještě má nějakou kompresi :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/