Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 PLS POMOC, NEVIM SI RADY PORTEBUJU PORADIT NEBO OPRAVÁŘE 
Autor Zpráva

Příspěvky: 83
Příspěvek PLS POMOC, NEVIM SI RADY PORTEBUJU PORADIT NEBO OPRAVÁŘE
Ahoj jedná se o Š120 prosim nevíte někdo co se dějě?? Z ničeho nic se mi začala brutálně vybíjet autobaterka. Přístrojová deska svítila i po vytažení klíčku ze zapalování a vzadu se něco stále točilo. Baterka se vytloukla cca do 3minut a něco vzadu se pak přestalo točit. O žádnym větráku vzadu nevim. Rád bych ji opravil, ale nevim jak ani nevim kde sehnat někoho, kdo by tomu v Praze rozuměl. Zkoušel jsem vyměnit alternátor, ale nepomohlo to. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(


14.1.08, 17:42
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zlaté stránky?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


14.1.08, 17:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
vyhoď starter a nech si ho někde opravit nebo sežeň jinej kterej je určitě v pořádku a máš po problému

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.1.08, 17:46
Profil

Příspěvky: 83
Příspěvek Startér pokusim vymontovat
Jak jsem jej mohl poškodit?? Moc díky za odpověď


14.1.08, 18:36
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru)

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


14.1.08, 18:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru)


draku asi nepekly že mu svítí přístrojovka po vytažení klíčku to se rozpadla spínací skřínka to je hodně práce celý sloupek volantu ven miloš


14.1.08, 18:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Drak píše:
Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru)


draku asi nepekly že mu svítí přístrojovka po vytažení klíčku to se rozpadla spínací skřínka to je hodně práce celý sloupek volantu ven miloš


Jde to i bez sloupku volantu ven, stačí vyndat budíky a jde to :wink:. Není to tak pohodlné jako když se to celé vyndá, ale jde to.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.1.08, 18:52
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
mildo, 120 cívka má pomocnej kontakt 50a, na kterým je při seplým stykači 12V a jde na 15 na zapalovací cívku a přes ten odpor se to vrací do sítě, takže má v okruhu 15 asi 6-7V a na rozsvícení kontrolek to stačí, navíc kdyby měl rozpadlou skříňku, tak startér bude točit motorem a ne naprázdno.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


14.1.08, 19:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Drak píše:
Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru)


draku asi nepekly že mu svítí přístrojovka po vytažení klíčku to se rozpadla spínací skřínka to je hodně práce celý sloupek volantu ven miloš


Cocooo? Jestli se posrala spinaci skrinka, tak staci povolit cervika a vytahnout jenom tu mechaniku spinani, zamek snad rozbitej nebude, ne?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.1.08, 22:08
Profil ICQ YIM
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Drak píše:
mildo, 120 cívka má pomocnej kontakt 50a, na kterým je při seplým stykači 12V a jde na 15 na zapalovací cívku a přes ten odpor se to vrací do sítě, takže má v okruhu 15 asi 6-7V a na rozsvícení kontrolek to stačí, navíc kdyby měl rozpadlou skříňku, tak startér bude točit motorem a ne naprázdno.


Otazka: co jinyho nez starter dokaze vybit baterku za 3 minuty? Odpoved: nic jinyho nema dost silny draty, z auta by se muselo kourit.

Hlasuju pro spinaci skrinku. :-) Ale starter mohla vzit ssebou.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.1.08, 22:11
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně jak píše Drak, startér zůstal zaseknutý a napětí se do kontrolek dostalo přes ten odpor na zapalovací cívce. Takže odšroubuj oka kabelů ze startéru, sundej dva dráty s fastonem, odšroubuj dvě M10 a startér vytáhni a zanes někomu na opravu nebo sežeň jiný dobrý.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


14.1.08, 22:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Zkusil bych odpojit drátky co vedou k cívce startéru, pokud přístroje zhasnou tak je to tím a pokud nezhasnou tak je to ve spínačce (startér se bude ale točit dál)

edit: Ještě jinak - odpojit celý startér a ty + dráty od baterky a do přístrojovky spojit (hlavně opatrně ať se s nima nedotkneš kostry, to by dopadlo špatně.


15.1.08, 00:16
Profil ICQ

Příspěvky: 83
Příspěvek Moc děkuju za odpovědi
Moc Vám děkuju za odpovědi. Snad to zvládnu vymontovat. Bojim se, aby mi auto nevykradli :? Mam to auto v Praze a tam nemam přístup na internet. Mohl by byt nějaký problém s demontováním a opětovným zamontováním? (Např označit si některé vodiče, dát si na něco pozor.. atd) Jaký druh nářadí bude potřeba? Oprava bude probíhat zřejmě bláznivě na sídlišti v praze, ale snad to budou dostačující podmínky :roll:


15.1.08, 00:49
Profil ICQ

Příspěvky: 83
Příspěvek UPŘESNĚNÍ
Baterku jsem od té doby nedobíjel. Po výměně alternátoru, jsem vedl napětí z jiného nastartovaného auta přes startovací kabely. Okamžitě se roztočilo zase to vzadu (větrák či co), rozsvítila se přístrojovka. Z auta jsem sice nezpozoroval žádný kouř, ale jako bych vybíjel i další baterku. Po vložení klíčku a pootočení do polohy pro startování se nedělo vůbec nic. Ani náznak snahy otočit motorem. Žádný zvuk prostě deth.

Znamená to, že by to měl být startér? Nebo i něco v přístrojové desce??
K dispozici zatím mám: Kleště, sadu šroubováků, Multimetr, startovací kabely a škodaváckou příručku.

_________________
Favorit 135L


15.1.08, 01:10
Profil ICQ

Příspěvky: 83
Příspěvek RE: Ještě dotaz..
Kolik bych si měl připravit na repase startéru, popřípadě spínací skříňky? Kde je toto vhodné provést opravu nebo nákup těchto součástek? :?:

_________________
Favorit 135L


15.1.08, 03:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz