Autor |
Zpráva |
milalof
Příspěvky: 83
|
PLS POMOC, NEVIM SI RADY PORTEBUJU PORADIT NEBO OPRAVÁŘE
|
14.1.08, 17:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Zlaté stránky?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
14.1.08, 17:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
vyhoď starter a nech si ho někde opravit nebo sežeň jinej kterej je určitě v pořádku a máš po problému
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.1.08, 17:46 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
Startér pokusim vymontovat
Jak jsem jej mohl poškodit?? Moc díky za odpověď
|
14.1.08, 18:36 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru)
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
14.1.08, 18:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru)
draku asi nepekly že mu svítí přístrojovka po vytažení klíčku to se rozpadla spínací skřínka to je hodně práce celý sloupek volantu ven miloš
|
14.1.08, 18:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
slovacek.milos píše: Drak píše: Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru) draku asi nepekly že mu svítí přístrojovka po vytažení klíčku to se rozpadla spínací skřínka to je hodně práce celý sloupek volantu ven miloš
Jde to i bez sloupku volantu ven, stačí vyndat budíky a jde to . Není to tak pohodlné jako když se to celé vyndá, ale jde to.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.1.08, 18:52 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
mildo, 120 cívka má pomocnej kontakt 50a, na kterým je při seplým stykači 12V a jde na 15 na zapalovací cívku a přes ten odpor se to vrací do sítě, takže má v okruhu 15 asi 6-7V a na rozsvícení kontrolek to stačí, navíc kdyby měl rozpadlou skříňku, tak startér bude točit motorem a ne naprázdno.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
14.1.08, 19:31 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
slovacek.milos píše: Drak píše: Aktivně nijak, spekly se ti kontakty ve stykači (takovej ten menší váleček na startéru) draku asi nepekly že mu svítí přístrojovka po vytažení klíčku to se rozpadla spínací skřínka to je hodně práce celý sloupek volantu ven miloš
Cocooo? Jestli se posrala spinaci skrinka, tak staci povolit cervika a vytahnout jenom tu mechaniku spinani, zamek snad rozbitej nebude, ne?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.1.08, 22:08 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Drak píše: mildo, 120 cívka má pomocnej kontakt 50a, na kterým je při seplým stykači 12V a jde na 15 na zapalovací cívku a přes ten odpor se to vrací do sítě, takže má v okruhu 15 asi 6-7V a na rozsvícení kontrolek to stačí, navíc kdyby měl rozpadlou skříňku, tak startér bude točit motorem a ne naprázdno.
Otazka: co jinyho nez starter dokaze vybit baterku za 3 minuty? Odpoved: nic jinyho nema dost silny draty, z auta by se muselo kourit.
Hlasuju pro spinaci skrinku. Ale starter mohla vzit ssebou.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.1.08, 22:11 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesně jak píše Drak, startér zůstal zaseknutý a napětí se do kontrolek dostalo přes ten odpor na zapalovací cívce. Takže odšroubuj oka kabelů ze startéru, sundej dva dráty s fastonem, odšroubuj dvě M10 a startér vytáhni a zanes někomu na opravu nebo sežeň jiný dobrý.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.1.08, 22:35 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Zkusil bych odpojit drátky co vedou k cívce startéru, pokud přístroje zhasnou tak je to tím a pokud nezhasnou tak je to ve spínačce (startér se bude ale točit dál)
edit: Ještě jinak - odpojit celý startér a ty + dráty od baterky a do přístrojovky spojit (hlavně opatrně ať se s nima nedotkneš kostry, to by dopadlo špatně.
|
15.1.08, 00:16 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
Moc děkuju za odpovědi
Moc Vám děkuju za odpovědi. Snad to zvládnu vymontovat. Bojim se, aby mi auto nevykradli Mam to auto v Praze a tam nemam přístup na internet. Mohl by byt nějaký problém s demontováním a opětovným zamontováním? (Např označit si některé vodiče, dát si na něco pozor.. atd) Jaký druh nářadí bude potřeba? Oprava bude probíhat zřejmě bláznivě na sídlišti v praze, ale snad to budou dostačující podmínky
|
15.1.08, 00:49 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
UPŘESNĚNÍ
Baterku jsem od té doby nedobíjel. Po výměně alternátoru, jsem vedl napětí z jiného nastartovaného auta přes startovací kabely. Okamžitě se roztočilo zase to vzadu (větrák či co), rozsvítila se přístrojovka. Z auta jsem sice nezpozoroval žádný kouř, ale jako bych vybíjel i další baterku. Po vložení klíčku a pootočení do polohy pro startování se nedělo vůbec nic. Ani náznak snahy otočit motorem. Žádný zvuk prostě deth.
Znamená to, že by to měl být startér? Nebo i něco v přístrojové desce??
K dispozici zatím mám: Kleště, sadu šroubováků, Multimetr, startovací kabely a škodaváckou příručku.
_________________ Favorit 135L
|
15.1.08, 01:10 |
|
|
milalof
Příspěvky: 83
|
RE: Ještě dotaz..
Kolik bych si měl připravit na repase startéru, popřípadě spínací skříňky? Kde je toto vhodné provést opravu nebo nákup těchto součástek?
_________________ Favorit 135L
|
15.1.08, 03:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|