Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nedobíjí mi 120ka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 72
Příspěvek Nedobíjí mi 120ka
Poradte prosim!!Mam koupenou novou baterii.CCa po 3 az 5-ti dnech provozu auto uz nenastartuju:( Meril jsem na baterce ( bylo to po tech 3az 5-ti dnech provozu,ze uz nedokazala nastartovat motor) napeti pri zapojene baterii na svorkach v aute bez behu motoru: hodnota namerena = 12,8V , pak ji roztlacil aby chytla,zastavil a nechal bezet motor a meril napeti na baterii pri spustenem motoru se zaplymi dalkovymi svetly a ventilatorem topeni a namerena hodnota byla 12,0V


19.1.08, 19:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6590
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Novy regulator. Zo skusenosti mozem odporucit, ze regulatory fy CDL vyrobene na slovensku su obstojne a preziju co to.

Ale najprv si pozri, ci nemas odpadnuty niektory kabel na alternatore.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.1.08, 19:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Ano, nejspíš to bude regulátor, nejdřív zkontroluj ty kabely, jestli není nějaký vypadený a potom vyměň regulátor. Kdyby nepomohlo ani to, napiš a nějak to vyřešíme.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.1.08, 19:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6590
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ale prijde mi podozrive, ze na baterke je naprazdno 12,8V... to je na nastartovanie dost, jedine ak by bola makka a pri startovani velmi klesalo napatie.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.1.08, 19:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 72
Příspěvek 
Zkusim vymenit pujcene relé(to je ten regulator,ne?)A kontrolka dobijeni sviti kdy?Kdyz nefunguje alternator?Je funkcni,kdyz zapnu klic do polhoy jen elektriky,tak sviti a po nastartovani zhasne.A pri volnobehu obcas sviti..Ale za jizdy ne.A pri rozbitem relatku tedy sviti kontrolka dobijeni nebude?


19.1.08, 20:27
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To budeš mít spíš prošlahlou některou diodu vevnitř.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


19.1.08, 20:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Rider Skoda píše:
Zkusim vymenit pujcene relé(to je ten regulator,ne?)A kontrolka dobijeni sviti kdy?Kdyz nefunguje alternator?Je funkcni,kdyz zapnu klic do polhoy jen elektriky,tak sviti a po nastartovani zhasne.A pri volnobehu obcas sviti..Ale za jizdy ne.A pri rozbitem relatku tedy sviti kontrolka dobijeni nebude?

doprdele co vas v te autoskole uci?? Bez tam kdes delal autoskolu a chtej vratit penize, to ti tam meli nacpat do hlavy jak funguje kontrolka dobijeni, uz proto ze je to dulezite a ze to funguje na vsech autech stejne. Zapnes zapalovani, startujes, sviti a pak jak to zacne dobijet zhasne...na nizky otacky muze problikavat az svitit, jde o to ze v nizkejch otackach to nemusi stihat dobijet...tzn na nastartovanym motoru dobijeni sviti-problem....
...do haje lidi kde by ste byli, kdyby tam montovali jenom ampermetry jako za valky...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.1.08, 20:40
Profil

Příspěvky: 72
Příspěvek 
to mi taky doslo,ze kdyz sviti pri volnobehu ze jsou maly otacky,protze staci jen nepatrne se dotknout plynu a okamzite zhasne.A co by znacila kdyby svitila teda pri normalni jizde?Altik rozbitzej nebo relatko?K cemu jsou tam ty diody v altiku?Jaky a kolik jich tam je?


19.1.08, 20:49
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Taky muze mit nekde problem s uzemnenim motoru nebo prechodovej odpor (nedotazenej spoj) na hlavnim rozvodu mezi altikem, starterem a baterkou.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


19.1.08, 22:26
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 72
Příspěvek 
A kde je uzemnen motor?To je fakt,nedotazenej spoj a ma to strasnej odpor,aby pres to mohl protyct proud,diky za radu.Nevim jestli se dostanu k starteru odnekud,aniz bych musel na rampu a na nem ten kabel jestli neni povolenej ten kabel.


20.1.08, 00:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Rider Skoda píše:
A kde je uzemnen motor?To je fakt,nedotazenej spoj a ma to strasnej odpor,aby pres to mohl protyct proud,diky za radu.Nevim jestli se dostanu k starteru odnekud,aniz bych musel na rampu a na nem ten kabel jestli neni povolenej ten kabel.
uzeměním motoru mysleli ten placatej měděnej vodič u pravího silentbloku uchycení motoru :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


20.1.08, 09:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
ventYl píše:
ale prijde mi podozrive, ze na baterke je naprazdno 12,8V... to je na nastartovanie dost, jedine ak by bola makka a pri startovani velmi klesalo napatie.


Údaj o napětí naprázdno je naprosto nic neříkající. Podle toho nemůžeš soudit, zda-li baterie bude schopna otočit motor. Může mít třeba 13V, ale důležitý a podstatný je napětí v zátěži. Měřeno zátěžovým voltmetrem.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.1.08, 13:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Rider Skoda píše:
Zkusim vymenit pujcene relé(to je ten regulator,ne?)A kontrolka dobijeni sviti kdy?Kdyz nefunguje alternator?Je funkcni,kdyz zapnu klic do polhoy jen elektriky,tak sviti a po nastartovani zhasne.A pri volnobehu obcas sviti..Ale za jizdy ne.A pri rozbitem relatku tedy sviti kontrolka dobijeni nebude?


Kontrolka dobíjení má na starost kompletní systém dobíjení. Signalizovat by měla poruchu alternátoru i regulátoru, pokud to nepřebíjí a pokud nejsou vyhořelé jen některé diody. Pozor taky na správnou wattáž kontrolky dobíjení, protože ta budí rotor alternátoru. Pokud ti dobíjení svítí na volnoběh, tak ho máš asi nízkej. To se stávalo za dob dynama, ale u alternátorů už by se to dít nemělo. To bys musel mít hodně velkou spotřebu energie.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.1.08, 13:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
CROWACK píše:
Rider Skoda píše:
Zkusim vymenit pujcene relé(to je ten regulator,ne?)A kontrolka dobijeni sviti kdy?Kdyz nefunguje alternator?Je funkcni,kdyz zapnu klic do polhoy jen elektriky,tak sviti a po nastartovani zhasne.A pri volnobehu obcas sviti..Ale za jizdy ne.A pri rozbitem relatku tedy sviti kontrolka dobijeni nebude?

doprdele co vas v te autoskole uci?? Bez tam kdes delal autoskolu a chtej vratit penize, to ti tam meli nacpat do hlavy jak funguje kontrolka dobijeni, uz proto ze je to dulezite a ze to funguje na vsech autech stejne. Zapnes zapalovani, startujes, sviti a pak jak to zacne dobijet zhasne...na nizky otacky muze problikavat az svitit, jde o to ze v nizkejch otackach to nemusi stihat dobijet...tzn na nastartovanym motoru dobijeni sviti-problem....
...do haje lidi kde by ste byli, kdyby tam montovali jenom ampermetry jako za valky...


Kdyby tedy mě u alternátoru svítilo dobíjení na volnoběh, asi bych se hodně zajímal proč se tak děje. To rozhodně normální není. Jak už jsem psal, nejsme v dobách dynam. Rozhodně to značí buď velkou spotřebu, ale to by musela bejt opravdu extrémní a nebo to značí malé volnoběžné otáčky, ale tady platí, že by museli bejt taky hodně malý. Nebo tam máš řemenici z nějakýho závoďáka s větším průměrem, aby to nežralo tolik výkonu a tudíž se i méně otáčel altík.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


20.1.08, 13:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Změř úbytek napětí mezi motorem a karoserií (při plné zátěži). Jak říká Viky, ukostření motoru. Na 120kách dost častý problém. Ještě se to dá poznat podle toho že ti lítá ručička teploměru nebo při startování to jiskří na lanku plynu :D ale to už jsou extrémy, já měl při plné zátěži altíku úbytek 3,4V

Edit: Nedotažené to nebude, ten pásek prostě zoxiduje a potom se vyhazuje a dává nový.


20.1.08, 13:36
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz