Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Kontrolka mazaní 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek Kontrolka mazaní
Zdravím škodaře!

Kvůli zapojeni automatického rosvicovaná světel jsem si z 10 pinoveho konektoru přístojovky vyvedl kabel (kontakt č.2, mazání) který mi v zapětí zavadil o pojistkovou skřiň která byla odkrytovaná a došlo ke zkratu :-( Od té chvíle nejde kontrolka mazání (žárovka spálená není) Nevíte, kde je problém?

Předem děkuji za odpovědi

KIvos


25.1.08, 18:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Zapomněl jsem, že jde o Š120


25.1.08, 18:47
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nejdřív bych zkuknul pojistky a pak bych šel po kabelech :wink: a taky je možný že ti shodou náhod upad drátek od baroskopu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.1.08, 18:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A vypálený obvod na přístrojovce?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.1.08, 19:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
120 nemá tišťák, a navíc pokud jsi vytáhl zelený drát a dal na kostru tak se nemohlo nic stát, ke zkratu dojít v žádném případě nemohlo.

Dal jsi ten ten konektor správně zpět?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.1.08, 20:14
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Šemik píše:
120 nemá tišťák, a navíc pokud jsi vytáhl zelený drát a dal na kostru tak se nemohlo nic stát, ke zkratu dojít v žádném případě nemohlo.

Dal jsi ten ten konektor správně zpět?


Mě ten drát probil s 1. pojistkou ne s kostrou a mám 120L s tou nejnovější přístrojovkou ta už má tišťák ale ten zelený drát mám vyvedený z redukce před přístrojovkou

Jinak automaticke rozsvicování se spouštělo 3s po nastartování (zhasnutí kontrolky mazání) a ted se spustí 3s po otočení klíčku... je možné, že by se při zkratu spálily kontaky v baroskopu? Chová se to, jako kdyby baroskop hlasíl že mazaní běží


25.1.08, 20:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
KIvos píše:
Šemik píše:
120 nemá tišťák, a navíc pokud jsi vytáhl zelený drát a dal na kostru tak se nemohlo nic stát, ke zkratu dojít v žádném případě nemohlo.

Dal jsi ten ten konektor správně zpět?


Mě ten drát probil s 1. pojistkou ne s kostrou a mám 120L s tou nejnovější přístrojovkou ta už má tišťák ale ten zelený drát mám vyvedený z redukce před přístrojovkou

Jinak automaticke rozsvicování se spouštělo 3s po nastartování (zhasnutí kontrolky mazání) a ted se spustí 3s po otočení klíčku... je možné, že by se při zkratu spálily kontaky v baroskopu? Chová se to, jako kdyby baroskop hlasíl že mazaní běží


Ještě jedna debilní rada ode mě...zkus ty žárovičky prohodit. Občas se stane že není spálená a nesvítí...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.1.08, 20:44
Profil

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
gokralik píše:
Ještě jedna debilní rada ode mě...zkus ty žárovičky prohodit. Občas se stane že není spálená a nesvítí...


To už jsme taky zkusil, cová se to jako kdyby mazaní fungovalo... Jako kdyby se při zkratu nějak spekly kontakty baroskopu... Už mě napadá jedině jeho výmněna


25.1.08, 20:50
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zksu následovné - ten zelený drát co jde ke snmači tlaku oleje na motoru tvrdě ukostři a koukni jestli svítí kontrolka. Pokud ano, je problém v baroskopu.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.1.08, 20:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Právě že psal že o pojistkovou skříň, tudíž o +, pokud zavadil o šroubek který je před pojistkou tak se mohl zničit baroskop, ale mrknul bych se na ten faston na něm, jak je na motoru tak bývá hodně vyklepaný a volný, tudíž se připálil a nevede, takže vyčistit a trochu smáčknout kleštěma nebo vezmi zkoušečku a zkus ten baroskop na vypnutém motoru propípnout, pokud nevede je po něm. Nic jiného krom pojistky č.2 to být nemůže (pokud jsi to zapojil správně zpátky do přistrojovky). Kdyby se ti přepálil po cestě kabel tak bys měl plnou kabinu kouře a možná by ti to auto začalo i hořet, jde to velice rychle, vím o čem mluvím :oops:

edit: zas pozdě :D


25.1.08, 20:53
Profil ICQ

Příspěvky: 12
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Tak to byl baroskop. Něco v něm asi dosloužilo po zkratu... Jinak závidím všem sťastným majitelům vytápěné garáže :-) A všem díky za pomoc ;-)

_________________
Škoda 120L ročník 88... Prostě moje Nataša :-P


25.1.08, 22:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz