|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
Čip imo. Felicie
Začíná mi blbnout jeden klíč s čipem, co se stane, když sejmu kroužek imo. ze spínačky doprostřed dám ten funkční čip a zalepím? To přece není nic proti ničemu, mělo by auto normálně fungovat ne? když mi feldu bude chtít někdo ukradnout, tak ji stejně ukradne s čipem nebo bez něj
|
2.2.08, 14:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
Popřípadě deaktivovat celý imobilizer bude asi náročné ??
|
2.2.08, 14:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jde to tak nalepit, deaktivovat to nejde nijak, no a jak ti to blbne to může být i jiný problém, pokud ti to nenačte imo chytne a zdechne a pořád dokola, nebo nemáš tam více klíčů s rozdílnými pin? miloš
|
3.2.08, 14:43 |
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
slovacek.milos píše: jde to tak nalepit, deaktivovat to nejde nijak, no a jak ti to blbne to může být i jiný problém, pokud ti to nenačte imo chytne a zdechne a pořád dokola, nebo nemáš tam více klíčů s rozdílnými pin? miloš
Díky, už jsem to udělal, byl to klíč, kterým celou dobu startuji a teď mi začal blbnout. Když vezmu náhradní klíč, tak je to OK. Právě jsem sundal ten kroužek a přilepil k němu ten dobrý čip a zatím to funguje.
|
3.2.08, 15:57 |
|
|
Ivarek
Příspěvky: 51 Bydliště: Mělník
|
|
3.2.08, 18:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nápad jedobrý a cena? miloš
|
3.2.08, 19:34 |
|
|
Ivarek
Příspěvky: 51 Bydliště: Mělník
|
slovacek.milos píše: nápad jedobrý a cena? miloš
Cena je 4500kč,jasně že nemá smysl to kupovat kvůli jednomu immobilizéru ale třeba někdo kdo se tím živí nebo ho vlastní by to za nějaký rozumný desátek vypnul.Stejně kdyby mu origo immo odešel tak moc na výběr nemá.
|
3.2.08, 20:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ivarek píše: slovacek.milos píše: nápad jedobrý a cena? miloš Cena je 4500kč,jasně že nemá smysl to kupovat kvůli jednomu immobilizéru ale třeba někdo kdo se tím živí nebo ho vlastní by to za nějaký rozumný desátek vypnul.Stejně kdyby mu origo immo odešel tak moc na výběr nemá.
řídící jednotku ima koupíš i za dvě kila a imo zjistíš za 120 korun přes autorizivaný servis miloš
|
4.2.08, 16:39 |
|
|
Ivarek
Příspěvky: 51 Bydliště: Mělník
|
slovacek.milos píše: Ivarek píše: slovacek.milos píše: nápad jedobrý a cena? miloš Cena je 4500kč,jasně že nemá smysl to kupovat kvůli jednomu immobilizéru ale třeba někdo kdo se tím živí nebo ho vlastní by to za nějaký rozumný desátek vypnul.Stejně kdyby mu origo immo odešel tak moc na výběr nemá. řídící jednotku ima koupíš i za dvě kila a imo zjistíš za 120 korun přes autorizivaný servis miloš
Tak o tom bych silně polemizoval,jelikož při zjišťování pinu přes servis potřebuješ VIN auta,a funguje to pouze u původních imm z výroby.Jestliže immo vyměníš tak ti už servis nezjistí vůbec nic jelikož má v databázi pouze pin origo imma když to sjelo z linky.
|
4.2.08, 19:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ivarek píše: slovacek.milos píše: Ivarek píše: slovacek.milos píše: nápad jedobrý a cena? miloš Cena je 4500kč,jasně že nemá smysl to kupovat kvůli jednomu immobilizéru ale třeba někdo kdo se tím živí nebo ho vlastní by to za nějaký rozumný desátek vypnul.Stejně kdyby mu origo immo odešel tak moc na výběr nemá. řídící jednotku ima koupíš i za dvě kila a imo zjistíš za 120 korun přes autorizivaný servis miloš Tak o tom bych silně polemizoval,jelikož při zjišťování pinu přes servis potřebuješ VIN auta,a funguje to pouze u původních imm z výroby.Jestliže immo vyměníš tak ti už servis nezjistí vůbec nic jelikož má v databázi pouze pin origo imma když to sjelo z linky.
to nejsi první kdo mi to říká ale pravda to není,protože ten kdo to tvrdí tak si to nevyzkoušel , pokud někdo imo přehodí tak by to auto nikdo nespojízdnil a to by asi nešlo, že poptřebuješ vin auta o tom bych zas pochyboval já, z vinu pin nezjistíš,
funguje ti přesně takto musíš napíchnout auto , spojit se s řj imo a přečíst číslo řj imo, pak musíš mít velký technický průkaz a nějaký doklad totožnosti třeba jen řidičák jakože osoba která žádá, řdičák a techničák ofotí a pošlou tam i číslo řj.ima do hodinky víš pin, jestli napíchneš seat cordoba, nebo VW golf tak se vždy dovíš podle čísla řídící jednotky imobilizeru pin čtyřmístný kod miloš
|
4.2.08, 21:36 |
|
|
Ivarek
Příspěvky: 51 Bydliště: Mělník
|
Hele,nevím.Nikdy sem to osobně nezažil,pouze jsem do pár autorizovaných servisů volal,takže zde dávám do placu jen co vím po telefonu.
Všichni mi tvrdily že mi zjistí pin pouze z immo pokud ho ještě nikdo neměnil,jelikož vedou databázi pouze originálních immobilizérů které se dávaly při výrobě.Že by nebylo v jejich silách evidovat piny od všech immobilizérů,tzn i od těch které se vyrobí tzv na sklad a které si pak někdo koupí a vymění.
Jinak neexistuje žádný algoritmus který by dokázal pouze ze samotného SN imma zjistit pin - tohle vím na 100%.Dycky se musíš dostat "dovnitř" a přečíst švába.
VIN a číslo imma potřebují pouze k identifikaci že je v autě ještě origo immobilizér resp aby ti neřekly pin origo imma když si ho třeba vyměnil.To byla moje spéco otázka,jelikož nevím zda ho předchozí majitelé třeba neměnily.
Jinak samozřejmě při výměně imma auto spojízdníš,je to stejné jako při výměně řj motoru.Prostě přizpůsobíš řj motoru a imma.
A ještě jedna věc...nikde si neřekly 120kč,ale pokaždé kolem 600kč.
|
4.2.08, 22:15 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
Ivarek píše: Hele,nevím.Nikdy sem to osobně nezažil,pouze jsem do pár autorizovaných servisů volal,takže zde dávám do placu jen co vím po telefonu. Všichni mi tvrdily že mi zjistí pin pouze z immo pokud ho ještě nikdo neměnil,jelikož vedou databázi pouze originálních immobilizérů které se dávaly při výrobě.Že by nebylo v jejich silách evidovat piny od všech immobilizérů,tzn i od těch které se vyrobí tzv na sklad a které si pak někdo koupí a vymění. Jinak neexistuje žádný algoritmus který by dokázal pouze ze samotného SN imma zjistit pin - tohle vím na 100%.Dycky se musíš dostat "dovnitř" a přečíst švába. VIN a číslo imma potřebují pouze k identifikaci že je v autě ještě origo immobilizér resp aby ti neřekly pin origo imma když si ho třeba vyměnil.To byla moje spéco otázka,jelikož nevím zda ho předchozí majitelé třeba neměnily. Jinak samozřejmě při výměně imma auto spojízdníš,je to stejné jako při výměně řj motoru.Prostě přizpůsobíš řj motoru a imma. A ještě jedna věc...nikde si neřekly 120kč,ale pokaždé kolem 600kč.
Kód imobilizéru je opravdu vázaný na identifikační číslo řídící jednotky imobilizéru, nikoli na VIN. Bez tohoto spojení by v tom byl docela pěkný chaos a za chvilku by nešlo zprovoznit žádné auto. VIN číslo se k žádostem o kód dodávalo pouze pro potřeby policie po stránce kradených aut. Kód na starších vozech vycházel z složitého algoritmu přepočítávaného z identifikačního čísla řídící jednotky. V současné době je nasazován nový systém imobilizéru pracujícím na úplně jiném principu. Je tu ale ještě jedna nová věc. Kódy byly čitelné v servisech ve formě čísla na obrazovce pouze do konce loňského roku. Od Ledna je načítání kódu pouze on line, VAS implementuje kód sám do jednotky a nikdo už ho na obrazovce nevidí. Kdo nemá svůj kód někde dobře uložený, musí dotlačit auto do servisu nebo sehnat někoho s imokillerem.
_________________ Xxenon
|
4.2.08, 22:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ivarek píše: Hele,nevím.Nikdy sem to osobně nezažil,pouze jsem do pár autorizovaných servisů volal,takže zde dávám do placu jen co vím po telefonu. Všichni mi tvrdily že mi zjistí pin pouze z immo pokud ho ještě nikdo neměnil,jelikož vedou databázi pouze originálních immobilizérů které se dávaly při výrobě.Že by nebylo v jejich silách evidovat piny od všech immobilizérů,tzn i od těch které se vyrobí tzv na sklad a které si pak někdo koupí a vymění. Jinak neexistuje žádný algoritmus který by dokázal pouze ze samotného SN imma zjistit pin - tohle vím na 100%.Dycky se musíš dostat "dovnitř" a přečíst švába. VIN a číslo imma potřebují pouze k identifikaci že je v autě ještě origo immobilizér resp aby ti neřekly pin origo imma když si ho třeba vyměnil.To byla moje spéco otázka,jelikož nevím zda ho předchozí majitelé třeba neměnily. Jinak samozřejmě při výměně imma auto spojízdníš,je to stejné jako při výměně řj motoru.Prostě přizpůsobíš řj motoru a imma. A ještě jedna věc...nikde si neřekly 120kč,ale pokaždé kolem 600kč.
jo těch 600 to je i za práci že to musí přečíst a zas ti to do těch klíčků přispůsobit, já si to udělám sám a potřebné doklady přinesu platím jen za fax, že neexistuje ten algoritmus a víš to na sto procent to víš jak říkáš z telefonu já jsem zase přesvědčený že se ten pin vypočítá podle čísla řídící jednotky imobilizéru jinak nechápu když přečtu vagem řj imo číslo je snad desetimístné seat cordoba a ve škodovce zjistím pin ten pak nakoduji do klíče to jsem dělal najaře seat cordoba miloš
|
4.2.08, 22:47 |
|
|
Ivarek
Příspěvky: 51 Bydliště: Mělník
|
Vím svoje,ale dál ventilovat to nemá smysl.
Jinak než cpát peníze servisu to raději koupím tenhle program a třeba se občas někdo na vyčtení najde a peníze se mi alespoň z části vrátí...
http://www.motordiag.cz/produkt/mpm
|
4.2.08, 23:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|