Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Alternator https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=8831 |
Stránka 1 z 8 |
Autor: | Jonny [ 2.2.08, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Alternator |
Zdarec borci !!! Mam takyto problem (no skor asi konstatujem ) ze na volnobehu - 800 ot/min mi idu slabo svetla a vsetky elekricke pristroje . Po zvyseni otacok na 1000 /min sa to zlepci tak som rozmyslal ci by nebolo dobre dat si vysustruzit remenicu na altik s mensim priemerom ( vyssi prevodovy pomer ) a tak zaistit viac prudu pri rovnakych otackach Za rady diky Jonny P.S. : ak sa to tu uz niekde riesilo tak ma navedte |
Autor: | Viky [ 2.2.08, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alternator |
Jonny píše: Zdarec borci !!! Mam takyto problem (no skor asi konstatujem ) ze na volnobehu - 800 ot/min mi idu slabo svetla a vsetky elekricke pristroje . Po zvyseni otacok na 1000 /min sa to zlepci tak som rozmyslal ci by nebolo dobre dat si vysustruzit remenicu na altik s mensim priemerom ( vyssi prevodovy pomer ) a tak zaistit viac prudu pri rovnakych otackach Za rady diky Jonny P.S. : ak sa to tu uz niekde riesilo tak ma navedte To chce nejdriv zmerit, kde je co blbje. Taky bys mohl mit divnej jeden clanek v baterce nebo tak neco. Rozhodne to neni duvod delat jinou remenici. |
Autor: | Martin 007 [ 2.2.08, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Můžeš vit...při zachování drážky pro řemen...hlavně to nepřežeň a doporučuju GO, když už má v závislosti na motoru zavítat do vyšších otáček... |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stočit řemenice nepůjde, protože by tam nic nezůstalo. Sežeň si řemenici z Favoritu Ekotronik, ta je o 1cm menší. |
Autor: | Jonny [ 2.2.08, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alternator |
Viky píše: Jonny píše: Zdarec borci !!! Mam takyto problem (no skor asi konstatujem ) ze na volnobehu - 800 ot/min mi idu slabo svetla a vsetky elekricke pristroje . Po zvyseni otacok na 1000 /min sa to zlepci tak som rozmyslal ci by nebolo dobre dat si vysustruzit remenicu na altik s mensim priemerom ( vyssi prevodovy pomer ) a tak zaistit viac prudu pri rovnakych otackach Za rady diky Jonny P.S. : ak sa to tu uz niekde riesilo tak ma navedte To chce nejdriv zmerit, kde je co blbje. Taky bys mohl mit divnej jeden clanek v baterce nebo tak neco. Rozhodne to neni duvod delat jinou remenici. baterka je nova . Najviac to vidiet na svetlach - oni tak mrkaju ( len trocha ) a ventak ide slabsie- je to pocut . Po vypnuti svetiel a ostatnej elektriky motor vybehne sai o 100 ot / min je to normalne ? |
Autor: | Šemik [ 2.2.08, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to normální, na volnoběh není alternátor schopen dodat potřebný výkon do sítě. Pokud to po mírném zvýšení otáček přestane (světla znatelně zesílí, větrák zrychlí) je vše v naprostém pořádku. |
Autor: | Jonny [ 2.2.08, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Stočit řemenice nepůjde, protože by tam nic nezůstalo. Sežeň si řemenici z Favoritu Ekotronik, ta je o 1cm menší. K tomu favu nemam pristup a kupovat to nove .... urcite nie . Tu remenicu by som si dal vyrobit u kamarata asi z alu ( blbost ? neviem ) alebo z Fe a co tak zohnat si altik z filcky ? ten silnejsi 70 A (asi) |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to normální, jaký máš altík? |
Autor: | spartra [ 2.2.08, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
šak, hej je to normální, novej altík je morda http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=9516662 |
Autor: | Jonny [ 2.2.08, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Je to normální, jaký máš altík? neviem...... strieborny ako to zistim ? |
Autor: | Jonny [ 2.2.08, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: fu tak to je fakt palka . Ked tak rozmislam na vrakeci mozno 500 ,- |
Autor: | Šemik [ 2.2.08, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: Martin píše: Je to normální, jaký máš altík? neviem...... strieborny ako to zistim ? Na plášti jsou psány jeho údaje - nejspíše budeš mít 14V 55A, zkontroluj to. |
Autor: | Jonny [ 2.2.08, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jonny píše: Martin píše: Je to normální, jaký máš altík? neviem...... strieborny ako to zistim ? Na plášti jsou psány jeho údaje - nejspíše budeš mít 14V 55A, zkontroluj to. Kukol som a pisu ze : Typ 443 113 516 121 14V 42A neviem ci je to spravne ( pisal som to dole hlavou pri svetle zapalovaca) |
Autor: | Šemik [ 2.2.08, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, no tak to máš alternátor slabý, střední tedy vlastně.. byly 35, 42 a 55A. Sežeň si někde tu 55A |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to máš 42A, ten podle mne na volnoběh dobíjí lépe než 55A, ale stejně tomu ta menší řemenice dost znatelně pomůže. |
Stránka 1 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |