Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Předstih 
Autor Zpráva

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Předstih
Chtěl jsem se zeptat měl jsem na seřízení karburátor a rozdělovač. Než jsem tam s tím jel tak jsem si ho seřídil od oka podle zvuku a jelo to super volnoběh vůbec nekolísal a když mě to poštelovaly na stroboskopu, tak volnoběh kolísá od 700-900ot, říkali mě že je vytahaný rozvodový řetěz. Mohlo by to tím opravdu být? Jiskru bral z 2. válce po směru jízdy ten nalevo. Měl takový stroboskop jako pistole to vypadalo :D .
Rozdělovač, svíčky, kabely OK.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 10:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Předstih
strobo sa brie s 1, alebo 4 valca, však ryska je na HU prvého?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.08, 10:13
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Re: Předstih
michalkatka píše:
strobo sa brie s 1, alebo 4 valca, však ryska je na HU prvého?


Takže se to musí brát z válce který je nejblíže rozdělovači. Měl takový pistolový stroboskop a blikal na víčko rozdělovače. A na té pistoli byl display.
Otáčel s tím rozdělovačem na stroboskopu vpravo, tak když si poznačím polohu a otočím jen nějaký milimetr vlevo a bude držet otáčky, tak bude dobře seřízenej ten předstih? Mohlo by to být i těma rozvodama?
Než to začal seřizovat a jen to připojil na analyzátor, tak tam kolísali otáčky zhruba o 50ot.
Řazení válců je 1-3-4-2?
Ale když trochu přidám tak na 1300ot tak už nekolísá.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 10:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Předstih
p20k píše:
Otáčel s tím rozdělovačem na stroboskopu vpravo, tak když si poznačím polohu a otočím jen nějaký milimetr vlevo a bude držet otáčky, tak bude dobře seřízenej ten předstih? Mohlo by to být i těma rozvodama?
Než to začal seřizovat a jen to připojil na analyzátor, tak tam kolísali otáčky zhruba o 50ot.
Řazení válců je 1-3-4-2?
Ale když trochu přidám tak na 1300ot tak už nekolísá.


ja strobo napájam vždy na prvý valec od rozdeľovača...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.08, 11:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Mě na tohle kolísání po emisích pomohlo povolit šroub bohatosti o 1/4 otáčky.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


6.2.08, 11:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
Mě na tohle kolísání po emisích pomohlo povolit šroub bohatosti o 1/4 otáčky.


:lol: :lol: :lol:

takže to si tam ani nemusel, jedine kôli papieru....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.08, 11:10
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
A kolik stupňů by měl být ten předstih? Aspoň trochu bych to zkontroloval, jestli to není úplně špatně.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 11:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
p20k píše:
A kolik stupňů by měl být ten předstih? Aspoň trochu bych to zkontroloval, jestli to není úplně špatně.


záleží od motora, paliva a stavu rozvodov a rozdeľovača. všeobecne 135 (čapuje sa 91, alebo 95) tak 2 - 6° a 136 sa (čapuje 95, alebo 98) 4 - 8°, samozrejme bezolovnatý.... je bežné že rozvody pri nastavovaní lietajú cca 2 - 3° takže taký stred...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.08, 11:21
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
záleží od motora, paliva a stavu rozvodov a rozdeľovača. všeobecne 135 (čapuje sa 91, alebo 95) tak 2 - 6° a 136 sa (čapuje 95, alebo 98) 4 - 8°, samozrejme bezolovnatý.... je bežné že rozvody pri nastavovaní lietajú cca 2 - 3° takže taký stred...[/quote]

A ještě jsem tak přemýšlel, kdybych tam dal řj z ecotronika snímač otáček a odpojil ETZ a dal rozdělovač bez regulací mohlo by to fungovat? Zkoušel jste to někdo?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 11:35
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Re: Předstih
michalkatka píše:
p20k píše:
Otáčel s tím rozdělovačem na stroboskopu vpravo, tak když si poznačím polohu a otočím jen nějaký milimetr vlevo a bude držet otáčky, tak bude dobře seřízenej ten předstih? Mohlo by to být i těma rozvodama?
Než to začal seřizovat a jen to připojil na analyzátor, tak tam kolísali otáčky zhruba o 50ot.
Řazení válců je 1-3-4-2?
Ale když trochu přidám tak na 1300ot tak už nekolísá.


Já jsem se teď díval jak mě zapojily ty kabely a koukám že je to v pořadí 1-4-2-3 a toto pořadí je psaný i na válci. Nemá to být náhodou 1-3-4-2?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 12:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Předstih
poradie ti z hlavy nepoviem, keď som to naposledy skladal tak som utekal pozrieť pod moju kapotu a nahodil to podľa toho, inak ak dávam dole hlavu rozdeľovača tak káble s nej neodpájam, takže mi to vždy sedí...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.2.08, 12:41
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
1 3 4 2 a musí to jet...no musí...to známe... :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.2.08, 12:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Martin 007 píše:
1 3 4 2 a musí to jet...no musí...to známe... :D


Motor je předělaný z ecotronika. Mám ty kabely přeházet na 1-3-4-2? Teď když startuju tak to nekope, ale když prudčeji přidám (třeba do kopce) tak to asi 0,5s začne táhnout potom se trochu dusí a když uberu tak to začne táhnout tak jak by mělo. Mohlo by to být i těma kabelama? Když je pořadí válců napsaný na hlavě motoru 1-4-2-3 a já to zapojím 1-3-4-2, tak nebude nějaký problém se startování (že by to kopalo)? Podle čeho se určuje pořadí zapalování a jak to že na té hlavě je pořadí jiné? Vyrábělo se více druhů?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 13:34
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Podle mě maj ty motory naprosto stejnou konstrukci od třeba 1000MB až do Fobie 1.4 a i zapalování maj záměnný, tak nevidim důvod proč by to mělo být jinak..ale jako ruku do ohně za to nedám...stříkačky je nemám rád...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.2.08, 13:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Podle mě maj ty motory naprosto stejnou konstrukci od třeba 1000MB až do Fobie 1.4 a i zapalování maj záměnný, tak nevidim důvod proč by to mělo být jinak..ale jako ruku do ohně za to nedám...stříkačky je nemám rád...


A jestli to teda je špatně zapojené 1-4-2-3 tak by to kopalo? A kdybych to zapojil 1-3-4-2, tak by to šlo lépe a nebo hůře a nebo by v tom nebyl rozdíl?
A mohl by se s tím zlepšit i kolísání volnoběhu?

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.2.08, 14:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz