Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škubavý volnoběh a chcípání BMM Favo https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=8947 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | varok [ 9.2.08, 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | Škubavý volnoběh a chcípání BMM Favo |
Zdravím všechny odborníky tady na webu. Potřeboval bych prosím poradit. Mé favo r.v.94 BMM má na volnoběh takový jakoby trhavý chod. Otáčky skáčou asi o 50ot/min ale to je pr7 normální. Je ale cítit jak motor škube, ne moc ale je to poznat. Koupil jsem to favo a byl tam tuněný motor(asi, je tam vyraženo MOTOR EXCEL TUNING), mohlo by to být tím? Je to motor BMM 50kW. Mám nové kabely od svíček, nový palec a víčko rozdělovače, nový palivový i vzduchový filtr a pořád je to stejné. Ještě, když nastartuji má zvýšené otáčky asi 1100-1200ot/min podle venkovní teploty. Když přidám plyn a popojedu pár metrů, třeba na parkovišti, začne se motor dusit a otáčky spadnou na asi 500-600 za min. Když přidám trošku plynu, napraví se to a je klid až do vypnutí motoru. Nevíte někdo prosím čím mohou být tyto závady způsobeny? Může to být tím upraveným motorem? Díky předem |
Autor: | slovacek.milos [ 9.2.08, 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škubavý volnoběh a chcípání BMM Favo |
varok píše: Zdravím všechny odborníky tady na webu. Potřeboval bych prosím poradit. Mé favo r.v.94 BMM má na volnoběh takový jakoby trhavý chod. Otáčky skáčou asi o 50ot/min ale to je pr7 normální. Je ale cítit jak motor škube, ne moc ale je to poznat. Koupil jsem to favo a byl tam tuněný motor(asi, je tam vyraženo MOTOR EXCEL TUNING), mohlo by to být tím? Je to motor BMM 50kW. Mám nové kabely od svíček, nový palec a víčko rozdělovače, nový palivový i vzduchový filtr a pořád je to stejné. Ještě, když nastartuji má zvýšené otáčky asi 1100-1200ot/min podle venkovní teploty. Když přidám plyn a popojedu pár metrů, třeba na parkovišti, začne se motor dusit a otáčky spadnou na asi 500-600 za min. Když přidám trošku plynu, napraví se to a je klid až do vypnutí motoru. Nevíte někdo prosím čím mohou být tyto závady způsobeny? Může to být tím upraveným motorem? Díky předem diagnostika třeba spínač volnoběhu, kdoví co to hlásí za teplotu, co snímač otáček není z něho černá koule?. posledně jsem tu měl takového trhouna všechno dal nové a na svíčkách polámal všechny izolátory, jestli to cuká tak pravděpodobně cukají svíčky, nedá se to jinak poznat než dít jiné, nebo něco jako úhel sepnutí při jiskře musé palec směřovat na příslušný kabel ne mezi ně, hledej postupně miloš |
Autor: | varok [ 11.2.08, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky, skoro vše mám nové. Palec, víčko rozdělovače, kabely, vzduchový i palivový filtr. Svíčky mám nové, Brisk s třemi elektrodami. Může to být tím? Zkoušel jsem i Bosh a le auto s nimi bylo hrozně zdechlé, vůbec netáhlo. V servisu mi na diagnostice nic neřekli, daly tam ty Boshe a auto skoro nejelo. Ale díky za odpověď |
Autor: | Kristensen [ 11.2.08, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Díky, skoro vše mám nové. Palec, víčko rozdělovače, kabely, vzduchový i palivový filtr. Svíčky mám nové, Brisk s třemi elektrodami. Může to být tím? Zkoušel jsem i Bosh a le auto s nimi bylo hrozně zdechlé, vůbec netáhlo. V servisu mi na diagnostice nic neřekli, daly tam ty Boshe a auto skoro nejelo. Ale díky za odpověď Ono taky záleží co ti všechno na diag. dělali, ono přečíst pamět závad umí dítě na základce ale co ten zbytek? co hodnoty jaký to hází atd. atd. |
Autor: | Ondras83 [ 11.2.08, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
hele, jestli se chceš zbavit tý hlavy a ŘJ jednotky od Motor Excel...měl bych zájem ..můžu poslat funkční originál hlavu i ŘJ a něco doplatit :D:D....mrkni na snímač otáček, vylešti ho do stříbrna a jeď to projet... |
Autor: | slovacek.milos [ 12.2.08, 07:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Díky, skoro vše mám nové. Palec, víčko rozdělovače, kabely, vzduchový i palivový filtr. Svíčky mám nové, Brisk s třemi elektrodami. Může to být tím? Zkoušel jsem i Bosh a le auto s nimi bylo hrozně zdechlé, vůbec netáhlo. V servisu mi na diagnostice nic neřekli, daly tam ty Boshe a auto skoro nejelo. Ale díky za odpověď já bych dal jednokontaktní svíčky s odtrhem 0.5 pokud se trhání ztratí a máš v pořádku vedení VN tak bude asi zapalovací modul v háji mezizávitový skrat nebo něco podobného to se dá přesně zjistit jedině pamětovým sciloskopem miloš |
Autor: | Jiri [ 12.2.08, 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych mel otazku na Milose nebo pokud nekdoi vi ten rozdelovac na BMM ma nejak urcenou polohu ja jen nastavil jen na oko .. podle polohy palce.. a vicka..a funguje to.. spise mam na mysli treba nejake rysky jestli tam jsou nebo tak neco.. dikyJirka |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.08, 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: ja bych mel otazku na Milose nebo pokud nekdoi vi ten rozdelovac na BMM ma nejak urcenou polohu ja jen nastavil jen na oko .. podle polohy palce.. a vicka..a funguje to.. spise mam na mysli treba nejake rysky jestli tam jsou nebo tak neco.. dikyJirka to asi stačí ale je tam tečka já ji dávám na pravý okraj palce, protože ti přidává směrem dopředu a pak se dostáváš mimo a jiskra vyletí z palce přestřelí odpor a práskne cestou nejmenšího odporu a podle otáček je to lehký cuk nebo velký škub miloš |
Autor: | varok [ 13.2.08, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snímač otáček vypadá dobče. Celý jsem ho vyčistil a vysledek je pořád stejný. Na diagnostice mi přečetly paměť závad a žádná tam nebyla. Všechny hodnoty byly v předepsané toleranci. Jen mi řekly, že s chvílemi přehřívá lambda. Mohlo by to být i tím? Té hlavy od Motor EXCEL se nechci zbavit, auto je na rozjezdu krásně živé. Alespoň se mi zdá, třeba když se rozjíždím na křižovatkách a podobně. Dříve jsem měl fáčko r.v. 91 43kW a nedá se to srovnat. I když to srovnám třeba s felinou kterou máme v práci, má stejný motor. Kromě toho volnoběhu a toho dušení při studeném motoru, jezdí fakt krásně. |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.08, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Snímač otáček vypadá dobče. Celý jsem ho vyčistil a vysledek je pořád stejný. Na diagnostice mi přečetly paměť závad a žádná tam nebyla. Všechny hodnoty byly v předepsané toleranci. Jen mi řekly, že s chvílemi přehřívá lambda. Mohlo by to být i tím? Té hlavy od Motor EXCEL se nechci zbavit, auto je na rozjezdu krásně živé. Alespoň se mi zdá, třeba když se rozjíždím na křižovatkách a podobně. Dříve jsem měl fáčko r.v. 91 43kW a nedá se to srovnat. I když to srovnám třeba s felinou kterou máme v práci, má stejný motor. Kromě toho volnoběhu a toho dušení při studeném motoru, jezdí fakt krásně. přehřívá se lambáda tak takového borce jsem ještě neviděl co by to zjistil, mám 306 vag com a toto neumí, to by musel být borec možná jediný v republice , pokud nebudeš vědět tlak paliva tak se nepohneš miloš |
Autor: | Jiri [ 13.2.08, 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Jiri píše: ja bych mel otazku na Milose nebo pokud nekdoi vi ten rozdelovac na BMM ma nejak urcenou polohu ja jen nastavil jen na oko .. podle polohy palce.. a vicka..a funguje to.. spise mam na mysli treba nejake rysky jestli tam jsou nebo tak neco.. dikyJirka to asi stačí ale je tam tečka já ji dávám na pravý okraj palce, protože ti přidává směrem dopředu a pak se dostáváš mimo a jiskra vyletí z palce přestřelí odpor a práskne cestou nejmenšího odporu a podle otáček je to lehký cuk nebo velký škub miloš no ja ma pocit ze na favoritackem rozdelovaci je tecka a na palci ryska.. tak to by byla asi nejaka zakladni hodnota ale pak predstih.... u toho Bmm.,.. no to me nenapadlo tam to pridava jednotka tak mozna pootocit klikou kousek dozadu na odpovidajici poredstih a pak to to nastavit na stred... ale rozumim jak si to napsal.. diky |
Autor: | varok [ 14.2.08, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši, se nezlob. Mě to tak řekli v servisu kde jsem to měl na diagnostice. Všechny hodnoty byly v normě, jsem se díval. Potom mi vyměnili svíčky za bosh. Auto bylo potom ale hrozně zdechlé a vůbec netáhlo. Potom zkusil rukou lambdu a řekl že je vařící. Prý má být jen teplá, tak nevím. Čím by tedy mohlo být o škubání při volnoběhu prosím? Už si s tím nevím rady |
Autor: | michalkatka [ 14.2.08, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Miloši, se nezlob. Mě to tak řekli v servisu kde jsem to měl na diagnostice. Všechny hodnoty byly v normě, jsem se díval. Potom mi vyměnili svíčky za bosh. Auto bylo potom ale hrozně zdechlé a vůbec netáhlo. Potom zkusil rukou lambdu a řekl že je vařící. Prý má být jen teplá, tak nevím. Čím by tedy mohlo být o škubání při volnoběhu prosím? Už si s tím nevím rady to že sú hodnoty v tolerancii neznamená že sú všetky hodnoty správne, lambáda môže stále hlásiť 1,2V a je to blbosť, ale v tolerancii, alebo čidlo teploty môže stále hlásiť -49,5° a aj to je stále v tolerancii... |
Autor: | slovacek.milos [ 14.2.08, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Miloši, se nezlob. Mě to tak řekli v servisu kde jsem to měl na diagnostice. Všechny hodnoty byly v normě, jsem se díval. Potom mi vyměnili svíčky za bosh. Auto bylo potom ale hrozně zdechlé a vůbec netáhlo. Potom zkusil rukou lambdu a řekl že je vařící. Prý má být jen teplá, tak nevím. Čím by tedy mohlo být o škubání při volnoběhu prosím? Už si s tím nevím rady to já se nezlobím, lambáda má problémy s vyhříváním ale s přehříváním a diagnostikovat to rukou , lambáda je vařící máš ji v prvním díle výfuku tam je žár, zkus odpojit ventil u nádobky s aktivním ulím je namontován na hadici mezi sacím potrubí a nádobkou s akt,ulím, pak probádej vzadu hadičky ty tenké na podtlak jsou tam dvě ani nevím kam vedou někdy jsou trubičky ulomené a hadičku k posilovači jestli nepřisává gaůečný vzduch a pak ti to kucká miloš |
Autor: | cyz [ 14.2.08, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši, myslíš že by mohlo dělat problémy když jsou na nádobce s aktivním uklím popraskané ty spony že by to tama přisávalo kvůli mál sevřené hadičce? Napadlo mě to, dnes jsem na tohle narazil u sebe při ošetřování rezavějících míst, nevšimnul jsem si toho dokud mi hadice nezůstala v ruce. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |