Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Klidový odběr felicie 1.3 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=9006 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | VlastikSanek [ 12.2.08, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | Klidový odběr felicie 1.3 |
Ahojte, zkoušel jsem zde vyhledat jaký je klidový odběr felicie, ale našel jsem rozdílné údaje. Mám takový problém, že mi felda po určité době ( někdy 2 týdny někdy měsíc) vybije baterku. Proto jsem odpojil plus kontakt na baterce a měřil jsem proud v klidovém stavu a ampérmetr mi po připojení ukázal 0,16 A a po chvilce asi po 10s tento proud klesl na 0,06A. Jakoby nějaké relé po těch 10s něco odpojilo a proud klesl z 0,16A na těch 0,06A. Je to běžný klidový proud 0,06A ??? Nebo má být nižší ? A neměl jste někdo problém se samovolným vybíjením baterie ??? Při vyhledávání jsem našel klidový proud 0,02 až 0,025A tak těch 0,06 je trojnáseobek to bude asi chyba ale není to zase tak velký proud. PROSIIIM PORADTE UZ ME NENAPADA CO VYZKOUSET |
Autor: | Martin [ 12.2.08, 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sice nevím, kolik je typický odběr u Feldy, ale 60mA už je celkem dost, baterku to vybije za nějakých 20 dní. |
Autor: | VlastikSanek [ 12.2.08, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Baterii tam mam 44Ah a jak jsem to zkoušel vypočítat, tak mi to vyšlo, že by ten oděr 60mA vybil baterku za 30,5 dne což by určitě nemělo. Ale nejprve po připojení měřáku mě zarazil odběr 0,16A, který nevím čím byl, ale po těch 10s spadl na těch 60 mA. Nenapadá Vás co zkusit nebo čím to může být ? Martin píše: Sice nevím, kolik je typický odběr u Feldy, ale 60mA už je celkem dost, baterku to vybije za nějakých 20 dní. |
Autor: | cyz [ 12.2.08, 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
jejda, to může být věcí.....rádio, alarm, centrál, řídící jednotka..... |
Autor: | VlastikSanek [ 12.2.08, 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj věcí to může být spousta. Takže jak psal Martin tak klidový odběr 60 mA je prostě hodně ? Neměřili jste někdo klidový odběr u svého auta nejlépe felicie ? cyz píše: jejda, to může být věcí.....rádio, alarm, centrál, řídící jednotka..... |
Autor: | cyz [ 12.2.08, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem to měřil na víc autech, bývá to tak do 20mA, někdy trochu víc, podle výbavy. Jedině zkoušej měřit klidový odběr jednotlivých zařízení, (nicméně u imobilizéru, alarmu nebo ŘJ s IMO rozhondně nedoporučuju) |
Autor: | VlastikSanek [ 12.2.08, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proč nedoporučuješ měřit klidový proud u imobilizéru, alarmu nebo ŘJ s IMO ? Co by se mohlo stát ? cyz píše: Já jsem to měřil na víc autech, bývá to tak do 20mA, někdy trochu víc, podle výbavy. Jedině zkoušej měřit klidový odběr jednotlivých zařízení, (nicméně u imobilizéru, alarmu nebo ŘJ s IMO rozhondně nedoporučuju) |
Autor: | Drak [ 12.2.08, 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Těch 0,16 po řipojení baterky dělá veškerá elektronika, jak řj, alarm, rádio, kontroluje si všechny funkce a má proto větší odběr, co baterka, jak je stará, hustota elektrolytu, stav elektrolytu? |
Autor: | cyz [ 12.2.08, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
VlastikSanek píše: Proč nedoporučuješ měřit klidový proud u imobilizéru, alarmu nebo ŘJ s IMO ? Co by se mohlo stát ? cyz píše: Já jsem to měřil na víc autech, bývá to tak do 20mA, někdy trochu víc, podle výbavy. Jedině zkoušej měřit klidový odběr jednotlivých zařízení, (nicméně u imobilizéru, alarmu nebo ŘJ s IMO rozhondně nedoporučuju) Tak imobilizér se může při odpojení zablokovat a alarm se může zbláznit a po novém připojení začne houkat |
Autor: | VlastikSanek [ 13.2.08, 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Baterka je asi měsíc stará. Včera jsem to znovu měřil a odběr po odpojení centrálního zamykání byl 40 mA. Zkoušel jsem v pojistkové skříni odpojit všechny pojistky a všechny relátka a odběr zůstal pořád 40 mA což jsem předpokládal, že spadne odběr na nulu. Těch 40mA je asi taky ještě moc ?? Drak píše: Těch 0,16 po řipojení baterky dělá veškerá elektronika, jak řj, alarm, rádio, kontroluje si všechny funkce a má proto větší odběr, co baterka, jak je stará, hustota elektrolytu, stav elektrolytu? |
Autor: | cyz [ 13.2.08, 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus odpojit rádio....tam bývá chyba. Ale 40mA není moc, jestli s tím autem aspoň 1x za týden jedeš tak bys to neměl poznat. Spíš by možná bylo na místě změřit dobíjení kolik dává při zátěži. Aby to nebyl zase regulátor, měl jsem v dílně na podzim 2 Felicie, ten stejný problém, baterka v obou nová (původní byla nejspíš taky OK) a kapacita tak na jedno nastartování a po delším stání nestartovalo vůbec, přitom v obou případech kontrolka nesvítila (prostě s tím jezdili bůhví jakou dobu než přišly první mrazy a potom to nejelo) tak vyměnili baterku, za chvilku se problém opakoval.Napětí dobíjení bylo cca 12,8V, vyměnil jsem regulátor, najednou rovných 14 a od té doby jezdí. |
Autor: | michalkatka [ 13.2.08, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mám kľudový odber cca 90mA a je to úplne v pohode, mám dve RJ na centrál , rádio, stropné hodiny... |
Autor: | Martin [ 13.2.08, 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde o to jak často s tím jezdíš, jestli každý den do práce a z práce tak je to v pohodě, ale když máš nastartovat po 3 týdnech, tak se startér ani nepřevalí. |
Autor: | michalkatka [ 13.2.08, 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Jde o to jak často s tím jezdíš, jestli každý den do práce a z práce tak je to v pohodě, ale když máš nastartovat po 3 týdnech, tak se startér ani nepřevalí. ja jazdím dennodene, málokedy auto stojí viac ako 24hod... ale raz stálo cca týždeň a v poho som naštartoval... |
Autor: | cyz [ 13.2.08, 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě stála 120ka půl roku před barákem a taky v pohodě chytla....ale tam bylo jenom rádio (připojené teda všechno bez klíčku) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |