Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Couvací světla https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=9253 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Funky.F [ 25.2.08, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | Couvací světla |
Ahoj. Trápí mě problém, který bych chtěl vyřešit. Přestaly mi fungovat couvací světla. Mám Škodu 105L. Dneska jsem se na to díval a zjistil jsem, že u podvozku u převodovky se mi odpojil zelený drátek (který se používá na couvací světla). Tak jsem na to díval a dále jsem zjistil, že tam je více zelených drátků a dvě svorky, moc jsem tomu nedával pozornost, protože se mi zdálo, že jsou sice dvě, ale spojené. Tak jsem to zapojil, zapnul elektřinu, zařadil spátečku a nic. Pořád nesvítí. Je možné, že musí být nastartovaný motor? Nevím co s tím. Dále bych se chtěl zeptat jestli by mi nedělal problém, vyměnit přístrojovou desku z té mé 105 a dát tam přístrojovku ze 120, která vypadá stejně, jenom má navíc otáčkoměr. Myslím, že to zapojení bude stejné, jenom tam navíc budou drátky z toho otáčkoměru, které budu muset nějak zapojit nejspíš na indučku. Jak na to? PS: kdyby tu desku někdo měl naprodej, tak jsem zájemce. Děkuji za rady. |
Autor: | michalkatka [ 25.2.08, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Couvací světla |
Funky.F píše: Ahoj. Trápí mě problém, který bych chtěl vyřešit. Přestaly mi fungovat couvací světla. Mám Škodu 105L. Dneska jsem se na to díval a zjistil jsem, že u podvozku u převodovky se mi odpojil zelený drátek (který se používá na couvací světla). Tak jsem na to díval a dále jsem zjistil, že tam je více zelených drátků a dvě svorky, moc jsem tomu nedával pozornost, protože se mi zdálo, že jsou sice dvě, ale spojené. Tak jsem to zapojil, zapnul elektřinu, zařadil spátečku a nic. Pořád nesvítí. Je možné, že musí být nastartovaný motor? Nevím co s tím. spiatočky svietia iba pri zapnutom zapaľovaní, čiže pri bežiacom motore... |
Autor: | Funky.F [ 25.2.08, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já měl zapnutou jenom elektřinu, tzn. klíček byl pouze na stupni 1. Tak možná proto jsem mi nesvítily. Určitě to vyzkouším. |
Autor: | michalkatka [ 25.2.08, 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Funky.F píše: Já měl zapnutou jenom elektřinu, tzn. klíček byl pouze na stupni 1. Tak možná proto jsem mi nesvítily. Určitě to vyzkouším. kontrolky ti svietili? |
Autor: | Funky.F [ 25.2.08, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasně, ale motor nejel. |
Autor: | michalkatka [ 25.2.08, 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Funky.F píše: Jasně, ale motor nejel. tak to bude chyba niekde inde, odmeraj či máš pri zapnutom zapaľovaní napätie na tom spínači... a zapaľovanie bez bežiaceho motora nenechávaj dlho zapnuté - môže ti vybuchnúť indučka... ak teda nemáš Favo zapaľovanie. |
Autor: | Funky.F [ 25.2.08, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nene, škodu 105. Já to klidně přeměřím. Není problém. Může to být i pojistkou? |
Autor: | michalkatka [ 25.2.08, 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Funky.F píše: Nene, škodu 105. Já to klidně přeměřím. Není problém. Může to být i pojistkou? to by nešlo viacej vecí, ale už neviem presne čo je na tom okruhu... |
Autor: | Funky.F [ 25.2.08, 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jo. Já se na to podívám. Kdyby byl špatný ten spínač, tak dá se koupit a vyměnit? |
Autor: | cyz [ 25.2.08, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tom čidle jsou 2 kontakty a vedou tam dva dráty, připojené musí být obě (nekostří se to) tak najdi i ten druhý drátek, mel by pokud vím být vyvedený ze svazku někde zhruba před cívkou, zapoj je oba. Pojistkou to nebude, tohle všechno je na 2. pojistce a kdyby vyhořela tak ti nepojede asi tak 3/4 věcí na autě (to co je přes zapalování). |
Autor: | Šemik [ 25.2.08, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
K spnači na převodovce jdou celkem 3 zelené dráty, dva jsou v jednom fastonu a třetí je v druhém fastonu. Pojistkou by to mohlo být, ale to nefungovaly blikače, nedrželo by to volnoběh, nešel věták topení, stěrače atd... Zkus ty zelené dráty k sobě spojit a zapni zapalování. Když to bude svítít, vyměn spínač. Ty budíky - všechny přístrojovky jsou volně záměnné, jen budeš muset natáhnout přes auto drát od cívky, signálový na otáčkoměr. Jinak nic |
Autor: | Funky.F [ 26.2.08, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: K spnači na převodovce jdou celkem 3 zelené dráty, dva jsou v jednom fastonu a třetí je v druhém fastonu. Pojistkou by to mohlo být, ale to nefungovaly blikače, nedrželo by to volnoběh, nešel věták topení, stěrače atd... Zkus ty zelené dráty k sobě spojit a zapni zapalování. Když to bude svítít, vyměn spínač. Ty budíky - všechny přístrojovky jsou volně záměnné, jen budeš muset natáhnout přes auto drát od cívky, signálový na otáčkoměr. Jinak nic Dobrý nápad spojit ty dva dráty. To mě nenapadlo. Jinak díky, myslím, že to zvládnu. |
Autor: | Dawid130 [ 26.2.08, 12:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Funky.F píše: Šemik píše: K spnači na převodovce jdou celkem 3 zelené dráty, dva jsou v jednom fastonu a třetí je v druhém fastonu. Pojistkou by to mohlo být, ale to nefungovaly blikače, nedrželo by to volnoběh, nešel věták topení, stěrače atd... Zkus ty zelené dráty k sobě spojit a zapni zapalování. Když to bude svítít, vyměn spínač. Ty budíky - všechny přístrojovky jsou volně záměnné, jen budeš muset natáhnout přes auto drát od cívky, signálový na otáčkoměr. Jinak nic Dobrý nápad spojit ty dva dráty. To mě nenapadlo. Jinak díky, myslím, že to zvládnu. žárovky??? |
Autor: | Kachnis [ 26.2.08, 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
v nejhorsim pripade to muze byt samotnou prevodovkou, proste uz na ten spinac vevnitr nedosahne |
Autor: | michalkatka [ 26.2.08, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: v nejhorsim pripade to muze byt samotnou prevodovkou, proste uz na ten spinac vevnitr nedosahne v takom prípade možno použiť tenšiu podložku, alebo ak svietia stále hrubšiu... |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |