Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

OTACKOMER
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=9255
Stránka 1 z 2

Autor:  fert.j [ 25.2.08, 14:14 ]
Předmět příspěvku:  OTACKOMER

kdyz motor prekroci otacky cca 3500ot/min tak si rucicka zacne delat co chce lita i do 8000 a k 0 co s tim???uklidni se to kdyz se motor toci cca 5000ot/min diky za rady


pouze vecne poznamky diky

Autor:  Matthes [ 25.2.08, 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tyjo takovej starej (sluzebne) uzivatel a nenapise co je to za auto ... coz to treba dat do podpisu :)

Autor:  fert.j [ 25.2.08, 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Tyjo takovej starej (sluzebne) uzivatel a nenapise co je to za auto ... coz to treba dat do podpisu :)



tak kdyz jsem tak sluzebne starej tak urcite vis ze mam favo roku 1991 :D

Autor:  michalkatka [ 25.2.08, 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: OTACKOMER

fert.j píše:
kdyz motor prekroci otacky cca 3500ot/min tak si rucicka zacne delat co chce lita i do 8000 a k 0 co s tim???uklidni se to kdyz se motor toci cca 5000ot/min diky za rady


pouze vecne poznamky diky


rozober prečisti a zlož kontakty na prístrojovke, kostry pod ňou, a aj tie okolo indučky... ak to nepomôže budeme bádať ďalej...

Autor:  cyz [ 25.2.08, 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: OTACKOMER

Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou :oops:

Autor:  fert.j [ 25.2.08, 17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: OTACKOMER

cyz píše:
Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou :oops:



jsem elektrikar :D

Autor:  Kristensen [ 25.2.08, 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: OTACKOMER

fert.j píše:
cyz píše:
Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou :oops:



jsem elektrikar :D


Každej se může překouknout nebo splést neboj :wink:

Autor:  fert.j [ 25.2.08, 18:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: OTACKOMER

Kristensen píše:
fert.j píše:
cyz píše:
Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou :oops:



jsem elektrikar :D


Každej se může překouknout nebo splést neboj :wink:


ja vim delal sem si prdel zejtra na to kouknu

Autor:  Xxenon [ 25.2.08, 19:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: OTACKOMER

michalkatka píše:
fert.j píše:
kdyz motor prekroci otacky cca 3500ot/min tak si rucicka zacne delat co chce lita i do 8000 a k 0 co s tim???uklidni se to kdyz se motor toci cca 5000ot/min diky za rady


pouze vecne poznamky diky


rozober prečisti a zlož kontakty na prístrojovke, kostry pod ňou, a aj tie okolo indučky... ak to nepomôže budeme bádať ďalej...


U Favorita, nebude příčina tohoto druhu kmitání pravděpodobně přímo v otáčkoměru ale nechci předbíhat a počkám až co v něm nejdeš.

Autor:  deekay [ 23.3.08, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

mam podobny problem
do 5 tisic ide uplne plynule a potom zastane a skoci rovno az na 6 tisic. je to dost blbe pretoze neviem kolko mam otacok prave v pasme v ktorom je kriticke to vediet aby som ho nepretocil

ta ostra vacka taha o dost vyssie a velmi sa jej lubi vytacanie. uplne prestal ten nesurody divny zvuk okolo 5 tisic. teraz to znie uplne krasne bez nejakych zvlastnych "MotorSaRozpada" zvukov :D len ten tockomer no....

Autor:  Šemik [ 23.3.08, 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle mě dělalo, když mi u ETZ poněkud ohnila kostra.. :oops: Opravilo se to jejím oškrábáním a namazání vazelínou :)

Autor:  deekay [ 23.3.08, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Tohle mě dělalo, když mi u ETZ poněkud ohnila kostra.. :oops: Opravilo se to jejím oškrábáním a namazání vazelínou :)

ok skusim ;)
este ma napadlo: nemoze nestihat rozdelovac?
teda ze je vymlety (on ma trochu volu ale velmi malu, ale pri vysokych otackach to uz moze byt markantne)

Autor:  ventYl [ 23.3.08, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Šemik píše:
Tohle mě dělalo, když mi u ETZ poněkud ohnila kostra.. :oops: Opravilo se to jejím oškrábáním a namazání vazelínou :)

ok skusim ;)
este ma napadlo: nemoze nestihat rozdelovac?
teda ze je vymlety (on ma trochu volu ale velmi malu, ale pri vysokych otackach to uz moze byt markantne)


pri tak velkej rychlosti by malo klzanie po kontaktoch vyrabat tak velky valivy odpor, ze by mal byt rozdelovac konstantne na jednom konci pasma volnosti a nemal by poskakovat. jedine, zeby si ho mal moc vyvyklany na jednu stranu a to by ti nejako sarpalo do predstihu.

Autor:  deekay [ 23.3.08, 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
pri tak velkej rychlosti by malo klzanie po kontaktoch vyrabat tak velky valivy odpor, ze by mal byt rozdelovac konstantne na jednom konci pasma volnosti a nemal by poskakovat. jedine, zeby si ho mal moc vyvyklany na jednu stranu a to by ti nejako sarpalo do predstihu.

klzanie po kontaktoch? favo je bezkontakt :)

Autor:  ventYl [ 23.3.08, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
ventYl píše:
pri tak velkej rychlosti by malo klzanie po kontaktoch vyrabat tak velky valivy odpor, ze by mal byt rozdelovac konstantne na jednom konci pasma volnosti a nemal by poskakovat. jedine, zeby si ho mal moc vyvyklany na jednu stranu a to by ti nejako sarpalo do predstihu.

klzanie po kontaktoch? favo je bezkontakt :)


a palec v strede nemas? ci co, jak?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/