Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felicie 1,3 mono-cukání při ustálené rychlosti https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=9277 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Chalupník Milan [ 26.2.08, 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | Felicie 1,3 mono-cukání při ustálené rychlosti |
Při ustálené rychlosti (motor již dosáhl požadovaných otáček sešlápnutého plynu) se projevuje nepravidelný chod-vynechávání motoru. Pokud přidám plyn, motor přejde do pravidelného chodu, zvyšuje otáčky, až dosáhne znovu ustálení, začne cukat, pokud uberu plyn, motor přejde do pravidelného snižování otáček, až se ustálí a auto jede zase konstantní rychlostí, motor začne cukat (jde o střídání cukání zpět-vynechání a cukání vpřed-přidání). Závada se objevuje asi půl roku, není závislá na teplotě, vloni nové zapalovací kabely(dva byly vadné), svíčky před půl rokem, prostor škrtící klapky poměrně čistý.Pokud někoho něco napadá, mockrát díky. |
Autor: | slovacek.milos [ 26.2.08, 07:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Felicie 1,3 mono-cukání při ustálené rychlosti |
Chalupník Milan píše: Při ustálené rychlosti (motor již dosáhl požadovaných otáček sešlápnutého plynu) se projevuje nepravidelný chod-vynechávání motoru. Pokud přidám plyn, motor přejde do pravidelného chodu, zvyšuje otáčky, až dosáhne znovu ustálení, začne cukat, pokud uberu plyn, motor přejde do pravidelného snižování otáček, až se ustálí a auto jede zase konstantní rychlostí, motor začne cukat (jde o střídání cukání zpět-vynechání a cukání vpřed-přidání). Závada se objevuje asi půl roku, není závislá na teplotě, vloni nové zapalovací kabely(dva byly vadné), svíčky před půl rokem, prostor škrtící klapky poměrně čistý.Pokud někoho něco napadá, mockrát díky. a co třeba rozdělovač, jak je nastavený, co palec nelítá, a pak nahlas odpory v palci, odpory ve vn kabelech v kiloohmech , odtrhy na svíčkách, pokud přidáš měníš přeskovový odpor na svíčce a jak se dostaneš do režimu jízda jiskra ti lítá kde se ji zachce miloš |
Autor: | Chalupník Milan [ 26.2.08, 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Problém vyřešen, opravdu lítal palec. Kdo by to byl řekl, byl tam rok a dva měsíce, originál magneton z cihlové hmoty, drážka v unášecí hřídeli vymlela v plastovém výstupku vůli, teď jsem koupil jakýsi neoriginál z černé hmoty, prý je trvanlivější. Díky moc. |
Autor: | forgonati [ 31.5.08, 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim, ja mam Favorit BMM, a mam presne ten isty problem ako mila. Ten isty. Skontroloval som palec, nelieta. Skontroloval som VN kabely, su v poriadku. Najkratsi okolo 4 Kohm, najdlhsi okolo 9 Kohm. Podla mna to je v poriadku. Co by mohlo byt problem??? |
Autor: | Jarda S. [ 31.5.08, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
svíčky |
Autor: | slovacek.milos [ 1.6.08, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: svíčky svíčky na 16 ku klíč to je taky problém při montáži se snadno poláme izolátor, a pak značky brisk a padělek Bosch cuká škube k ničemu nejlépe NGK nebo champiomn platinum miloš |
Autor: | forgonati [ 2.6.08, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Problem vyrieseny, boli to sviecky Este jedna otazka. Nedavno bola znizena hlava o 0,8cm. Motor je 135, no teraz uz 136 kvoli vacsiu kompresiu. Musim vymenit sviecky? Teraz pouzivam Brisk D17YC. Ale na 136 motor sa doporucuje studenejsia D15YC. Pri BMM treba nieco prenastavovat? |
Autor: | michalkatka [ 2.6.08, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
forgonati píše: Problem vyrieseny, boli to sviecky Este jedna otazka. Nedavno bola znizena hlava o 0,8cm. Motor je 135, no teraz uz 136 kvoli vacsiu kompresiu. Musim vymenit sviecky? Teraz pouzivam Brisk D17YC. Ale na 136 motor sa doporucuje studenejsia D15YC. Pri BMM treba nieco prenastavovat? nemusíš robiť nič, možno by to chcelo skúsiť jednotku 136B, ale nemá to moc význam nakoľko vačku máš 135B... tie sviečky kôli kompresii používať môžeš... |
Autor: | forgonati [ 2.6.08, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
No teraz to nerozumiem. Vacka 135? Ja som vedel tak, ze 136 je identicky s motorom 135, len 135 má vyrez v pieste... Tak mozem vymenit sviecky za studenejsiu, a to je vsetko? |
Autor: | Neex [ 2.6.08, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
forgonati píše: No teraz to nerozumiem. Vacka 135? Ja som vedel tak, ze 136 je identicky s motorom 135, len 135 má vyrez v pieste... Tak mozem vymenit sviecky za studenejsiu, a to je vsetko? Tohle se týká karburátoru tam je rozdíl mezi 135 a 136 jen v pístech. Vačku 135, 136 a 135B (40 kW BMM) stejnou mají ale tím že jsi hlavu snížil jsi z toho 136B (50 kW BMM) neudělal. Aby jsi dosáhnul výkonu 50 kW musel bys vačku vyměnit za 254°/254° která patří do 136B a vyměnit řídící jednotku a myslím že i vstřikovač ale tím si teď nejsem jistej jestli je nutný měnit i vstřikovač nebo ne. |
Autor: | forgonati [ 3.6.08, 04:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, rozumiem, dakujem za odpovede. Ale ja ani nepotrebujem 50KW motor. Hlava bola znizena len z dovodu, ze bola zdeformovana. Takze ja by som chcel vediet, ci to, ze som zvysil kompresny pomer, ma vplyv na chod motoru? Netreba nieco vymenit, alebo nieco? Napr. riadiacu jednotku? Ci moze ostat vsetko, tak ako je? |
Autor: | michalkatka [ 3.6.08, 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
forgonati píše: Aha, rozumiem, dakujem za odpovede. Ale ja ani nepotrebujem 50KW motor. Hlava bola znizena len z dovodu, ze bola zdeformovana. Takze ja by som chcel vediet, ci to, ze som zvysil kompresny pomer, ma vplyv na chod motoru? Netreba nieco vymenit, alebo nieco? Napr. riadiacu jednotku? Ci moze ostat vsetko, tak ako je? nechaj všetko tak ako je, akurát môžeš (ale nemusíš) vymeniť tie sviečky... |
Autor: | forgonati [ 3.6.08, 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem! |
Autor: | Neex [ 3.6.08, 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to pak jo... já myslel že si z toho chtěl snížením hlavy udělat 50 kW V tom případě ty svíčky zkus a uvidíš... pak se na ně mrkni jak se budou opalovat a jestli budou vypadat dobře tak je tam nech. |
Autor: | DRYVER [ 3.6.08, 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
forgonati píše: bola znizena hlava o 0,8cm. To mas vazne o tolik snizenou hlavu, nebo ses jen upsal?? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |