Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

brisk ytrium
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=9886
Stránka 1 z 2

Autor:  slovacek.milos [ 27.3.08, 16:59 ]
Předmět příspěvku:  brisk ytrium

jsem tu nedávno psal že brisk dělá nové svíčky ytrium za velmi dobrou cenu tak nic moc za dva měsíce mi pani volala že motor cuká a nemohla vyjet kopec za kyjovem, na druhém válci totálně odešla už jsou v popelnici a NGK miloš

Autor:  Šemik [ 27.3.08, 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

Na Favoritu?

Proč vlastně fávo nemá rádo BRISK? Už se to tu párkrát psalo že BRISK Favorit nerad. Já BRISK mám jak na 120, tak na 136 a na ní zatím zcela v pořádku, ale je to tam tam měsíc.. U 120 nikdy problém nebyl.

Autor:  Neex [ 27.3.08, 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Na Favoritu?

Proč vlastně fávo nemá rádo BRISK? Už se to tu párkrát psalo že BRISK Favorit nerad. Já BRISK mám jak na 120, tak na 136 a na ní zatím zcela v pořádku, ale je to tam tam měsíc.. U 120 nikdy problém nebyl.


Já ti nevím, ale mě fačko jezdí na Brisk už 6 let (klasika D17YC)... po 15 tis. km výměna a nikdy nebyl problém. Ale taky jsem slyšel že někdo má s nimi ve fáčku problémy...

Autor:  Vít [ 27.3.08, 17:10 ]
Předmět příspěvku: 

taky mám BRISK, byly tam už když jsem auto koupil (avšak blbé, D14YC do 136 nepatří), auto mám pomalu 4 roky a jiné než brisk nedávám, jede to s nimi dobře, jsem spokojený, akorát mě štve, že jejich životnost je někde mezi 10-15 tisíc, ani ne tak kvůli nákladům, ale že se s tím musí počítat, v úterý jsem si zrovna kupoval další sadu. Ty problémy, co s nimi lidi mají bych tipoval spíše na blbou funkci něčeho dalšího.

Autor:  Šemik [ 27.3.08, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

A jakou životnost bys očekával? :wink: Já je měním pro jistotu automaticky po 10 000km, tedy v době kdy ještě v pořádku fungují. :)

Autor:  Vít [ 27.3.08, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

líbilo by se mi, kdybych je tam dal a za 50 tisíc vyměnil, klidně za odpovídajícím způsobem vyšší cenu... kdo se s tím má furt srát, případně čekat, kdy to začne jet jak htp... mě prostě svíčky měnit nebaví

Autor:  slovacek.milos [ 27.3.08, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

kdo ví třeba je brisk už taky čína, jediná svíčka která se snad nikdy nepokazila a vydrží je brisk platinum co se dává na MPi, prostě co jsem dával brisk byly pořád problémy s cukáním, co jsem přešel na NGK je klid , ta baba jezdila dva měsíce v pohodě právě si to auto brala výdrž svíčky dva měsíce no fuj tajbl miloš

Autor:  Ondras83 [ 27.3.08, 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

nám ve favoritu (lpg-136 karbec) jezděj jenom Brisky, kámošoj v MPI jezděj v pohodě Brisky, já sem zrovna ve fildě včera vyměnil brisky (asi 7 tis najeto) za jetý bošky (vyndal sem je z Xsary a zjistim, že sou stejný jak felda BMM co dáváme na LPG-FR7DC+) a přestala cukat mrška jedna a začala táhnout od spoda...takže mý fildě taky Brisky moc nechutnaj :D....

Autor:  Ondras83 [ 27.3.08, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

jo a miloši, dáváš ty NGKčka i na LPG ??...a jakej to je vlastně typ ?? :D díky

Autor:  slovacek.milos [ 27.3.08, 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
jo a miloši, dáváš ty NGKčka i na LPG ??...a jakej to je vlastně typ ?? :D díky


dávám, no typ neřeším přijdu a řeknu co chci najde v katalogu když nemá do druhého dne objedná když tak nastavím odtrh na 0.5 mm, no pronás mechaniky řeš nějakou svíčku od toho je výzkumák miloš

Autor:  wordy [ 27.3.08, 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Dobrá otázka, aké NGKčka na LPG do favorita s karburátorom? ??...

Autor:  deekay [ 27.3.08, 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

wordy píše:
Dobrá otázka, aké NGKčka na LPG do favorita s karburátorom? ??...

no predsa tie spravne :lol:

Autor:  cyz [ 28.3.08, 00:44 ]
Předmět příspěvku: 

Vít, Šemik: To je právě ten problém - životnost....Fávo má předepsaný interval výměny svíček 30 000km což znamená že by to měly vydržet všechny předepsané svíčky (pokud není problém např. v podpálených sedlech, špatné stírací kroužky,....) ale řekl bych že u takto starých aut to bývá minimálně jeden z těchto problémů, prostě pokud motor pálí olej a nemá tlaky tak tam odchází všechny svíčky. Akorát to nechápu u těch NGK - že Miloš píše že s nima nikdy neměl problémy, asi jsou mimořádně kvalitní....já zatím mám prvních 15 000km na Brisk DR15TC bez jediného problému, zítra je asi vytáhnu a podívám se.

Autor:  deekay [ 28.3.08, 00:48 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Vít, Šemik: To je právě ten problém - životnost....Fávo má předepsaný interval výměny svíček 30 000km což znamená že by to měly vydržet všechny předepsané svíčky (pokud není problém např. v podpálených sedlech, špatné stírací kroužky,....) ale řekl bych že u takto starých aut to bývá minimálně jeden z těchto problémů, prostě pokud motor pálí olej a nemá tlaky tak tam odchází všechny svíčky. Akorát to nechápu u těch NGK - že Miloš píše že s nima nikdy neměl problémy, asi jsou mimořádně kvalitní....já zatím mám prvních 15 000km na Brisk DR15TC bez jediného problému, zítra je asi vytáhnu a podívám se.

no s tym problemom s motorom neviem....
kompresne tlaky mam uplne ok, olej nepali, rozobraty motor si videl... a napriek tomu mi po cca 7 tisic zacnu blbnut sviecky, na 3, 2 valce a pod, ked sa trochu zohreju tak uz ok. ked su nove, no problem
kable nove, nova cievka na rozdelovaci. podla mna to je na fave nie ze bezne, ale normalne

Autor:  Neex [ 28.3.08, 01:05 ]
Předmět příspěvku: 

Je fakt ten že jednou jsem to přetáhl a nechal je tam 22 tis. km a houby se stalo... svíčky vypadaly jako by tam byly jen pár tis. km a problémy taky nebyly. Takže bych tomu výměnnému intervalu svíček a kilometrovým proběhu Brisk Super i věřil.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/