Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Rozdelovač 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: Rozdelovač
p20k píše:
Kabely mají 7,5kohm. Já myslel, že se sníženým odporem mají pár ohmů :) . A když tam dám palec s tím odporem 5kohmů ten co by tam měl být tak to bude zapalovat dobře?


pozor neříkám všechny kabely 7,5 kohm... je to rozpětí 4-7 kohm podle délky kabelu.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


24.1.08, 17:09
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek Re: Rozdelovač
Neex píše:
p20k píše:
Kabely mají 7,5kohm. Já myslel, že se sníženým odporem mají pár ohmů :) . A když tam dám palec s tím odporem 5kohmů ten co by tam měl být tak to bude zapalovat dobře?


pozor neříkám všechny kabely 7,5 kohm... je to rozpětí 4-7 kohm podle délky kabelu.


Já jsem měřil ten nejdelší. Jsou tam kabely Tesla (modrý) na krabici je psaný do roku 92 pro karburátor.
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 87#results

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


24.1.08, 17:51
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: Rozdelovač
p20k píše:
Já jsem měřil ten nejdelší. Jsou tam kabely Tesla (modrý) na krabici je psaný do roku 92 pro karburátor.
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 87#results


podívej se do knížky od cedrycha tam je to všechno dobře vysvětlené a pochopíš to líp... já to píšu podle sebe z hlavy a nerad bych se v něčem seknul :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


24.1.08, 17:58
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Rozdelovač
Butch píše:
no mi to spise kolisa otacky pri volnobehu ...zitra stim jedu na bohatost a predstih ....kdyby to bylo porat stejne tak bych si pujcil od znameho druhy rozdelovač . a chtel bych se zeptat jeste na civku indukčni a tu krabičku co do ni vedou ty dratky z rozdelovače ....nemuze to byt tim ? opakuju ze pri volnobehu nepravidelny chod +-100 otacek kolisani


Když to pojede na seřízení,tak ti mechanik řekne čím to j....Tak že počkej,co ti řekne seřizovač....Muže to bejt zrovna tak karburátor jako rozdělovač....Obě věci pracují pospolu. :wink:


24.1.08, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Rozdelovač
:!: :!: :!:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.1.08, 19:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Rozdelovač
inak: snáď to prečítate... :?


Obrázek
Obrázek
Obrázek

a po modernizácii 92

Obrázek
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.1.08, 19:58
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
jen doplním že co se zapalovacích kabelů týká tak jsou pro karburátor 3 typy... do roku 90... od roku 90 do 7.92 a od 8.92 do konce výroby karburátorového typu.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


24.1.08, 20:05
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Neex píše:
jen doplním že co se zapalovacích kabelů týká tak jsou pro karburátor 3 typy... do roku 90... od roku 90 do 7.92 a od 8.92 do konce výroby karburátorového typu.


Děkuji ta dokumentace pomohla :) takže to mám dobře. Přeměřil jsem všechny kabely a maximum je 7,5kohmu, takže to je bez odporu.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


25.1.08, 13:29
Profil

Příspěvky: 53
Bydliště: cz
Příspěvek 
p20k píše:
Neex píše:
jen doplním že co se zapalovacích kabelů týká tak jsou pro karburátor 3 typy... do roku 90... od roku 90 do 7.92 a od 8.92 do konce výroby karburátorového typu.


Děkuji ta dokumentace pomohla :) takže to mám dobře. Přeměřil jsem všechny kabely a maximum je 7,5kohmu, takže to je bez odporu.


Jak je správně uvedeno v přiložené tabulce o několik odpovědí výše, hodnota odporu pohybující se v hodnotách KOhm jednotlivých VN kabelů a palci rozdělovače dle modelových roku výroby má vliv pouze na stupeň odrušení vozu, nikoli však na chod motoru a hodnotu VN napětí při přeskoku svíčce. Úbytek vysokého napětí na zapalovacích kabelech při hodnotách odporu 7 KOhm nebo 20 kOhm i 40 KOhm je při 15 KV naprosto zanedbatelný. Podstatně důležitější pro chod an výkon motoru jsou izolační schopnosti jednotlivých prvků VN systému a hodnoty odstředivé a podtlakové regulace rozdělovače v celém rozsahu otaček motoru od základu až do 4000.

_________________
Xxenon


25.1.08, 23:11
Profil

Příspěvky: 31
Příspěvek 
potrebujem vymenit palec rozdelovača na 1,3 BMM kde je palec prilepený a prosím o radu ako ho vyberiem aby som mohol vymeniť za druhý?


13.9.08, 11:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tild píše:
potrebujem vymenit palec rozdelovača na 1,3 BMM kde je palec prilepený a prosím o radu ako ho vyberiem aby som mohol vymeniť za druhý?


treba použiť silu, ak nebol dlhšie dávaný tole tak tam trocha prischol...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.9.08, 21:39
Profil

Příspěvky: 31
Příspěvek 
ten palec je tam prilepeny lepidlom to je od vyrobcu ako doje ???


14.9.08, 09:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tild píše:
ten palec je tam prilepeny lepidlom to je od vyrobcu ako doje ???


neviem, ale myslím že nieje lepený, niekedy to ide ťažšie, ale vždy sa to dá...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.9.08, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak ja zkusim trochu od tematu...ale nebudu zakladat novy...mame favo..rok 93 klasika karbec slabsi verze 135... a nejede a nejede...oproti jinym favoritum...proste liny jak vix...ted to bylo na emisich ..tam stahnout to slo bez problemu..ale motor proste jde na volnobeh nic moc...zlehka kolisaji otacky...pan nam rekl ze vidi problem v zaopalovani...tak sme dali jinej rozdelovac z auta ktere jezdilo dobre...ale porad tosame...karbec taky zkousen uz driv..porad stejne...motor jinak v tahu necuka...jde dobre..ale je to liny proste...dale co ale vim tak uz dosti fouka pres kliku..muj nazor teda je ze zmerit tlaky..nemeli sme ale jak...ma nekdo nejaky napad..ja jinak osobne myslim ze na tech rozdelovacich bude problem v regulaci predstihu...mechanicke opotrebeni..ale nevim..nikdy sem nezkoumal..


14.9.08, 15:31
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Zkontroluj předstih stroboskopem, zda odpovídá předepsanému grafu. Pokud ne, chce to opravit/upravit pružinky, respektive podtlak.


14.9.08, 19:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz