Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Nejčastější závada na HTP 1.2 ?! 
Autor Zpráva
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Tak to je hustotka...Otázka je,jestli je to jenom tento kus (vada materiálu, nevhodné zacházení od majitele...) Nebo je ten tříválec tak extra nepovedený. Kolik to mělo najeto cca?

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


28.1.08, 11:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je z toho biolihu :lol: :lol: někde musí bejt ty kytičky znát :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.1.08, 18:15
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Sadra17 píše:
to je z toho biolihu :lol: :lol: někde musí bejt ty kytičky znát :lol:


nojo ono naučit se chlastat není žádná sranda a ani autám se to nevyhýbá :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


28.1.08, 18:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Co se stane s potkanem když vynechá jeden válec? Zdechne...zrovna v sobotu jsem se s tím bavil s jedním muzikantem co dělá vedoucího prodejny auta. Taky říkal že je to častá závada na HTP a že HTP prostě na 2 válce nejede....nepěkná představa. Když si vzpomenu jak mi jednou někdy kolem 4-5 hodiny ráno při překonávání mini-pohoří Chřiby s nákladem asi půl tuny začal stávkovat válec...Forman se docela držel a projel to, ale s tímhle bych byl asi v pr....


28.1.08, 18:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Otec tento týden vyměnil 105ku za Opel Agila 1.0, mimochodem taky tříválec, tak doufám že to bude trochu kvalitnější. Jinak pro seniory moc fajne autíčko, zevnitř to vypadá mnohem větší než zvenku, ale ten zvuk motoru je hroznej.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


28.1.08, 19:43
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
FerdikF píše:
Otec tento týden vyměnil 105ku za Opel Agila 1.0, mimochodem taky tříválec, tak doufám že to bude trochu kvalitnější. Jinak pro seniory moc fajne autíčko, zevnitř to vypadá mnohem větší než zvenku, ale ten zvuk motoru je hroznej.


Agila jezis marja :lol: Hlavne s ni nezkousej losi test :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.1.08, 19:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jeje, jen jestli udelal dobre.. :roll: 105 jiste spolehlivejsi a provozne levnejsi

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.1.08, 19:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
V té Agile by měl být Ecotec 1,0 12V, to jsou pokud vím docela dobré motory, akorát to moc nejede...kámoška jezdí s Corsou s tímhle motorem, 140 to vytáhne ale naštěstí tam není otáčkoměr, docela by mě zajímalo kolik by ukázal, motor má při té rychlosti zvuk jako kdyby se měl rozletět na několik kusů :D


28.1.08, 20:04
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
cyz píše:
V té Agile by měl být Ecotec 1,0 12V, to jsou pokud vím docela dobré motory, akorát to moc nejede...kámoška jezdí s Corsou s tímhle motorem, 140 to vytáhne ale naštěstí tam není otáčkoměr, docela by mě zajímalo kolik by ukázal, motor má při té rychlosti zvuk jako kdyby se měl rozletět na několik kusů :D


Je to zase 3 hrnek, ale lepjeji zpracovany nez htp. Ma 50kW z obsahu 1l. Ne 40kW z 1,2 :sick:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.1.08, 20:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Matthes píše:
FerdikF píše:
Otec tento týden vyměnil 105ku za Opel Agila 1.0, mimochodem taky tříválec, tak doufám že to bude trochu kvalitnější. Jinak pro seniory moc fajne autíčko, zevnitř to vypadá mnohem větší než zvenku, ale ten zvuk motoru je hroznej.


Agila jezis marja :lol: Hlavne s ni nezkousej losi test :)


Otec je kliďas a co jsem s tím kousel jel, tak podvozek je docela solidní.

re šemik:
Tak ta Agila je půl roku stará a má najeto 3500 km, takže mu to při těch jeho 8tis ročně vydrží dost dlouho.
105 to měla za sebou, motor skoro 200tis bez generálky, už to vůbec netahalo, čtyřka se dávala jen z kopce
:D .

re cyz:
Agila je oproti 105 letadlo, tahá to podobně jako můj forman. Motor má fakt divnej zvuk :D

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


28.1.08, 20:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Matthes píše:
cyz píše:
V té Agile by měl být Ecotec 1,0 12V, to jsou pokud vím docela dobré motory, akorát to moc nejede...kámoška jezdí s Corsou s tímhle motorem, 140 to vytáhne ale naštěstí tam není otáčkoměr, docela by mě zajímalo kolik by ukázal, motor má při té rychlosti zvuk jako kdyby se měl rozletět na několik kusů :D


Je to zase 3 hrnek, ale lepjeji zpracovany nez htp. Ma 50kW z obsahu 1l. Ne 40kW z 1,2 :sick:


Myslím, že ta litrovka má 44kw, jako bonus rozvod řetězem

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


28.1.08, 20:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak ta kámoška má starší typ, myslím 38 nebo 40kW, ale to auto je lehké. Živé to docela je, protože má hodně lehký převod. Zrychlení od těch 80 do 100 má i lepší než ten Forman, nad 100 už ztrácí, motor v těch otáčkách už ztrácí Mk a je pomalejší, stabilně se s tím nedá jet víc než 120.


28.1.08, 21:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
cyz píše:
Tak ta kámoška má starší typ, myslím 38 nebo 40kW, ale to auto je lehké. Živé to docela je, protože má hodně lehký převod. Zrychlení od těch 80 do 100 má i lepší než ten Forman, nad 100 už ztrácí, motor v těch otáčkách už ztrácí Mk a je pomalejší, stabilně se s tím nedá jet víc než 120.


Ona taky ta krabička bude mít větší odpor vzduchu a hlavně to bude dost náchylný na boční vítr, ale jak říkám pro seniory ideální auto.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


29.1.08, 07:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Když se tu tak bavíte o tom počtu válců, na které se dá jezdit, tak s Plynovkou (firemní vrak - Renault Rapid 1,4 r.v.1987) jsem jednou jel na dva válce - to když mu odešla svíčka a při zjišťování, co je špatně, jsem přehodil kabely křížem a zapomněl na to... :lol:
A jelo to - sice ne nějak ochotně, ale když toho trabanta člověk trochu vytočil, tak to i táhlo :)
Nejhorší ale byla poslední jízda předtím, než jsem tam dal ETZ z Favorita (kontakty do rozdělovače Ducellier jsem nesehnal) - musel jsem na volnoběh držet alespoň 2500 otáček, jinak to chcíplo a jel jsem z práce z Radotína domů do Košíř (13Km po Praze) stylem když ostatní neuhnou, jejich chyba :roll: No, byla to hrozná jízda, naštěstí jsem měl zelenou vlnu, takže jsem porušoval jenom přednosti na křižovatkách :oops:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


29.1.08, 09:04
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. :sick: :P Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu :D :lol: :lol: :lol:při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... :lol: :D Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct :roll: :) :wink: Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to. :wink:


31.1.08, 18:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz