Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: poviem ti asi takto, ak ti tento motor dobre šlape nechaj ho tak a urob si druhý, potom prehodiš a keď sa niečo poserie tak ho vymeniš nazad....
tento slape super, takze mam zohnat aj spodok?? co potom na STk?
a dalsia vec, naco mat 2 motory? o tomto viem co v akom je stave, preco riskovat kupu dalsieho ktory sa vysype??
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.1.08, 22:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
sleduju bedlivě debatu...taktéž mám tyto ambice ale jsem poněkud nerozhodný...stejně jak deekay...ale nezavrhuju druhý motor, sic investice navíc+ilegalita ale zadní vrátka otevřená.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
28.1.08, 00:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
nj ale je to risk s tym druhym motorom
podla mna ked sa vysype spodok, tak sa spravi GO, ked sa posere hlava, da sa povodna, co sa moze na samotnom bloku pokazit?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.1.08, 00:25 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vysvetli mi co je ilegalne ked menis motor co je rovnakeho typu(nerozlisuje sa 135 a 136). Motor sa stal po vstupe do EU nahradny diel... Pre pokoj na dusi mozes zajst na DI a tam ti cislo vyskrtnu z techicaku. Toto mi povedali na STK ked som tam bol naposledy (oktober).
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.1.08, 00:38 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
ilegální je asi to že neseženu 742.136 takže vzadu bude bydlet fáčkový nebo feldový motor. Mám rapida. A Deekay se bojí stavu v jakém motor bude.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
28.1.08, 00:47 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Radic píše: ilegální je asi to že neseženu 742.136 takže vzadu bude bydlet fáčkový nebo feldový motor. Mám rapida. A Deekay se bojí stavu v jakém motor bude.
742 je jasna, to stebou suhlasim a sucitim, ale deekay ma favo, a tam moze pouzit aj feldu (potrebuje ale trocha upravit) a neda sa to rozpoznat.
Inak by som sa nebal ze Gemmini to odflakne... takze bezpredmetna uvaha
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.1.08, 01:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
kwiko píše: Radic píše: ilegální je asi to že neseženu 742.136 takže vzadu bude bydlet fáčkový nebo feldový motor. Mám rapida. A Deekay se bojí stavu v jakém motor bude. 742 je jasna, to stebou suhlasim a sucitim, ale deekay ma favo, a tam moze pouzit aj feldu (potrebuje ale trocha upravit) a neda sa to rozpoznat. Inak by som sa nebal ze Gemmini to odflakne... takze bezpredmetna uvaha
ne ne, zle si pochopil ja sa bojim ze keby som si zaobstaral dalsi motor a ten budem upravovat a potom vymenim tak neviem v akom stave zozenem ten dalsi motor
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.1.08, 01:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ideálne by bolo zohnať si rovno 136ku a môžeš ho do skrutky rozobrať (za asistencie geminiho), a všetky vôle a opotrebenie zmerať, a hlavne by si mal čas, nakoľko keby si rozhodil tvoj motor tak auto odstavíš a je nepojazdné, ja mám teraz celé druhé auto a to budem tak pomaly robiť...
a čo sa STK týka urobíš výmaz čísla motora (50skk kolok) a musí ti sedieť akurát typ 781.13x...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.1.08, 08:37 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
vidim to asi takto:
-upravi sa hlava, a zarovna (nie znizi)
-nasadi sa upravena vacka
vyskusa sa, ked to bude znesitelne tak to necham nachvilu takto
ked to bude blbe, pockam a nasetrim na GO spodku + piestna sada 136
inac to asi nepojde,
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.1.08, 13:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
je ma do toho prd, ale nieje škoda rozoberať dobrý motor?
(mám čo kecať keď som urobil to isté )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.1.08, 13:39 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: je ma do toho prd, ale nieje škoda rozoberať dobrý motor? (mám čo kecať keď som urobil to isté )
peniaze....
myslim ze ked vymenim hlavu a vacku tak to nebude az take strasne, ved sa to bezne robi
edit: a naco mi bude dalsi motor v garazi? na okrasu?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.1.08, 13:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: myslim ze ked vymenim hlavu a vacku tak to nebude az take strasne, ved sa to bezne robi
edit: a naco mi bude dalsi motor v garazi? na okrasu?
ako rezervu, ale máš pravdu.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.1.08, 13:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: deekay píše: myslim ze ked vymenim hlavu a vacku tak to nebude az take strasne, ved sa to bezne robi
edit: a naco mi bude dalsi motor v garazi? na okrasu? ako rezervu, ale máš pravdu.
je to těžký rozhodnutí, ale já bych to taky řešil jako michal...jezdit s pojizdnym autem a v garáži si stavět 136...pak to přehodit, udělat potřebnou administrativu a jezdit...no a když dejme tomu po 15 000 nebo víc bude 136 šlapat dobře tak tu 135 prodat na vrakáč....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.1.08, 20:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: je to těžký rozhodnutí, ale já bych to taky řešil jako michal...jezdit s pojizdnym autem a v garáži si stavět 136...pak to přehodit, udělat potřebnou administrativu a jezdit...no a když dejme tomu po 15 000 nebo víc bude 136 šlapat dobře tak tu 135 prodat na vrakáč....
dobrý Favo motor sa dá pedať v pohode, je po nich dosť veľký dopyt...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.1.08, 21:12 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Podle mě je nejednoduší řešení na 135 motoru snížit hlavu o 0,8 -1 mm, nastavit větší předstih, poštěkovat karburátor a bude z toho plnohodnotná 136. Teda v tom případě že ten 135 motor je vcajku, dejme tomu má najeto tak do 140000km, pak by tohle snížení nemělo mít vliv na životnost motoru. Ještě bych dal pří té příležitosti nové simerinky na vodítka a nový solidní olej. Takhle úprava, dle mého názoru, stojí za to, bude to znát na výkonu. Rozhodně, pokud to není jinak nutný, bych neutrácel prachy za další motor a nekomplikoval to vyndáváním motoru z auta, nebo jiným číslem apod.
|
29.1.08, 09:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|