Nejčastější závada na HTP 1.2 ?!
Autor |
Zpráva |
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Tak to je hustotka...Otázka je,jestli je to jenom tento kus (vada materiálu, nevhodné zacházení od majitele...) Nebo je ten tříválec tak extra nepovedený. Kolik to mělo najeto cca?
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
28.1.08, 11:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je z toho biolihu někde musí bejt ty kytičky znát
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.1.08, 18:15 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
Sadra17 píše: to je z toho biolihu někde musí bejt ty kytičky znát
nojo ono naučit se chlastat není žádná sranda a ani autám se to nevyhýbá
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
28.1.08, 18:19 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Co se stane s potkanem když vynechá jeden válec? Zdechne...zrovna v sobotu jsem se s tím bavil s jedním muzikantem co dělá vedoucího prodejny auta. Taky říkal že je to častá závada na HTP a že HTP prostě na 2 válce nejede....nepěkná představa. Když si vzpomenu jak mi jednou někdy kolem 4-5 hodiny ráno při překonávání mini-pohoří Chřiby s nákladem asi půl tuny začal stávkovat válec...Forman se docela držel a projel to, ale s tímhle bych byl asi v pr....
|
28.1.08, 18:23 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Otec tento týden vyměnil 105ku za Opel Agila 1.0, mimochodem taky tříválec, tak doufám že to bude trochu kvalitnější. Jinak pro seniory moc fajne autíčko, zevnitř to vypadá mnohem větší než zvenku, ale ten zvuk motoru je hroznej.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
28.1.08, 19:43 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
FerdikF píše: Otec tento týden vyměnil 105ku za Opel Agila 1.0, mimochodem taky tříválec, tak doufám že to bude trochu kvalitnější. Jinak pro seniory moc fajne autíčko, zevnitř to vypadá mnohem větší než zvenku, ale ten zvuk motoru je hroznej.
Agila jezis marja Hlavne s ni nezkousej losi test
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.1.08, 19:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jeje, jen jestli udelal dobre.. 105 jiste spolehlivejsi a provozne levnejsi
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.1.08, 19:49 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
V té Agile by měl být Ecotec 1,0 12V, to jsou pokud vím docela dobré motory, akorát to moc nejede...kámoška jezdí s Corsou s tímhle motorem, 140 to vytáhne ale naštěstí tam není otáčkoměr, docela by mě zajímalo kolik by ukázal, motor má při té rychlosti zvuk jako kdyby se měl rozletět na několik kusů
|
28.1.08, 20:04 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cyz píše: V té Agile by měl být Ecotec 1,0 12V, to jsou pokud vím docela dobré motory, akorát to moc nejede...kámoška jezdí s Corsou s tímhle motorem, 140 to vytáhne ale naštěstí tam není otáčkoměr, docela by mě zajímalo kolik by ukázal, motor má při té rychlosti zvuk jako kdyby se měl rozletět na několik kusů
Je to zase 3 hrnek, ale lepjeji zpracovany nez htp. Ma 50kW z obsahu 1l. Ne 40kW z 1,2
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.1.08, 20:12 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Matthes píše: FerdikF píše: Otec tento týden vyměnil 105ku za Opel Agila 1.0, mimochodem taky tříválec, tak doufám že to bude trochu kvalitnější. Jinak pro seniory moc fajne autíčko, zevnitř to vypadá mnohem větší než zvenku, ale ten zvuk motoru je hroznej. Agila jezis marja Hlavne s ni nezkousej losi test
Otec je kliďas a co jsem s tím kousel jel, tak podvozek je docela solidní.
re šemik:
Tak ta Agila je půl roku stará a má najeto 3500 km, takže mu to při těch jeho 8tis ročně vydrží dost dlouho.
105 to měla za sebou, motor skoro 200tis bez generálky, už to vůbec netahalo, čtyřka se dávala jen z kopce
.
re cyz:
Agila je oproti 105 letadlo, tahá to podobně jako můj forman. Motor má fakt divnej zvuk
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
28.1.08, 20:17 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Matthes píše: cyz píše: V té Agile by měl být Ecotec 1,0 12V, to jsou pokud vím docela dobré motory, akorát to moc nejede...kámoška jezdí s Corsou s tímhle motorem, 140 to vytáhne ale naštěstí tam není otáčkoměr, docela by mě zajímalo kolik by ukázal, motor má při té rychlosti zvuk jako kdyby se měl rozletět na několik kusů Je to zase 3 hrnek, ale lepjeji zpracovany nez htp. Ma 50kW z obsahu 1l. Ne 40kW z 1,2
Myslím, že ta litrovka má 44kw, jako bonus rozvod řetězem
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
28.1.08, 20:18 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak ta kámoška má starší typ, myslím 38 nebo 40kW, ale to auto je lehké. Živé to docela je, protože má hodně lehký převod. Zrychlení od těch 80 do 100 má i lepší než ten Forman, nad 100 už ztrácí, motor v těch otáčkách už ztrácí Mk a je pomalejší, stabilně se s tím nedá jet víc než 120.
|
28.1.08, 21:04 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
cyz píše: Tak ta kámoška má starší typ, myslím 38 nebo 40kW, ale to auto je lehké. Živé to docela je, protože má hodně lehký převod. Zrychlení od těch 80 do 100 má i lepší než ten Forman, nad 100 už ztrácí, motor v těch otáčkách už ztrácí Mk a je pomalejší, stabilně se s tím nedá jet víc než 120.
Ona taky ta krabička bude mít větší odpor vzduchu a hlavně to bude dost náchylný na boční vítr, ale jak říkám pro seniory ideální auto.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
29.1.08, 07:20 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Když se tu tak bavíte o tom počtu válců, na které se dá jezdit, tak s Plynovkou (firemní vrak - Renault Rapid 1,4 r.v.1987) jsem jednou jel na dva válce - to když mu odešla svíčka a při zjišťování, co je špatně, jsem přehodil kabely křížem a zapomněl na to...
A jelo to - sice ne nějak ochotně, ale když toho trabanta člověk trochu vytočil, tak to i táhlo
Nejhorší ale byla poslední jízda předtím, než jsem tam dal ETZ z Favorita (kontakty do rozdělovače Ducellier jsem nesehnal) - musel jsem na volnoběh držet alespoň 2500 otáček, jinak to chcíplo a jel jsem z práce z Radotína domů do Košíř (13Km po Praze) stylem když ostatní neuhnou, jejich chyba No, byla to hrozná jízda, naštěstí jsem měl zelenou vlnu, takže jsem porušoval jenom přednosti na křižovatkách
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.1.08, 09:04 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Ćauký....tak až dneska....odpověď.... k tomu výkvětu techniky. Ten motor,základní věc snad každýho automobilu a tedy vlastně i nejdůležitější s max.nároky na spolehlivost,co se týče požadavků lidí měl cca 40 tisíc najeto....nebo tak nějak plus mínus stovky možná tisíce km,nedělal jsem to já,ale kolega....proto si nepamatuju.Proč to dělá???......No lidé od vynálezu hovoří a svádí to na špatnou kvalitu benzínu při školení to lejou do hlav mechanikům.....Sem vybouch smíchy....to nemůže být přeci jejich vada...Kdepák.Ale všichni víme,že materiál je dnes na dvě věci....že by slitina Čajna.....nevim jen se silně domnívám...jak dnes všecko šidí,co nejlevnější,doba je taková,už jsem se někde vyjadřoval..No a .....jak to běží na dva?Asi jako stavební dusadlo na štěrk.... Ten pěch,co s nim kopáči někdy urychlují sedavost sypkého materiálu do výkopů a děr.Mimochodem tato hlava je extrém v tom,že ten ventil je takhle odpařený...majitel byl asi koňák,vyhovovalo mu se třást za jízdy nejízdy....Už i ten prostřední vál pomalu vypovídal službu.... což je co říct Ale to není vše....jak vám odejde vršek,jde do kopru někdy i spodek....je odmašťovanej a tak z kruhů a válců je za chvilku další výbrus...není to pravidlem,ale stává se to.
|
31.1.08, 18:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|