|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak to je na tobě záleží na tom co od toho čekáš. Jestli píšeš "ať to jede trochu líp" tak dej tu lehčí převodovku, fakt to jede výrazně líp (pokud nemáš motor úplně zhuntovaný) pokud je špatný tak si ji sežeň i s motorem 136X v dobrém stavu. Pokud ale chceš letadlo které ti pojede 200 tak to vidím spíš na jiné auto. Je to věc názoru, ale já nejsem zastáncem nějakých brutálních úprav motorů pokud má jezdit v denním provozu, má to spoustu úskalí a ten výsledek za to v tomhle případě podle mě nestojí. Když upravovat motor tak pořádně, i s podvozkem a postavit závoďák. Z motoru 1,3 při zachování stávající životnosti a spotřeby bůhví jaké výkony nedostaneš. Jinak podle mě Favorit má na svoji hmotnost dost silný motor který k běžnému ježdění stačí, můj Forman 136B v dnešním provozu v pohodě stíhá, i na dálnici, předjíždět se s ním dá, akorát je občas potřeba ho trochu vytočit.
|
2.2.08, 15:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Matthes píše: Mike88 píše: jak tak citam tak asi si kupim nove auto .. co vy na to? A jaky bys tak chtel? Bude to z louze pod okap, kdyz koupis jinou starou plecku tak te opravy a provoz muze vyjit pekne draho, precijen ta uprava favorita neni tak hrozna ...
V tomhle máš pravdu - přecijen Favorit vychází co se týče provozních nákladů snad nejlíp.
|
2.2.08, 15:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nebo jestli se ti mermomocí chce měnit motory, kup si třeba Škodu 105 a namontuj tam motor ze Š120 Vyjde to velice levně a motor bude jiný
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.2.08, 15:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cyz píše: Matthes píše: Mike88 píše: jak tak citam tak asi si kupim nove auto .. co vy na to? A jaky bys tak chtel? Bude to z louze pod okap, kdyz koupis jinou starou plecku tak te opravy a provoz muze vyjit pekne draho, precijen ta uprava favorita neni tak hrozna ... V tomhle máš pravdu - přecijen Favorit vychází co se týče provozních nákladů snad nejlíp.
Ikdyz takovej escort
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.2.08, 15:43 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
ticho! však počkej - zachvilku napíšu příspěvek do sekce Brzdy
|
2.2.08, 15:44 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: hlavným ukazovateľom výkonu je objem, takže Fabka 1.4 ideš s objemom aj výkonom hore, každá úprava ktorá nemení zdvihový objem je len posúvanie max výkonu a krútiaceho momentu do vyžších otáčok...
ale si zabudol povedat ze vyssi maximalny vykon a vyssi krutak sa presunu do vyssich otacok
inac by to nemalo zmysel vobec robit...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.2.08, 16:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: michalkatka píše: hlavným ukazovateľom výkonu je objem, takže Fabka 1.4 ideš s objemom aj výkonom hore, každá úprava ktorá nemení zdvihový objem je len posúvanie max výkonu a krútiaceho momentu do vyžších otáčok...
ale si zabudol povedat ze vyssi maximalny vykon a vyssi krutak sa presunu do vyssich otacok inac by to nemalo zmysel vobec robit... prečítaj si tú vetu poriadne.... michalkatka píše: každá úprava ktorá nemení zdvihový objem je len posúvanie max výkonu a krútiaceho momentu do vyžších otáčok...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.2.08, 22:26 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
praveze chapem ale to tvoje znie ako keby si tvrdil ze len zmenis polohu max krutaku a vykonu, ale ta max hodnota bude vyssia ako bola! to je dolezite
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.2.08, 22:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: praveze chapem ale to tvoje znie ako keby si tvrdil ze len zmenis polohu max krutaku a vykonu, ale ta max hodnota bude vyssia ako bola! to je dolezite
no jo, ale píšeme o úpravách na zvýšenie výkonu a krúťaku, takže sa už chápeme...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.2.08, 23:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|